zekers, ik zou Krista van Velzen wel eens willen zien als minister van landbouw, kijken of ze dan nog steeds zo'n grote bek heeftquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:26 schreef Adelante het volgende:
Marian Tieme heeft natuurlijk de ballen verstand van landbouw![]()
ze wordt ook niet ernstig ondergevraagd......quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef golfer het volgende:
Ze heeft verdorie ook nog inhoudelijk verstand van zaken.![]()
om 09:30 uur niet, of begreep ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Ze drinkt geen alcohol, das nou weer jammer.![]()
Ja s'morgens had ze overquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef Wup het volgende:
[..]
om 09:30 uur niet, of begreep ik dat verkeerd?
Volgens mij helemaal niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef Wup het volgende:
om 09:30 uur niet, of begreep ik dat verkeerd?
ik ga ervan uit dat jij net iets beter oplette dan ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef golfer het volgende:
Volgens mij helemaal niet.
Wat is daar jammer aan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:38 schreef golfer het volgende:
Ze drinkt geen alcohol, das nou weer jammer.![]()
Goed gezegd Arcee, er drinken zoveel mensen geen alcoholquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is daar jammer aan?
En nooit idd, niet alleen 's morgens niet.
nee, hoor dat had ik ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef Steeven het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die Koblenko maar dom vond overkomen. Oh well.
He, doe toch niet zo vervelend door altijd weer zo negatief te zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:57 schreef milagro het volgende:
nee, hoor dat had ik ook.
ze leek eerder een keurig voorbereid verhaal op te dreunen, maar viel door de mand wmb bij de vragen van Pauw, maar goeeeeeeeeeeeeeeeeeeed, zal wel aan mij liggen
ze heeft een prachtige huid .quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef gronk het volgende:
[..]
He, doe toch niet zo vervelend door altijd weer zo negatief te zijn![]()
wees dan tenminste blij dat ze dat verhaal foutloos kon oplepelen![]()
Kunstenaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Daniel ?
Walgelijk mens die vooral zichzelf erg interessant vind.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:10 schreef Takkesteeg het volgende:
Wat een simpel wijf is die rita toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |