In eerste instantie nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:40 schreef Longmen het volgende:
Babel zelf wacht af, maar is niet enthousiast. 'Of Newcastle een club is waar ik naar toe wil? In eerste instantie niet nee. Maar ik hoor het allemaal wel.'
Heel wijs Ryan. Nog even en je kan naar een echte grote club!![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:40 schreef Longmen het volgende:
Babel zelf wacht af, maar is niet enthousiast. 'Of Newcastle een club is waar ik naar toe wil? In eerste instantie niet nee. Maar ik hoor het allemaal wel.'
Heel wijs Ryan. Nog even en je kan naar een echte grote club!![]()
quote:'Ajax beter voor ontwikkeling Babel'
Ondanks interesse van Arsenal en Newcastle United blijft Ryan Babel waarschijnlijk bij Ajax. Zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht liet aan RTV Noord-Holland weten dat het beter is voor de ontwikkeling van zijn pupil om in Amsterdam te blijven.
Het aanblijven van Babel is echter wel afhankelijk van de contractonderhandelingen met Ajax. Beide partijen praten over een verlenging van de huidige verbintenis die loopt tot medio 2008 tot een contract dat afloopt in de zomer van 2010.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Newcastle een bod neergelegd bij Ajax voor de twintigjarige international. Naast een transferbedrag zouden de Amsterdammers ook de beschikking krijgen over de Spaanse aanvaller Albert Luque.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
In eerste instantie niet
Als ze geld bieden wel dus![]()
In de Wedstrijden op Tien werd 12:30 genoemd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:56 schreef jna het volgende:
Wie moet ik nou geloven over die training?11.30 of toch vanmiddag?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de Wedstrijden op Tien werd 12:30 genoemd.
Dan ben je in ieder geval op tijd..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:01 schreef jna het volgende:
[..]
Fuck it, nu snap ik er helemaal niks meer van. Ik sta er wel gewoon om 11.30
Die hard.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:01 schreef jna het volgende:
[..]
Fuck it, nu snap ik er helemaal niks meer van. Ik sta er wel gewoon om 11.30
Regelt 10 nu ook al de trainingen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de Wedstrijden op Tien werd 12:30 genoemd.
Ik moet nog een uur reizenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:28 schreef Ordinair het volgende:
Ik denk dat je het beste kan wachten op een officiele berichtgeving van Ajax.nl..
Uur reizen, dan heeft Ajax nog een uur de tijd om het te meldden..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet nog een uur reizenEn anders kijk ik wel eerst de training zonder Davids, zo erg is dat nou ook weer niet. Of ik ga ff de stad in als het echt lang duurt
Als Martin van Geel dit daadwerkelijk gezegd heeft, lijkt het rond.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:25 schreef PizzaSalami het volgende:
30/1/2007 - Vanmiddag eerste training Edgar Davids
(Gepost door RvN)
De eerste training van Edgar Davids zal naar verwachting vanmiddag plaatsvinden. Deze morgen zitten Davids en Ajax nog om de tafel om de laatste formaliteiten af te handelen. 'Als dat is afgehandeld, kan Edgar wellicht in de loop van de middag voor het eerst meetrainen. Ik verwacht dat we hem rond die tijd dan ook officieel zullen presenteren' aldus technisch directeur Van Geel in het Algemeen Dagblad.
Het is ook nog niet rond.. De puntjes moeten nog op de i gezet worden. Denk dat het rond 12 wel bekend gemaakt word.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:05 schreef PyTh het volgende:
Het blijft natuurlijk apart dat het nog niet officieel bekend gemaakt is.
Gisterenavond was het verhaal dat het nog niet bekend gemaakt kon worden omdat de beurs niet open was.
Wat heeft dit er mee te maken dan?quote:
I knowquote:
Ajax versterkt zich, PSV niet, Jefferson Farfán wordt geschorst, Ronald Koeman is de trainer/coach en Heurelho da Silva Gomes blijft maar blunderen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Wat heeft dit er mee te maken dan?Of ligt dat aan Davids?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |