Blijf het aandoenlijk vinden dat mensen denken dat Maduro nu ligt te huilen op zijn bedje omdat er iemand op FOK! zegt dat hij ff minder speeltquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Het komt echt nog wel goed met Hedwiges Maduro, alleen denk ik niet dat het helpt om hem massaal af te vallen, gewoon een beetje geduld met die jongen!
Twas ook maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Heb het niet over het FOK!forum, je denkt toch ook niet dat alleen hier kritiek was op Mauro Rosales?![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Na één wedstrijd al!
Maar goed, mijn opmerkingen zijn niet serieus. Gat is te groot, PSV wordt (helaas) wéér kampioen.![]()
Nederlandse talenten die door Ajax zijn opgeleid, hebben bij mij gewoon een streepje voor. Markus Rosenberg en Mauro Rosales kunnen/konden mij niets schelen, maar ik heb gewoon het liefst dat Maarten, Johnny, Urby, Hedwiges, Wesley en Ryan nog veel voor Ajax zullen betekenen. Daarbij denk ik dat écht Edgar Davids heel belangrijk zal zijn voor Emanuelson en Maduro, aangezien beide op ongeveer dezelfde positie spelen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twas ook maar een grapje hoor.
Alleen heeft afvallen (behalve misschien massaal uitfluiten ofzo) van publiek in discussies nou eenmaal bar weinig invloed.
Ajax moet nog op bezoek bij FC Twente, AZ én PSV, een veel zwaarder programma dan de koploper.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo?
Verliezen van AZ en tegen Ajax - dan is het nog maar 2 punten. Alsof het dan niet meer spannend wordt. Twee jaar geleden (?) had PSV toch ook die belachelijke kut 0-0 in Groningen nodig op nog kampioen te worden. Als PSV tegen AZ punten laten liggen en Ajax wint van Feyenoord door goed voetbal, dan heb ik echt wel weer vertrouwen dat het nog mogelijk is.
Als het gat 3 punten wordt, kan het echt nog wel. Ajax heeft wel vaker een hele sterke tweede seizoenshelft gehad en PSV moet op een gegeven moment, wellicht nu al, ook lichtelijk gaan verzwakken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax moet nog op bezoek bij FC Twente, AZ én PSV, een veel zwaarder programma dan de koploper.
Natuurlijk. Het kán. Maar laten we eerlijk zijn: het is niet waarschijnlijk dat Ajax PSV nog voorbij gaat op de ranglijst. Zeker niet gezien ons programma.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als het gat 3 punten wordt, kan het echt nog wel. Ajax heeft wel vaker een hele sterke tweede seizoenshelft gehad en PSV moet op een gegeven moment, wellicht nu al, ook lichtelijk gaan verzwakken.
Het gat is nu simpelweg te groot, PSV zou negen punten moeten verliezen en Ajax helemaal niets meer, zie jij dat gebeuren? Natuurlijk hoop ik het, maar het is (nog) niet reëel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als het gat 3 punten wordt, kan het echt nog wel. Ajax heeft wel vaker een hele sterke tweede seizoenshelft gehad en PSV moet op een gegeven moment, wellicht nu al, ook lichtelijk gaan verzwakken.
Verliezen van AZ, verliezen van Ajax -6. Twee wedstrijden. Dan zouden er nog 10 wedstrijden over zijn waarin PSV nog 3 punten moet verliezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gat is nu simpelweg te groot, PSV zou negen punten moeten verliezen en Ajax helemaal niets meer, zie jij dat gebeuren? Natuurlijk hoop ik het, maar het is (nog) niet reëel.
Je vergeet weer ons programma. Maar goed. We worden kampioen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verliezen van AZ, verliezen van Ajax -6. Twee wedstrijden. Dan zouden er nog 10 wedstrijden over zijn waarin PSV nog 3 punten moet verliezen.
Ik zeg niet dat we het nog moeten verwachten, zeker niet gezien hoe Ajax speelt, maar vergeet echt niet dat een team van "onverslaanbaarheid" ook ineens naar moeilijk krijgen kan gaan. Koeman heeft het zelf gezegd - PSV is een team dat een voorsprong kan verdedigen, maar moeilijk zelf een goal kan forceren bij achterstand. Laat ze maar elke wedstrijd achter komen.
Omdat Ajax beursgenoteerd is kunnen ze het nog niet showen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:22 schreef TornadoDK het volgende:
zou wel vreemd zijn als hij nu traint, op ajax.nl staat nog niet eens dat hij is aangetrokken
Kutclub idd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
Komend weekend wordt belangrijk, als Ajax wint van Feyenoord en AZ van PSV, dan komt dat best hard aan in Eindhoven. Maar goed, eerst nog zien allemaal, het blijft dat tyfus-degelijke kut-PSV.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het gat is nu simpelweg te groot, PSV zou negen punten moeten verliezen en Ajax helemaal niets meer, zie jij dat gebeuren? Natuurlijk hoop ik het, maar het is (nog) niet reëel.
een speler traint al mee, maar ze kunnen niet vermelden dat hij meetraint en dat hij (bijna) is aangetrokkenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:25 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Omdat Ajax beursgenoteerd is kunnen ze het nog niet showen.
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:29 schreef Badabingea het volgende:
We moeten uitgaan van onze eigen krachten.
http://teletekst.nos.nl/?808-01quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Donovan Slijngard wordt trouwens de rest van het seizoen verhuurd aan FC Groningen.![]()
Niet echt, want je blijft afhankelijk, PSV is de club die alles in eigen hand heeft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:29 schreef Badabingea het volgende:
We moeten uitgaan van onze eigen krachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |