Hm... laat me raden:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:52 schreef Fir3fly het volgende:
Wil je mijn lijstje echt weten? Ik heb geen zin om voor bepaalde dingen uitgemaakt te worden.....
Die is leuk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:52 schreef Re het volgende:
in het weekend Hitchhikers guide gezien
tvp
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:06 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Die is leuk!![]()
Je moet ook de boeken lezen![]()
Die zijn beter
oeh dat kan ik wel weer 's kopenquote:
ze zei "kneus" tegen mequote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dubbele ontkenningen lomp zijn, kneus!![]()
OMG, de invloed die ik hebquote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef Fir3fly het volgende:
OMG, Muse is echt geweldig, ik luister er al de hele dag naar.
Ook naar STG.
"Ze"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:14 schreef Re het volgende:
[..]
ze zei "kneus" tegen me, iets wat je niet kan ontkennen
Je bedoelt "OMG, de invloed die mijn PM's met de dreiging van onmiskenbare, gruwelijke verminkingen, resulterend in een langzame, verschrikkelijke dood hebbenquote:
Die ook jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:35 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Je bedoelt "OMG, de invloed die mijn PM's met de dreiging van onmiskenbare, gruwelijke verminkingen, resulterend in een langzame, verschrikkelijke dood hebben"
![]()
Je kunt er niet verder naast zittenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Hm... laat me raden:
The Birdcage
Bareback Mountain
Priscilla, Queen of the Desert
Three to Tango
Annie
Zit ik in de buurt?![]()
Geef jouw echte lijstje dan!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt er niet verder naast zitten.
Nog bedankt hequote:
Graag gedaanquote:
Oh ja das waarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Gezondaar het volgende:
Ik vind Muse allang leuk hoorMaar dat vergeet iedereen voortdurend
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb je anders nog niet "Muse
" zien posten hoor
.
Ja, ik zag d'r net op de mat liggen. Man, man, man.quote:
Misschien dat jouw indoctrinatievermogen ook in het verleden en het onbewuste reikt... dan zou het nog kunnenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja das waar
Maar jou heb ik niet hoeven indoctrineren
Das beterquote:
Tis een vrouw hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik zag d'r net op de mat liggen. Man, man, man.
Vind je het erg als ik jouw post negeer?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis een vrouw hoor.
Deze is hilarisch:
Britney Spears #4![]()
.
quote:VELSEN
De brand op een vissersschip aan de Velserkade in Velsen-Noord is opgelaaid. Rond 1330 uur was er niet alleen meer rook te zien,maar sloegen de vlammen uit het schip.
Het industrieterrein tussen de Kanaalweg en de A9 is inmiddels ontruimd.De brandweer adviseert omwonenden in Velsen-Noord,Beverwijk,Assendelft,Westzaan en Purmerend nog altijd ramen en deuren dicht te houden en de afzuigkap niet aan te zetten.
Beetje laat, ik krijg net een overlijdensbericht binnen.quote:
Déjà vu.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Goedele Liekens.
De politieman?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:51 schreef babette21 het volgende:
afgepeigerd uit je werk nog naar de supermarkt moeten en daar dan je foute ex tegenkomen
Kun je nagaan...zó slecht was de grap gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |