Ik heb juist het idee, dat Bart helemaal niet verliefd is op Lesley, maar Lesley wel op Bart? Als je verliefd bent, wil je tijd met elkaar doorbrengen. Heel in het begin, deed Bart daar (niet uit eigen beweging, maar vooral op aandringen vanuit de groep!) nog enigszins moeite voor. Zo werd Lesly bijvoorbeeld uitgenodigd voor een romantisch etentje. Dat is alweer heel lang geleden. Ik hoor Bart nooit op een verliefde wijze praten over Lesley. Lesley was zijn verhaallijn, en hij geeft niet de indruk dat verhaal echt vorm te gaan geven.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart is misschien te bang dat Lesley toch iets minder serieus over de relatie denkt dan hij.... en dat hij straks de kans om miljoenen te winnen opgeeft voor iets dat toch misschien niet lukt.
Klopt, Bert is een vervelend mens geworden sinds de komst van Nathanael. Nathanael heeft het spel een flinke boost gegven, maar helaas heeft deze boost Bert erg lelijk gemaakt.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft hij aan Lesley een verkeerde, want dat gaat niet gebeuren. Maar Bart was al eerder vervelend aan het worden hoor. Eigenlijk al sinds Nathanael er is. Hij zit gewoon erg met Lesley in zijn maag en schijnt dat een rot bui van te krijgen.
Goed gezien! Wat is die Bart toch een laffe lamlul!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart is misschien te bang dat Lesley toch iets minder serieus over de relatie denkt dan hij.... en dat hij straks de kans om miljoenen te winnen opgeeft voor iets dat toch misschien niet lukt.
Dat kan ze dus niet doen omdat dat een ENORME druk op haar legt. Dan mág de relatie dus niet meer mislukken, want anders is het haar schuld dat bart de kans op een paar miljoen heeft opgegeven. Nee, die beslissing moet voor 100% van Bart uitgaan. Dat begrijp ik (en lesley ook) heel goed.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet zij ook hardop zeggen dat ze wil dat hij eruit gaat.
Misschien twee weken een zielige NL.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef doesss het volgende:
[..]
Zal inderdaad niet zo'n spannende tv opleveren.
Of ze moeten de operatie live uitzenden![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan ze dus niet doen omdat dat een ENORME druk op haar legt. Dan mág de relatie dus niet meer mislukken, want anders is het haar schuld dat bart de kans op een paar miljoen heeft opgegeven. Nee, die beslissing moet voor 100% van Bart uitgaan. Dat begrijp ik (en lesley ook) heel goed.
ja hoor ze lachen echt heerlijkquote:Op maandag 29 januari 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Huub krijgt opeens een center parcs gevoel. Hahahaha!
Dat was dus ook mijn conclusie.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan ze dus niet doen omdat dat een ENORME druk op haar legt. Dan mág de relatie dus niet meer mislukken, want anders is het haar schuld dat bart de kans op een paar miljoen heeft opgegeven. Nee, die beslissing moet voor 100% van Bart uitgaan. Dat begrijp ik (en lesley ook) heel goed.
Of juist welquote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien twee weken een zielige NL.
Die strompelend op zijn krukken door het huis loopt.
Mag hij wel niet zuipen.
En als je écht verliefd bent, is dat beslist geen moeilijke keuze...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin ook van mening. Ik denk dat bart ZWAAR verliefd is op Lesleyquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee, dat Bart helemaal niet verliefd is op Lesley, maar Lesley wel op Bart? Als je verliefd bent, wil je tijd met elkaar doorbrengen. Heel in het begin, deed Bart daar (niet uit eigen beweging, maar vooral op aandringen vanuit de groep!) nog enigszins moeite voor. Zo werd Lesly bijvoorbeeld uitgenodigd voor een romantisch etentje. Dat is alweer heel lang geleden. Ik hoor Bart nooit op een verliefde wijze praten over Lesley. Lesley was zijn verhaallijn, en hij geeft niet de indruk dat verhaal echt vorm te gaan geven.
Die lul gokt gewoon op twee hoofdprijzen. Die gok is dom omdat hij wel eens met lege handen kan komen te staan, zowel wat Lesley betreft als de villa.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:17 schreef Tissik het volgende:
[..]
En als je écht verliefd bent, is dat beslist geen moeilijke keuze...![]()
Is die man niet dieip?! Wat een dichter en wat een wijsheid....quote:Op maandag 29 januari 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Brian deelt zijn enorme wijsheid met de rest. Weten jullie welke vorm de vijver heeft? Weten jullie dat?
Dat is een hartje.
Vat vol wijsheden die man!
Hij heeft een groot gedeelte van de dag geslapenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef doesss het volgende:
Gesus.
Ik bedenk me net dat Huubie vanacht gewoon door heeft gehaald en nu weer zo ontzettend hyper.![]()
Zit ie aan de uppers of wat.
Hij kan wel heel diep gaan, ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is die man niet dieip?! Wat een dichter en wat een wijsheid....
Als kind in de ketel vol narcotica gevallen!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef doesss het volgende:
Gesus.
Ik bedenk me net dat Huubie vanacht gewoon door heeft gehaald en nu weer zo ontzettend hyper.![]()
Die jongen heeft gewoon energie voor 10.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef doesss het volgende:
Gesus.
Onzin! 1 uurquote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij heeft een groot gedeelte van de dag geslapen
Ik twijfel, maar als ik zou moeten gokken denk ik van wel ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Maar Scanman, stel dat Lesley zou zeggen dat hij eruit moet gaan, ze gaat het ook nooit zeggen maar stel.. Ik denk dat Bart dan zo vertrekt, wat denk jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |