He! Kom je zo even mijn punten wegkapen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:58 schreef erkel het volgende:
van Basten: San Marco
Gullit: De Zwarte Tulp
Bergkamp: The Non-Flying Dutchman
Ik voeg toch 1 toequote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
He! Kom je zo even mijn punten wegkapen!
jaaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Consigliere heb je de scorelijst al geüpdatet?
Lees de vraag nog eens goed, het gaat om "heilige" bijnamenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:02 schreef erkel het volgende:
Je vroeg niet specifiek om Beenhakker en Cruyff toch?? Bergkamp en Gullit zijn toch zeker ook grootheden
Gullit heeft zeer zeker ook een 'heilige' bijnaam, wat dat dan maar ook mag zijn. Ik denk dat je voortaan iets specifieker moet zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:07 schreef Consigliere het volgende:
Heu Tong heeftem, Ananas bakkes
Maar allé zeg dan had ge em moeten noemen hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Gullit heeft zeer zeker ook een 'heilige' bijnaam, wat dat dan maar ook mag zijn. Ik denk dat je voortaan iets specifieker moet zijn.
eh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:58 schreef erkel het volgende:
van Basten: San Marco
Gullit: De Zwarte Tulp
Bergkamp: The Non-Flying Dutchman
Hoezo Don Leo wel dan en San Marco. Je antwoord is ook niet echt te controleren, want het is uit jouw optiek gesteld. Te subjectief zeg maar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:12 schreef Consigliere het volgende:
@ Erkel.. De Zwarte Tulp en Heilig.. ik zie de link niet
de bedoeling was dat de bijnaam 'heilig' wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:13 schreef PhysicsRules het volgende:
cruyff en heilig
Sinds wanneer zijn voetballers heilig![]()
Standplaatsgebondenheidquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:14 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
de bedoeling was dat de bijnaam 'heilig' was
Cruijffs bijnaam was El Salvador --> De Verlosser --> Jezus ( lijkt me redelijk heilig )
ja was iets te verwarrend met betrekking tot wat ik zoekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je de vraag iets veranderd of ligt het aan mij?![]()
was ook al bij spuiten en slikken, wietcremebruleequote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:29 schreef Eltonno het volgende:
trouwens voor de liefhebber, bakken met baard 4 staat online http://www.totallycrap.com/videos/videos_bakken_met_baard_4/NL
Idd maar de filmpjes zelf zijn toch stukken leuker, met van die subtiele grapjes tussendoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
was ook al bij spuiten en slikken, wietcremebrulee![]()
hint: ook de lepel komt hier vandaan
Idd, had niet gedacht dat iemand hem zou weten enneh oud??? Explain!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:54 schreef erkel het volgende:
Angst voor pindakaas aan je gehemelte?
die is wel een beetje oud trouwens
Komt hier geregeld langs als er weer eens een angst gevraagd wordtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:57 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Idd, had niet gedacht dat iemand hem zou weten enneh oud??? Explain!
Jawel. Dan vraag je gewoon om een lepeltjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:04 schreef Eltonno het volgende:
Burberry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |