quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax versterkt zich, PSV niet, Jefferson Farfán wordt geschorst, Ronald Koeman is de trainer/coach en Heurelho da Silva Gomes blijft maar blunderen.
![]()
Ho ho. Gomes blundert alleen op ballen van 130 k/m per uur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax versterkt zich, PSV niet, Jefferson Farfán wordt geschorst, Ronald Koeman is de trainer/coach en Heurelho da Silva Gomes blijft maar blunderen.
![]()
En dan moet Ajax alles winnen..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
![]()
Hangt van de vorm van Alex af
Maar 8 punten dat zie ik ze niet morsen
Het enige is dat hij de krabbel nog moet zetten iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Het is ook nog niet rond.. De puntjes moeten nog op de i gezet worden. Denk dat het rond 12 wel bekend gemaakt word.
Jeff gaat niet geschorst worden hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
Als je ziet wat voor verschillen AJAX kent. .. eerste helft tegen groningen was om te janken... en dan kom je met 10 man tegen ze en speel je gewoon hartstikke goed.. .. Ajax zal toch wat constanter moeten spelen wilhet PSV in verlegenheid brengen met zo'n achterstand op PSV.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:17 schreef Panick het volgende:
[..]
En dan moet Ajax alles winnen..
Never gonna happen..
Maar wat is er met Farfan?
De ultieme dooddoener van elke optimist. Zo ken ik je niet, HW.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:21 schreef Panick het volgende:
[..]
De ultieme dooddoener van elke optimist. Zo ken ik je niet, HW.
Jefferson Farfán is geen Ajacied, dus de KNJB ontziet hem niet. Je weet toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jeff gaat niet geschorst worden hoor.
Hij wordt ontzien, net zoals KJH meerdere malen ontzien is
Phillips koopt de tuchtcommissie wel om hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jefferson Farfán is geen Ajacied, dus de KNJB ontziet hem niet. Je weet toch?
Hoop is overdreven opzich, maar je weet best dat alles kanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef PyTh het volgende:
ajax heeft in ieder geval nog 3 zeer lastige uitwedstrijden.
En PSV eigenlijk niet een echt lastige uitwedstrijd meer.
Maar het is wel leuk om te zien dat jullie weer een beetje hoop krijgen
Een goede bron voor constantheid is Maduro op de bank. Ik neem aan dat dat met de komst van Davids nu ook voorlopig zo blijft.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor verschillen AJAX kent. .. eerste helft tegen groningen was om te janken... en dan kom je met 10 man tegen ze en speel je gewoon hartstikke goed.. .. Ajax zal toch wat constanter moeten spelen wilhet PSV in verlegenheid brengen met zo'n achterstand op PSV.
Na één wedstrijd al!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:32 schreef PyTh het volgende:
ajax heeft in ieder geval nog 3 zeer lastige uitwedstrijden.
En PSV eigenlijk niet een echt lastige uitwedstrijd meer.
Maar het is wel leuk om te zien dat jullie weer een beetje hoop krijgen
Oh men wat ging die bij die 2 goals goed in de fout... En dan die Tele2 commentator op Huntelaar afgeven terwijl zijn man niet eens de bal beroertquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een goede bron voor constantheid is Maduro op de bank. Ik neem aan dat dat met de komst van Davids nu ook voorlopig zo blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |