quote:Fact of the day
By 2025, China's 65-and-older population will double in size to roughly 200 million people.
American Enterprise Institute
Oh dat is goed nieuws, dat had ik nog niet gelezen. Nee ik heb nog niet gepakt, maar ik wel alles wat ik moet hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Staking was afgeblazen zag ik. Heb je al gepakt enzo?
God zal mij prijzen dat ik niet alles klakkeloos aanneem uit een stoffig boek en mij zodoende naar de hemel sturen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Anders ga je nog warme tijden tegemoet na je dood. En nee, dan heb ik het niet over een zonnige vakantie op de Canarische eilanden.
Oh ja, hoe was het ook alweer overduidelijk aangetoond? Blijkbaar heb ik iets gemist![]()
jup. Ik heb toch maar besloten van wel, omdat iemand anders zij dat het een stuk handiger is dan iedereen maar steeds hetzelfde te (moeten) emailen. Ik zal er vandaag eens aan beginnen.quote:
Is zo gemaakt, ik had het bij web-log.nl gedaan. Daar kun je ook plaatjes neerzetten en zo. Oh, en filmpjes zou helemaal geil zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:23 schreef problematiQue het volgende:
[..]
jup. Ik heb toch maar besloten van wel, omdat iemand anders zij dat het een stuk handiger is dan iedereen maar steeds hetzelfde te (moeten) emailen. Ik zal er vandaag eens aan beginnen.
Tegenlicht, wat doe je!quote:Vanwege auteursrechten is deze uitzending helaas niet online te bekijken.
Ik kan niet voor God spreken, dus kan ik ook niet zeggen of Hij je zal prijzen of niet. Voor God spreken staat namelijk gelijk aan godslastering en daar doen moslims niet aan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
God zal mij prijzen dat ik niet alles klakkeloos aanneem uit een stoffig boek en mij zodoende naar de hemel sturen.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5161505quote:Onderzoek: leger achter moorden Filipijnen
Honderden moorden op linkse activisten in de Filipijnen zijn de afgelopen jaren gepleegd door regeringsmilitairen. Dat zegt de voorzitter van een regeringscommissie die de moorden heeft onderzocht in opdracht van president Gloria Macapagal Arroyo. Die zegt de politieke moorden te betreuren en wil naar aanleiding van het rapport nader onderzoek naar de rol van het leger.
Een kleine groep Filipijnse militairen voerde de moorden uit, met medeweten van hun commandanten, zegt de onderzoeksleider, oud-rechter Jose Melo. Hij vindt dat de verantwoordelijken voor een militair tribunaal moeten worden gebracht. Het leger zegt dat de moorden onderlinge afrekeningen zijn tussen communistische rebellen.
Sinds 2001 zijn zo'n 700 medestanders van de communisten gedood, vaak door gemaskerde schutters op motorfietsen.
Geloof me, God zal mij prijzen, dat staat geschreven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik kan niet voor God spreken, dus kan ik ook niet zeggen of Hij je zal prijzen of niet. Voor God spreken staat namelijk gelijk aan godslastering en daar doen moslims niet aan.
Hierzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Geloof me, God zal mij prijzen, dat staat geschreven.
Dat staat jou te prijzen, al ben ik van mening dat je je dan ook geen oordeel over het godslasterend gehalte van moslims aan kan meten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik kan niet voor God spreken, dus kan ik ook niet zeggen of Hij je zal prijzen of niet. Voor God spreken staat namelijk gelijk aan godslastering en daar doen moslims niet aan.
quote:
Het is niet zeker of ik hier mee blijf, ik probeer het nu een beetje uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:34 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik het met Kirmizi eens ben, web-log heeft een en ander veranderd, wat het web-loggen niet echt ten goede kwam.
Vaak helpt het om er een onderdeel uit te halen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:02 schreef Reya het volgende:
Even scheerschuim en scheermesjes halen. Mijn scheerapparaat weigert al enige dagen functioneren.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5161505quote:Europese terrorist meestal 'eigen kweek'
Terroristen die aanslagen plegen in Europa zijn geen import uit islamitische landen. Uit onderzoek van Instituut Clingendael blijkt dat daders van terreuraanslagen vrijwel altijd al lang in Europa wonen of er zelfs geboren zijn.
Een inventarisatie van 30 al dan niet gelukte aanslagen laat zien dat jihadisten zelden internationale connecties hebben, ook niet met al-Qaeda. Bij de onderzochte aanslagen sinds 2001 waren 242 radicale moslims betrokken die uiteindelijk voor de rechter zijn gekomen.
Onderzoeker Edwin Bakker concludeert dat de Europese jihad een religieus geïnspireerde manifestatie is van jongerencultuur. De jonge jihadisten worden gedreven door woede tegen het Westen, maar willen het land waar ze wonen niet veranderen in een islamitische staat. Daardoor is het moeilijk om met hen te onderhandelen.
Weer zo'n hype bandje uit de UK waar we de laatste 3 jaar al mee doodgegooid worden, Fratellis vind ik dan overigens een van de mindere. Maar dat is de schuld van 3FM die dat nummer blijkbaar elk uur een keer moet draaien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:33 schreef problematiQue het volgende:
The Fratellis
erg aan te raden, een frissere Arctic Monkeys.
Chelsea Dagger Clip
Nice.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:33 schreef problematiQue het volgende:
The Fratellis
erg aan te raden, een frissere Arctic Monkeys.
Chelsea Dagger Clip
je moet er van houden, ik vind het album erg leuk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Weer zo'n hype bandje uit de UK waar we de laatste 3 jaar al mee doodgegooid worden, Fratellis vind ik dan overigens een van de mindere. Maar dat is de schuld van 3FM die dat nummer blijkbaar elk uur een keer moet draaien.
Ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:50 schreef sigme het volgende:
Wat betekent Bellarmine Amicus verus est rara avis?
Zoiets als dat ware vriendschap zeldzaam is?
Dank.quote:
Inderdaad, 't is wel mooi geweest met die nieuwe "kijk ons eens naar The Jam en The Stranglers gehoord hebben"-Britpop.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Weer zo'n hype bandje uit de UK waar we de laatste 3 jaar al mee doodgegooid worden, Fratellis vind ik dan overigens een van de mindere. Maar dat is de schuld van 3FM die dat nummer blijkbaar elk uur een keer moet draaien.
Ik heb me sowieso al een paar jaar niet meer nat geschoren, dus volgensmij ben ik het al afgeleerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik zit al twee weken zonder m'n scheerapparaat. Mesjes zijn de hel.
Inderdaad het is best een lekker nummer maar wel weer vaak genoeg gehoord onderhand.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Volgende stap: Weer vrouwen van de werkvloer.quote:Vrouwelijk, maar niet uitdagend
Het siert een vrouw als je uit haar manier van kleden kunt afleiden dat ze daar aandacht aan besteedt. Maar je kunt ook overdrijven. Wat kan wel en wat kan niet?
Deze zomer bleek uit onderzoek dat vier van de tien Nederlandse werknemers vinden dat vrouwen het niet zo nauw nemen met de kledingvoorschriften; slechts één op de twintig is dezelfde mening toegedaan over mannen. Dat komt doordat de kledingvoorschriften voor mannen vaak duidelijk zijn: strak in pak en casual op vrijdag. Vrouwen hebben daarentegen veel meer speelruimte.
Speelruimte
Hoe kort mag een rokje zijn wil het nog een representatieve uitstraling hebben? Tot op de knie, is de ongeschreven regel. Maar niet alle vrouwen komen daarmee weg. Wat de een vrouwelijk vindt, bijvoorbeeld los gedragen haar, naadkousen, naaldhakken en licht doorschijnende bloesjes, vindt de ander uitdagend of zelfs ordinair. En daar moet jij je met jouw kledingstijl dus een beetje tussendoor zien te manoeuvreren.
Bij twijfel...
Misschien geven deze tips je wat houvast:
- Als je iets nieuws koopt, wat jou op het eerste gezicht netjes en verzorgd staat, controleer dan of dat nog zo is als je zit, loopt en bukt. Daardoor kan een te strak zittend rokje tot op de knie ineens vijftien centimeter korter worden.
- Wees niet te royaal met parfum en make-up. Je gaat niet stappen, je bent op je werk.
- Gezegend met fikse vrouwelijke rondingen? Donkere kleuren, zoals zwart en antracietgrijs, kleden af. En soepele stoffen maken dat je kleding niet tekent maar ‘valt’.
- Als je twijfelt aan je kledingkeuze, let dan eens op de blikken van mannelijke collega’s. Zijn die beduidend langer op je gevestigd dan wanneer je een saai grijs pak draagt, dan weet je dat je nog even kritisch naar je kleding moet kijken. Of vraag het oordeel van een vrouwelijke collega.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
"- Als je twijfelt aan je kledingkeuze, let dan eens op de blikken van mannelijke collega’s. Zijn die beduidend langer op je gevestigd dan wanneer je een saai grijs pak draagt, dan weet je dat je nog even kritisch naar je kleding moet kijken. Of vraag het oordeel van een vrouwelijke collega."
neem nog een sultanaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Volgende stap: Weer vrouwen van de werkvloer.
Auw, wondje vlak boven mijn lip.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb me sowieso al een paar jaar niet meer nat geschoren, dus volgensmij ben ik het al afgeleerd.
Je moet je dan ook voorzichtig scherenquote:
Welk een afschuwelijke daad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:56 schreef sigme het volgende:
Ik heb eens, gelijk een godvruchtige vrouw, de schoonheid mijne haren verborgen.
Afgeschoren.
Wat een zin.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:56 schreef sigme het volgende:
Ik heb eens, gelijk een godvruchtige vrouw, de schoonheid mijne haren verborgen.
Afgeschoren.
Als je denkt dat scheren pijnlijk is, moet je eens proberen verklitte krullen uit te kammen.quote:
Met een goed mes en niet te lange baardharen is het goed te doen. Wel de manier om het echt glad te krijgen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
nat scheren stinkt grote gapende wonden.
Als mijn haar lang is heb ik daar ook wel eens last van; behoorlijk pijnlijk inderdaad, maar ik moet er helemaal niet aan denken zonder hoofdhaar door het leven te gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je denkt dat scheren pijnlijk is, moet je eens proberen verklitte krullen uit te kammen.
Ik schoor het nog liever af.
Dat is inderdaad het voordeel van nat scheren: je wordt er echt glad van. Bij droog scheren blijf je altijd wel wel ergens stoppels of kleine haartjes voelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met een goed mes en niet te lange baardharen is het goed te doen. Wel de manier om het echt glad te krijgen.
Oh, ik had stiekeltjes en twee krullen (net voor m'n oren) laten staanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Als mijn haar lang is heb ik daar ook wel eens last van; behoorlijk pijnlijk inderdaad, maar ik moet er helemaal niet aan denken zonder hoofdhaar door het leven te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |