Maar bij "Bart en Brian" maakte Bart ook "aanhalingstekens" in de lucht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:02 schreef anno-i-mus het volgende:
ik denk dat bart ff heel slim was om te checken wie NL's backup was toen ze ff alleen zaten.
Hij zei Natasia ... ik zag bart toen al denken ... NL eruit ... moet te doen zijn.
Dat "unaniem min 1" leek me meer een stukje wishful thinking van de heren dan iets wat binnen afzienbare tijd gebruikt gaat worden.... uiteindelijk zullen ze op een gegeven moment wel moeten, maar niet als er nog 8 bewoners zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 02:36 schreef avonne het volgende:
Bovendien bespraken ze toen de mogelijkheid dat er ipv unanimiteit er misschien één tegenstem zou mogen zijn, en dat je dus met 3 personen een verbond moet hebben (dus 2 tegenstemmers om erin te blijven).
Ja, vanmiddagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:03 schreef blomst het volgende:
Natasia ging zonet twee keer op de weegschaal staan, en daarna een hele poos naar de wc, en toen voor de derde keer op de weegschaal.
Komt Carlos vandaag?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |