Ik heb een paar reacties gehad, maar misschien zijn er nu mensen die op iets nieuws komen. Zelf heb ik, op de Lupin films en Goldenboy na, nog niet veel gevonden. Behalve flims mogen korte series uiteraard ook... het gaat erom dat het in een avond af te kijken is.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:06 schreef uppie83 het volgende:
Luitjes, ik heb even uw volste aandacht nodigIk ben op zoek naar 2 steengoede humor animé films. Geen series, maar films. Het probleem is echter dat ik alleen humor series ken en serieuze films. Wie o wie heeft tips?
holy fuck wat een prijzenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef zquing het volgende:
de animecon kaartjes zijn eindelijk te koop, 48 voor 3 dagen en 28 voor 1. Wees er wel snel bij want anders worden ze duurder
Eindelijk na 2 weken wachten kom ik er eindelijk achter wat er verder gaat gebeuren met Nana en Nana. YAAAAAAAAAAAAYquote:Aiorus was found...
The winner of the first press release is...
ME!
It will be released today (hopefully)!
ga jij 900 bladzijden kopieeren voor me??quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef zquing het volgende:
wie heeft er nu weer boeken nodig voor school![]()
naar de copyshop met die boeken![]()
mischien is kopen dan toch makkelijkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij 900 bladzijden kopieeren voor me??
das 1 boek...
thanx... gelijk even besteld... (je moet er toch niet aan denken dat ze nog duurder worden, hee...quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef zquing het volgende:
de animecon kaartjes zijn eindelijk te koop, 48 voor 3 dagen en 28 voor 1. Wees er wel snel bij want anders worden ze duurder
MBO ICTquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:16 schreef zquing het volgende:
[..]
mischien is kopen dan toch makkelijker, maar wat doe je eigenlijk?
Gevonden op Animenfo.cum:quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:25 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik heb een paar reacties gehad, maar misschien zijn er nu mensen die op iets nieuws komen. Zelf heb ik, op de Lupin films en Goldenboy na, nog niet veel gevonden. Behalve flims mogen korte series uiteraard ook... het gaat erom dat het in een avond af te kijken is.
Andere reacties:
Jordy-B: Pom Poko was voornamelijk humor, toch? of My Neighbors the Yamadas...
ShOg: Shin Chan the Movieen Keroro Gunsou (ofzoiets) met die groene kikker <-- heb ik nergens kunnen vinden
Outcast: Puni puni poemy <-- gedown...eh kocht
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
even een mededeling doen voor de mensen die naar een van de animeconventies willen gaan
registratie voor animecon 2007 is open en er zijn nog kaarten beschikbaar.
registratie voor Chibicon in Utrecht gaat vandaag (2 februari 2007) om 1200 open en hiervoor zijn beperkt kaarten beschikbaar.
einde dienst mededeling
zal wel meevallen denk ik met hoe snel die kaartjes weggaan, maar waarom nu....... Ik heb al zo weinig geld.......quote:Number of tickets registered (last update 2007-02-02, 12:00): 0
Ohja Goldenboy..quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:47 schreef outcast_within het volgende:
FLCL is oldskool goldenboy tof.
wat konden ze vroeger toch ook toffe anime maken
vooral de muziek die ze toen gebruikte voelt ouderwets lekker aan
Ik ben sinds 2 weken een trotse bezitter van The Pillows - Fool on the Planet (staat ook shooting star opquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:47 schreef outcast_within het volgende:
FLCL is oldskool goldenboy tof.
wat konden ze vroeger toch ook toffe anime maken
vooral de muziek die ze toen gebruikte voelt ouderwets lekker aan
met dank aan de plato!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:22 schreef RipCore het volgende:
Met dank aan.... ?
Ik kan trouwens geen ene kloot zien hier in Barcelona wireless internet dat er geregeld uitknalt + afstuderen + uitgaan != anime kijken en/of downloaden), dus ik ga 4 maanden achterlopen..
haha ja dat is juist de essentie van de serie!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yep...
bevalt me prima, soms net effetjes te langdradig naar mijn idee en wordt nuts van 2 dingen:
1 elke aflevering stelt ze haarzelf voor en dat ze getrouwd is en wie d'r man is.. , na 2 eps weet ik het wel hoor
2 danna-sama, danna-sama, danna-sama, danna-sama, danna-sama, komt me ook me strot uit
hoe bedoel je dat is de essentie van de serie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
haha ja dat is juist de essentie van de serie!!![]()
las ook net dat je ICT op MBO niv. doet..
op welke school??
Ik doe zelf namelijk ook ICT wel niv 3 maar goed..laatste jaar en ik zit op mon3aan delft
Weer is prima. Loop hier in t-shirt rond, en soms een vest als het wat kouder wordt, uit de zon (ja, ZON) en zo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
met dank aan de plato!![]()
jammer dat je internet er geregeld eruit knalt. bij ons kwam dat door een router niet niet teveel verbindingen aan kon. hoe is het weer daar overigens?
Omdat de serie over danna-sama en zo gaat...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat is de essentie van de serie?
ik zit ook op niv 3, zo snelmogelijk die klote school afmaken
ik zit dus ook op mon3aan delft (brasserskade)
misschien moet ik ook maar weer gaan kijken dan...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:38 schreef zquing het volgende:
de nieuwste Nana is echt goed, aaarrghh ik kan niet wachten tot de volgende ep
moet je doen, want na aflevering 29(volgens mij) komt er een hele wending in het verhaal. Je moet het echt verder kijken want die hele serie zit best wel erg goed in elkaar. Ook vind ik hem erg tof getekend. En het is een van de weinige shoujo die ik leuk vindquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
misschien moet ik ook maar weer gaan kijken dan...
had het gevolgd tot de eerste 20 afleveringen. Had een heleboel op wikipedia gelezen dus vandaar dat ik even gestopt ben ermee..
Maar ik vind het wel een goede serie eigenlijk!!
ja oke, dat snap ik, maar tis wel stierlijk irritantquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:54 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Omdat de serie over danna-sama en zo gaat...
ja echt een klote school of niet!! ik zit nu op stage dus dan zie ik die mensen even niet![]()
wat een kleine wereld ook dan weer, dat je ook op brasserskade zit..![]()
Dan ga ik dat doen!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:09 schreef zquing het volgende:
[..]
moet je doen, want na aflevering 29(volgens mij) komt er een hele wending in het verhaal. Je moet het echt verder kijken want die hele serie zit best wel erg goed in elkaar. Ook vind ik hem erg tof getekend. En het is een van de weinige shoujo die ik leuk vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |