No way, pas als alle spraakmakende figuren eruit zijn en er 8 huubs overblijven, kom je aardig in de buurtquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vindt dat ze aardig op elkaar llijken.
dat laatste is een groot verschil, verder kan ik er geloof ik niet meer over oordelen, sorryquote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vindt dat ze aardig op elkaar lijken.
ok, een villa, iets meer vrijheid en meer contact met de buitenwereld.
Hummie is back?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:
Wat ligt dat paard daar nou te rollebollen! te gek!
Niet vergelijken ?quote:
Dus Huub is niet spraakmakend???quote:Op maandag 29 januari 2007 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
No way, pas als alle spraakmakende figuren eruit zijn en er 8 huubs overblijven, kom je aardig in de buurt
Volgens mij bedoeld ie dat bb net zo leuk is als DGK met 8 huubs ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Huub is niet spraakmakend???![]()
![]()
![]()
Ja hele rare opmerking. Begreep ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus Huub is niet spraakmakend???![]()
![]()
![]()
Okay, Nu begrijp ik het pas.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ie dat bb net zo leuk is als DGK met 8 huubs ?
Het kwam op mij over alsof hij zei dat Bb erg saai is en dat DGK net zo saai wordt als ze alle spraakmakende mensen eruit gooien en er 8 Huub's overblijven. Dat wil toch zeggen dat Huub géén spraakmakend figuur is lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteerd.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof hij zei dat Bb erg saai is en dat DGK net zo saai wordt als ze alle spraakmakende mensen eruit gooien en er 8 Huub's overblijven. Dat wil toch zeggen dat Huub géén spraakmakend figuur is lijkt me.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind het concept als basis hetzelfde: mensen in een huis, onderlinge verhoudingen die kunnen veranderen, dreiging eruit gestemd te kunnen worden, degene die overblijft die wint, live te volgen via de streams.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:31 schreef Suikeroom het volgende:
concept is totaal anders vind ik.. ik zie wel dat een hoop streamers met BB ogen kijken
Huub of Seky? Oftewel kan Huub aan Seky tippen op amusementswaarde?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:12 schreef tong80 het volgende:
Precies. Deze casting maakt het programma. Ze zijn geselecteerd op assertiviteit ipv introversiteit. Het benaderd het geweldige programma de Bus, met Koen en Seky.
Beiden. En Koen en Ed er ook bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Huub of Seky? Oftewel kan Huub aan Seky tippen op amusementswaarde?
ik vond/vind ze allebei saaiquote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef itsme het volgende:
BB was saai. De Gouden kooi veel minder.
Dan kijk je toch naar het journaal voor doven en slechthorendenquote:
hmm, zal ik doen volgende keerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch naar het journaal voor doven en slechthorenden
Haha, wat een verschil dan: ik vind het maar niets, om volwassen mensen opdrachten te geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:44 schreef Mika25 het volgende:
Een BB-element wat ik wel mis in DGK zijn de week-opdrachten, en dan heb ik het niet over de "Hummie-style" opdrachten, maar meer opdrachten zoals ze die bij de buitenlandse BB's hebben. Dit past perfect in het DGK concept. Geef de bewoners op maandag een opdracht die op vrijdag voldaan moet zijn en waar ze vervolgens CTP mee kunnen verdienen of "uitjes" buiten het huis. Uiteraard moeten alle opdrachten direct of indirect met het "miljonairs concept" in verbinding staan.
Werk jij niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, wat een verschil dan: ik vind het maar niets, om volwassen mensen opdrachten te geven.
Als de opdracht in de trand is van het ontwerpen of opzetten van een project/bedrijf/object etc dan past dat helemaal binnen het miljonairs-concept. Uiteraard moet je geen kinderachtige opdrachten uit de nederlandse BB gaan geven het moet natuurlijk wel enigszins niveau hebben. Het inzamelen van die spaarlampen was een goede aanzet van een DGK-opdracht maar dat idee moet nog veel verder doorgevoerd worden, want echt "denkwerk" heb ik niet gezien bij die opdrachquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef Gert het volgende:
Haha, wat een verschil dan: ik vind het maar niets, om volwassen mensen opdrachten te geven.
Eens, die nutteloze opdrachten voegen wat mij betreft niks toe. Zit je een hele week te kijken hoe twee groepjes bewoners 15 ton witte en bruine bonen zitten te schiften en in zakjes te doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:28 schreef Gert het volgende:
Hoezo? bb heeft 6 keer gelopen?quote:
Juist omdat de kijker geen (of weinig) invloed op het spel heeft en ze elkaar er dus uit moeten stemmen, krijg je automatisch dat het spel element heel belangrijk is en er dus veel over gesproken wordt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:44 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben pas een DGK-kijker (ik volg alleen de streams, niet de TV) nadat BB6 afgelopen was, dus ik ben een redelijk nieuwe kijker. De verschillen die ik tot nu toe gezien heb zijn vooral rond het stemmings-gedeelte omdat de kijkers geen (of weinig) invloed hebben op hoe de bewoners zich gedragen, wat ik een positief iets vindt. Ik vind echter wel dat de bewoners teveel over "het spel" praten, het zijn elke dag weer dezelfde discussies en nou weten we dat allemaal wel.
Met opdrachten heb je weer kans op groepsbinding en dat soort enge dingen, die we niet moeten hebbenquote:Een BB-element wat ik wel mis in DGK zijn de week-opdrachten, en dan heb ik het niet over de "Hummie-style" opdrachten, maar meer opdrachten zoals ze die bij de buitenlandse BB's hebben. Dit past perfect in het DGK concept. Geef de bewoners op maandag een opdracht die op vrijdag voldaan moet zijn en waar ze vervolgens CTP mee kunnen verdienen of "uitjes" buiten het huis. Uiteraard moeten alle opdrachten direct of indirect met het "miljonairs concept" in verbinding staan.
Dat soort mogenlijkheden hebben ze dacht ik, maar ik geloof dat ze er zelf financieel niet veel wijzer van worden en dat werkt nogale remmend op de creativiteit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als de opdracht in de trand is van het ontwerpen of opzetten van een project/bedrijf/object etc dan past dat helemaal binnen het miljonairs-concept.
O, maar dát vond ik nou juist een kapot kicke opdracht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens, die nutteloze opdrachten voegen wat mij betreft niks toe. Zit je een hele week te kijken hoe twee groepjes bewoners 15 ton witte en bruine bonen zitten te schiften en in zakjes te doen.
Bron?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:06 schreef richard87 het volgende:
gelukkig komt er dit jaar nog een editie van BB![]()
Het heeft er gewoon mee te maken dat ze veel meer feedback hebben. Zowel van het thuisfront als van de redaktie.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Big Brother en De Gouden Kooi zijn gewoon programma's die in principe veel op elkaar lijken.
Beide programma's staan of vallen met de mensen die erin zitten. Verder maakt het allemaal geen zak uit. In DGK mogen ze veel meer, dus dat spreekt mij veel meer aan. Al die regeltjes bij BB vond ik eerder een minpunt (het werkt als een rem) dan een pluspunt. Verder zitten de tv uitzendingen vele malen beter in elkaar dan bij BB ooit het geval was.
Ik denk dat ze de bewoners in DGK nu zo ongeveer dé perfecte mix van mensen is. Een betere editie dan deze zal ook zeer moeilijk te maken zijn. DGK is wat mij betreft dóór de bewoners nu al vele malen beter dan welke BB dan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |