Wordt wel weer minderquote:Op maandag 29 januari 2007 21:57 schreef SoA-Holic het volgende:
Je moet ff lekker nog sneller gaan met die topics. Allejezus
Ik hoop hetquote:
quote:'Stefano Seedorf trekt naar Cyprus'
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 29 januari om 20:59
Stefano Seedorf zet zijn carriere waarschijnlijk voort op Cyprus. Zijn werkgever FC Groningen heeft met Apollon Limassol overeenstemming bereikt over een transfer van de middenvelder, zo meldt RTV Noord.
De 24-jarige Seedorf reist morgen naar Limassol om te spreken over zijn persoonlijke eisen. Naar verwachting zullen beide partijen er wel uitkomen. Apollon is overigens de club van de Nederlandse trainer Gerard van der Lem.
Seedorf, die in zijn carriere eerder uitkwam voor Ajax en NAC Breda, kan bij FC Groningen niet meer rekenen op speelminuten in het eerste elftal. Mocht de middenvelder over willen stappen naar Apollon dan moet hij voor woensdagavond overeenstemming bereiken met de Cypriotische club.
Heitingaquote:Op maandag 29 januari 2007 22:04 schreef descendent1 het volgende:
Maar wie zal dr moeten wijken op t middenveld voor Davids dan?![]()
Mooi dat ie komt natuurlijk.![]()
Zat hij niet bij het gouden jong Ajax dat toen zo ver kwam in de Amstel Cup?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tsjah zon goede voetballer is het nooit geweest toch.
Zou Ten Cate vast blijven houden aan 3-4-3 dan?quote:
Ja toch? Net als Daryll Douglas, Raphael SUpusepa, Quido Lanzaat, Brutil Hose etc. toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zat hij niet bij het gouden jong Ajax dat toen zo ver kwam in de Amstel Cup?
volgens mij bedoelt hij het team met stekelenburg, walker, culina etc.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja toch? Net als Daryll Douglas, Raphael SUpusepa, Quido Lanzaat, Brutil Hose etc. toch?
Helemaal goed is 2007 niet begonnen. Had liever gezien dat Rosenberg bleef en speel minuten zou krijgen. Maarja, hem wens ik het beste toe.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd gaat lekker tot nu toe. Hopelijk Rosales ook uitzwaaien in een van deze dagen en dan zondag 010 weer eens lekker vernederen.
Wat ben ik blij Ajacied te zijn
Rosales meer minuten, en Rosenberg houdenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Helemaal goed is 2007 niet begonnen. Had liever gezien dat Rosenberg bleef en speel minuten zou krijgen. Maarja, hem wens ik het beste toe.Ook zie ik Rosales liever wat meer spelen.
Voor de rest verloopt alles prima!
idd, ik dacht ff dat Willem ging zeggen: "er is ene Dennis"quote:Op maandag 29 januari 2007 22:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh denthemen je wordt genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |