haha ja dat is juist de essentie van de serie!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
bevalt me prima, soms net effetjes te langdradig naar mijn idee en wordt nuts van 2 dingen:
1 elke aflevering stelt ze haarzelf voor en dat ze getrouwd is en wie d'r man is.. , na 2 eps weet ik het wel hoor
2 danna-sama, danna-sama, danna-sama, danna-sama, danna-sama, komt me ook me strot uit
hoe bedoel je dat is de essentie van de serie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
haha ja dat is juist de essentie van de serie!!![]()
las ook net dat je ICT op MBO niv. doet..
op welke school??
Ik doe zelf namelijk ook ICT wel niv 3 maar goed..laatste jaar en ik zit op mon3aan delft
Weer is prima. Loop hier in t-shirt rond, en soms een vest als het wat kouder wordt, uit de zon (ja, ZON) en zo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
met dank aan de plato!![]()
jammer dat je internet er geregeld eruit knalt. bij ons kwam dat door een router niet niet teveel verbindingen aan kon. hoe is het weer daar overigens?
Omdat de serie over danna-sama en zo gaat...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat is de essentie van de serie?
ik zit ook op niv 3, zo snelmogelijk die klote school afmaken
ik zit dus ook op mon3aan delft (brasserskade)
misschien moet ik ook maar weer gaan kijken dan...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:38 schreef zquing het volgende:
de nieuwste Nana is echt goed, aaarrghh ik kan niet wachten tot de volgende ep
moet je doen, want na aflevering 29(volgens mij) komt er een hele wending in het verhaal. Je moet het echt verder kijken want die hele serie zit best wel erg goed in elkaar. Ook vind ik hem erg tof getekend. En het is een van de weinige shoujo die ik leuk vindquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
misschien moet ik ook maar weer gaan kijken dan...
had het gevolgd tot de eerste 20 afleveringen. Had een heleboel op wikipedia gelezen dus vandaar dat ik even gestopt ben ermee..
Maar ik vind het wel een goede serie eigenlijk!!
ja oke, dat snap ik, maar tis wel stierlijk irritantquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Omdat de serie over danna-sama en zo gaat...
ja echt een klote school of niet!! ik zit nu op stage dus dan zie ik die mensen even niet![]()
wat een kleine wereld ook dan weer, dat je ook op brasserskade zit..![]()
Dan ga ik dat doen!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:09 schreef zquing het volgende:
[..]
moet je doen, want na aflevering 29(volgens mij) komt er een hele wending in het verhaal. Je moet het echt verder kijken want die hele serie zit best wel erg goed in elkaar. Ook vind ik hem erg tof getekend. En het is een van de weinige shoujo die ik leuk vind![]()
die eerste Opening is wel tof, ze zijn gisteren bij 34 aangekomen, maar het beste is als je niet te snel achter elkaar kijkt wat dat is zonde van de serie eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:54 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen!!
maar ze zijn alweer bij aflevering 35 of zoiets...Ik moet dan wel veel inhalen!
is dat nummer van Anna nog steeds de OP van de serie!!?
je weet wel...dat nummer: Rose
Vind het echt een vette track!!
zo zeg!! 34 al weerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:34 schreef zquing het volgende:
[..]
die eerste Opening is wel tof, ze zijn gisteren bij 34 aangekomen, maar het beste is als je niet te snel achter elkaar kijkt wat dat is zonde van de serie eigenlijk.
Mis ik hier iets? Geen Kakashi Gaiden?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef rakotto het volgende:
Nog 1 ep filler voor Naruto. Geen Kakashi Gaiden, maar dat boeit niet.
Waar slaat dat nou weer op! Dan weten de niet-manga-lezers nog niet hoe Kakashi aan zijn sharingan komt..quote:Op zondag 4 februari 2007 11:32 schreef rakotto het volgende:
Je mist niets.
Jpn. 02/01/07 Episode 219: "The Resurrected Ultimate Weapon"
Jpn. 02/08/07 Episode 220: "Setting Out"
Jpn. 02/15/07 Episode 001: "Homecoming"
Jpn. 02/15/07 Episode 002: "Akatsuki, Action Begins"
Jpn. 02/22/07 Episode 003: "Fruits of the Training"
^^ Kakashi Gaiden komt gewoon niet.
Ik heb deze serie al een aantal weken op mijn pc staan, ben er helaas nog niet aan toe gekomen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef mschol het volgende:
iemand die deze serie heeft gezien?
zo ja wat vond je er van?
ik wil eerst eff een mening (of meerdere) horen van andere voordat ik ga downloaden...
daar zit ik met 3 problemen:quote:Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef wdn het volgende:
Ik niet edoch ik d/l het wel even voor mezelf voor het geval niemand reageert![]()
Witch Hunter Robin was een beetje een geval apart toen 'ie uit kwam. De serie wekte de indruk dat ze op de Hellsing-trein gingen meeliften. Hellsing was behoorlijk succesvol door de (toen nog nieuwe) donkere stijl van de serie. Witch Hunter Robin is echter een stuk lichter en strakker dan Hellsing.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef mschol het volgende:
iemand die deze serie heeft gezien?
zo ja wat vond je er van?
ik wil eerst eff een mening (of meerdere) horen van andere voordat ik ga downloaden...
De externe hd's zijn in de aanbieding bij mediamarktquote:Op maandag 5 februari 2007 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zit ik met 3 problemen:
1 met primary HD is dood aan et gaan, dus er mag zo minmogelijk opstaan..
2 met 160GB externe HD is vol
3 dvd's branden doe ik met een bepaalde volgorde (zodat ik dit makkelijk kan catalogiseren)
komt gelijk het 4de probleem: geen geldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 06:24 schreef wdn het volgende:
[..]
De externe hd's zijn in de aanbieding bij mediamarkt
Beetje problemen achter houden hmmm?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
komt gelijk het 4de probleem: geen geld
Keroro Gunsou is wel te vinden. Goed zoekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:25 schreef uppie83 het volgende:
[..]
ShOg: Shin Chan the Movieen Keroro Gunsou (ofzoiets) met die groene kikker <-- heb ik nergens kunnen vinden
Niet op Youtube, iig...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:57 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/967(...)_te_respecteren.html
betekent dat dat er geen fansubs meer gepost mogen worden ??
Ik meen toch echt dat zolang er geen licentie is afgegeven voor een anime om buiten Japan te worden uitgebracht het verspreiden van die anime legaal is. De sub kent een eigen licentie trouwens maar is nagenoeg altijd vrij om te gebruiken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet op Youtube, iig...
Hier op Fok! zijn we al redelijk strikt met fansubs... Hoewel we er wel naar verwijzen, geven we geen directe links naar fansub- of torrentsites.
Zoals in de OP staat beschreven, zijn fansubs strikt gesproken illegaal. Het copyright van Japanse uitgevers wordt geschonden, alleen tegelijkertijd wordt er ook veel reclame voor hun series gemaakt, waardoor ze een betere kans hebben om de serie te verkopen in Amerika. Fansubs worden dus vaak gedoogd en momenteel is de relatie tussen Japanse uitgevers en fansubbers nog goed te noemen.
<..>
doe eens creatief met google voor de url...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:32 schreef rakotto het volgende:
Ik ken de url niet van muffin.Wat heeft hij te bieden?
Anyway, zolang de anime serie niet gelicensed is buiten Japan, dan kunnen er gewoon fansubs komen.
waar zoek je naar op muffin? juist animequote:
'k heb hem maar even een PM gestuurd... straks komt Mike nog langs om ons verwijtend aan te kijken...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waar zoek je naar op muffin? juist anime
als je het dan nog niet snapt moet je maar eff mailen
en nog vind ik et krom...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb hem maar even een PM gestuurd... straks komt Mike nog langs om ons verwijtend aan te kijken...
Mina wortel meisje? bestaat die anime ook echt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha de anime waaar onze vriend uit Densha Otoko zo gek op is wordt gesubd xD
anime heet getsuman to Heiki Mina en is te vinden op de bekende kanalen (japanse woord voor Idioot + een woord invoeren op google)
Hij wordt door Megami van ondertiteling voorzien... Zeg dat dan gewoon...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha de anime waaar onze vriend uit Densha Otoko zo gek op is wordt gesubd xD
anime heet getsuman to Heiki Mina en is te vinden op de bekende kanalen (japanse woord voor Idioot + een woord invoeren op google)
Ja, gisteren al. Alleen Kuro-Hana heeft op dit moment ep 17 gesubbed. De andere fansubs zullen vandaag of morgen wel komen met ep 17.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef rakotto het volgende:
Death Note 17 al uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |