quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb je anders nog niet "Muse
" zien posten hoor
.
Ja, ik zag d'r net op de mat liggen. Man, man, man.quote:
Misschien dat jouw indoctrinatievermogen ook in het verleden en het onbewuste reikt... dan zou het nog kunnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja das waar
Maar jou heb ik niet hoeven indoctrineren
Das beterquote:
Tis een vrouw hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik zag d'r net op de mat liggen. Man, man, man.
Vind je het erg als ik jouw post negeer?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis een vrouw hoor.
Deze is hilarisch:
Britney Spears #4![]()
.
quote:VELSEN
De brand op een vissersschip aan de Velserkade in Velsen-Noord is opgelaaid. Rond 1330 uur was er niet alleen meer rook te zien,maar sloegen de vlammen uit het schip.
Het industrieterrein tussen de Kanaalweg en de A9 is inmiddels ontruimd.De brandweer adviseert omwonenden in Velsen-Noord,Beverwijk,Assendelft,Westzaan en Purmerend nog altijd ramen en deuren dicht te houden en de afzuigkap niet aan te zetten.
Beetje laat, ik krijg net een overlijdensbericht binnen.quote:
Déjà vu.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Goedele Liekens.
De politieman?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:51 schreef babette21 het volgende:
afgepeigerd uit je werk nog naar de supermarkt moeten en daar dan je foute ex tegenkomen
Kun je nagaan...zó slecht was de grap gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |