Volgens mij kan hij meteen op krukken lopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is hij dus tussendoor nog een tijdje niet mobiel... geweldig, kunnen ze van alles bespreken zonder dat hij zich er ineens mee kan gaan bemoeien.
Ik denk dat de redactie achter een keer iets heeft laten zien ofzo....... ze hebben al vaker kreten gebruikt die hier eerder gebruikt werden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:35 schreef avonne het volgende:waar heeft Bart dat BBNN en HINS vandaan
niet van pokerstars denk ik, want dat gaat te snel om in die termen te praten
Dat is de vraag nog maar, het verschil tussen de begrippen unaniem en anoniem is bij de heren niet altijd duidelijk, net zoals ze consequent "first in, first out" blijven zeggen terwijl ze "last in, first out" bedoelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:33 schreef anno-i-mus het volgende:
ze moeten annoniem stemmen .... dan wordt het pas leuk
Nog niets, een verandering lijkt wel aangekondigdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
Wat was er zo grappig?
Ik zie opeens Huub Nel een hand schudden.
Wat de regels betreft is er blijkbaar niets veranderd.
Nee, Huub was zijn aansteker kwijt, Nathanael wierp hem (na een pleidooi van Bart) de zijne toe, en stond toen gelijk op, Huub gaf dus de aansteker terug toen jij dacht dat ze elkaar de hand schudden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:44 schreef avonne het volgende:
Wat was er zo grappig?
Ik zie opeens Huub Nel een hand schudden.
Wat de regels betreft is er blijkbaar niets veranderd.
Ja dat dacht ik ook hoor, wist niet wat ik zagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Huub was zijn aansteker kwijt, Nathanael wierp hem (na een pleidooi van Bart) de zijne toe, en stond toen gelijk op, Huub gaf dus de aansteker terug toen jij dacht dat ze alkeer de hand schudden.
Dat heeft hij ook nodig want hij weet dat hij het in z'n uppie niet tegen Huub redt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:52 schreef Sug4r het volgende:
Ik neem mezelf niet zo serieus zegt Huub. Nou wij ook niet hoor zegt Bart. Nou Bart dat kan je maar beter wel doen.
Het valt mij op dat Bart dan in de wij vorm praat ipv van ik. Alsof hij dan steun van NL wilt hebben.
Dat is wel jammer dat Bart zo denkt, want eerder waren Bart en Huub heel ongedwongen met elkaar aan het praten. Zodra NL erbij komt wordt Bart heel anders. Ik vind dat wel jammer.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook nodig want hij weet dat hij het in z'n uppie niet tegen Huub redt.
Of hij is vanavond naar een pokertoernooi geweest waar hij een heleboel sterke verhalen gehoord heeft...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:58 schreef s0k het volgende:
volgens mij heeft bart ook de serie Las Vegas gezien
Dat is idd Bart zijn probleem: dat zijn groepje Huub als de tegenstander ziet, want het is een tegenstander die hij niet alleen aankan, maar waar hij wel lol mee zou kunnen hebben als het niet de tegenstander was....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:59 schreef Sug4r het volgende:
Dat is wel jammer dat Bart zo denkt, want eerder waren Bart en Huub heel ongedwongen met elkaar aan het praten. Zodra NL erbij komt wordt Bart heel anders. Ik vind dat wel jammer.
Ik dacht dat dat niet meer mocht?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
Er moet schot in het spel komen anders gaat NL weg (zegt hij)
Schot in het spel prima, laat hem zelf alsjeblieft de eerste zijn die oprot, wat een diep triest figuur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
Er moet schot in het spel komen anders gaat NL weg (zegt hij)
Hij zegt niet; "Stem mij er maar uit". Hij mag zelf weggaan, 24 uur aanvragen en hup weg.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:07 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet meer mocht?
ik ben benieuwd hoe DGK_REDACTIE deze lelijke opmerkingen oppikken. Lijkt me niet echt tof om van de echte niet-spelers Bert en Satanael dit soort kritiek te horen. (Er gebeurt geen reet etc.)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij zegt niet; "Stem mij er maar uit". Hij mag zelf weggaan, 24 uur aanvragen en hup weg.
Ik zie wel iets in een door opgekropte frustratie geïnitieerd vertrek:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:10 schreef Sug4r het volgende:
Hij zegt niet; "Stem mij er maar uit". Hij mag zelf weggaan, 24 uur aanvragen en hup weg.
Hè jaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie wel iets in een door opgekropte frustratie geïnitieerd vertrek:
Een Nathanael die na zijn operatie zo pissig is dat hij niet snel genoeg bij een directieoverleg van HBB kan zijn dat hij met een van zijn krukken een camera, die hem langzaam maar nadrukkelijk volgt, kapot ramt.
Maar bij "Bart en Brian" maakte Bart ook "aanhalingstekens" in de lucht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:02 schreef anno-i-mus het volgende:
ik denk dat bart ff heel slim was om te checken wie NL's backup was toen ze ff alleen zaten.
Hij zei Natasia ... ik zag bart toen al denken ... NL eruit ... moet te doen zijn.
Dat "unaniem min 1" leek me meer een stukje wishful thinking van de heren dan iets wat binnen afzienbare tijd gebruikt gaat worden.... uiteindelijk zullen ze op een gegeven moment wel moeten, maar niet als er nog 8 bewoners zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:36 schreef avonne het volgende:
Bovendien bespraken ze toen de mogelijkheid dat er ipv unanimiteit er misschien één tegenstem zou mogen zijn, en dat je dus met 3 personen een verbond moet hebben (dus 2 tegenstemmers om erin te blijven).
Ja, vanmiddagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:03 schreef blomst het volgende:
Natasia ging zonet twee keer op de weegschaal staan, en daarna een hele poos naar de wc, en toen voor de derde keer op de weegschaal.
Komt Carlos vandaag?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |