Klopt.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef Tissik het volgende:
Iederéén is leuker in gezelschap van Huub. Die jongen haalt het beste in mensen naar boven (tenzij het om mensen gaat die Bart of Nathanaël heten, maar zelfs Brian is leuker in gezelschap van Huub).
Jep "grasmaaien" is het codewoord voor blowen. Voor sommige bewoners op bestelling (BBNNN), voor andere bewoners (Huub) een gunst die ze niet wordt verleend.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef T-lex het volgende:
Nena belde vanuit "the office" de redactie...."is frans er?" en daarop volgde een opmerking in de trant van "het gras moet weer gemaaid worden", waarop Brian begon te lachen.![]()
Klinkt mij in de oren alsof Nena weer wat te BLOWEN bestelde voor vanavond.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee er staat 2 keer Lesley en dat begreep ik niet, die p ipv t las ik overheen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Jep "grasmaaien" is het codewoord voor blowen. Voor sommige bewoners op bestelling (BBNNN), voor andere bewoners (Huub) een gunst die niet wordt verleend.
Maar heb jij Lesley ooit zo hartelijk en uitbundig horen lachen in gezelschap van Bart?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Echt heel opvallend hoeveel lol Lesley heeft met Huub. Ze weet ook wat voor enorme hekel Bart aan die jongen heeft. Goed om te zien dat dat haar geen zak uitmaakt.
jazeker, maar toen keken de meeste mensen hier nog niet, in het begin hadden b&l ook veel lol, tot ze verliefd werdenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar heb jij Lesley ooit zo hartelijk en uitbundig horen lachen in gezelschap van Bart?![]()
Zeker wel ja, hoewel dat de laatste weken wel een stukje minder is.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Maar heb jij Lesley ooit zo hartelijk en uitbundig horen lachen in gezelschap van Bart?![]()
Hij blijft vermakelijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Hoe heet die ene met die houten poot? .... Eh, Lucille Werner"
Opzich is dat ook wel logisch te verklaren want ze zitten gewoon in een moeilijke positie. Ze kunnen zichzelf nooit helemaal geven en echt leren kennen ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker wel ja, hoewel dat de laatste weken wel een stukje minder is.
Ik begrijp het ook volkomen. Bart wordt er alleen super vervelend door en daardoor vind ik dat hij voor Lesley moet kiezen en eruit moet gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Opzich is dat ook wel logisch te verklaren want ze zitten gewoon in een moeilijke positie. Ze kunnen zichzelf nooit helemaal geven en echt leren kennen ook niet.
Lijkt mij heel erg moeilijk hoor.
Zelfs Natasia kan vervangen worden. Bij Kelly, Tanja en die van BB6 zeiden we ook dat het niet ergen kon. Maar elke keer weten ze een NOG gestoorder persoon te vinden. Elke willekeurige aandachts-geile trol met een grote bek komt in aanmerking. Het enige dat (waarschijnlijk) anders zal zijn is de commotie rondom haar kinderen.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
In hoeverre de redactie het gedrag van de bewoners beinvloedt zullen we nooit helemaal zeker weten, maar ik weet wel dat ze nooit meer een gestoorder stel bij elkaar krijgen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook volkomen. Bart wordt er alleen super vervelend door en daardoor vind ik dat hij voor Lesley moet kiezen en eruit moet gaan.
Met die Kramer gozerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef noekje het volgende:
Boggle?? Dat was toch in 1957?
Ja, dat is ook weer moeilijk hoor. Het geeft wel aan dat zij gewoon in een hele moeilijke positie zitten. Lesley zou dat volgens mij ook heel graag willen maar ze legt het bij hem door te blijven zeggen dat hij hier met een doel is gekomen. Dat is ook weer heel logisch om te doen. Bart denkt vervolgens weer dat zij denkt dat hij moet blijven omdat ze het niet hardop zegt.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook volkomen. Bart wordt er alleen super vervelend door en daardoor vind ik dat hij voor Lesley moet kiezen en eruit moet gaan.
Natasia is echt uniek. Zo eentje vind je echt nooit meer en die kan dus ook moeilijk vervangen worden. Verder vind ik de verhouding precies goed in deze groep. Nathanael en Bart lijken makkelijk te vervangen, maar door die twee komt Huub zo sterk naar voren. Dus haal Nathanael en bart uit het spel en je beinvloed Huub ook. Dat geldt ook voor Brian en Nena, hoewel in mindere mate. Alleen Ilona is volkomen inwisselbaar vind ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef Mika25 het volgende:
Kortom...het is een zeer bijzondere group, die "moeilijk" te vervangen is, maar zeker niet onmogelijk.
Lijkt me niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer moeilijk hoor. Het geeft wel aan dat zij gewoon in een hele moeilijke positie zitten. Lesley zou dat volgens mij ook heel graag willen maar ze legt het bij hem door te blijven zeggen dat hij hier met een doel is gekomen. Dat is ook weer heel logisch om te doen. Bart denkt vervolgens weer dat zij denkt dat hij moet blijven omdat ze het niet hardop zegt.
Moeilijk dus.
Bart is misschien te bang dat Lesley toch iets minder serieus over de relatie denkt dan hij.... en dat hij straks de kans om miljoenen te winnen opgeeft voor iets dat toch misschien niet lukt.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef doesss het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Als je uit dat hutje een kans op je ware liefde mee naar huis kunt nemen doe je dat toch gelijk.![]()
Dan moet zij ook hardop zeggen dat ze wil dat hij eruit gaat. Ik denk dat Bart dan zo zijn koffers pakt. Zij zegt juist het tegenovergestelde omdat zij het niet op haar geweten wil hebben volgens mij.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef doesss het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Als je uit dat hutje een kans op je ware liefde mee naar huis kunt nemen doe je dat toch gelijk.![]()
sinds wanneer is bart supervervelend ...sinds de komst van huubquote:Op maandag 29 januari 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach wat zielig.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart is misschien te bang dat Lesley toch iets minder serieus over de relatie denkt dan hij.... en dat hij straks de kans om miljoenen te winnen opgeeft voor iets dat toch misschien niet lukt.
Klopt.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet zij ook hardop zeggen dat ze wil dat hij eruit gaat. Ik denk dat Bart dan zo zijn koffers pakt. Zij zegt juist het tegenovergestelde omdat zij het niet op haar geweten wil hebben volgens mij.
Keukentafelpsychologie hoor, letterlijk.
Dan heeft hij aan Lesley een verkeerde, want dat gaat idd niet gebeuren. Maar Bart was al eerder vervelend aan het worden hoor. Eigenlijk al sinds Nathanael er is. Hij zit gewoon erg met Lesley in zijn maag en schijnt daar een rot bui van te krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef snetje het volgende:
[..]
sinds wanneer is bart supervervelend ...sinds de komst van huub
bart mag huub absoluut niet ...lesley daarintegen wel en heeft veel lol met hem
als dit buiten de kooi om was gebeurd had bart het denk ik niet geaccepteerd dat lesley om zou gaan met huub ...
conclussie : bart gaat later bepalen met wie lesley wel om mag gaan en met wie niet en ik denk niet dat lesley dat laat gebeuren ..........
Zal inderdaad niet zo'n spannende tv opleveren.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach wat zielig.
nu kan hij niet meer werken.
Snap eigenlijk ook niet wat hij de hele dag doet.
Nou gaat ie nog geopereerd worden ook.
Dus weer weken niks doen.
Snap niet waarom ze er iemand inhalen die geopereerd moet worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |