quote:Op maandag 29 januari 2007 22:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee wonder, als je je ex onder aanmoeding van haarzelf (hij had haar een maand geleden via haar zus - middels een brief - aangegeven dat hij wel weer met haar verder zou willen), op Youtube door een Knijn tegen een muurtje aan gegrepen zien te worden?
Wat zeg je dan? Het beste verder...
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:09 schreef avonne het volgende:
Jááá... Brian is heel blij met zichzelf
Onze spiegolloog
Ongeveer een kwartiertje geleden, trouwens....
Brian zocht het woord Confrontaal op google, en was blij en trots dat zijn gedichtensite als 6de in de lijst stond.
Totdat Ilona vraagt of het woord wel bestaat, en hij er achter komt dat het woord inderdaad niet bestaat.![]()
Weet niet waar je het vandaan hebt maar hij wil haar niet terug hoor, dat beaamde Nena ook toen iemand het naar aanleiding van die brief van hem vroeg.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee wonder, als je je ex onder aanmoeding van haarzelf (hij had haar een maand geleden via haar zus - middels een brief - aangegeven dat hij wel weer met haar verder zou willen), op Youtube door een Knijn tegen een muurtje aan gegrepen zien te worden?
Wat zeg je dan? Het beste verder...
Heeft hij gisteren tijdens het pokeren gelezen.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:14 schreef Suikeroom het volgende:
huh weet Huub nou dat er geneukt is? heb ik iets gemist?
Iemand had ingelogd met nickname BRneukteNena toen Huub zat te pokerenquote:Op maandag 29 januari 2007 22:14 schreef Suikeroom het volgende:
huh weet Huub nou dat er geneukt is? heb ik iets gemist?
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
http://www.dutchplayers.nl/player.php?id=248
ff plakken
Aangezien hij in Nederland geboren is, denk ik dat je hier toch moet spreken over het foute soort Nederlander.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:12 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Hij is de loverboy waar Natasia het over had toen ze tegen Nena stond te schreeuwen. Brainless is het foute soort Antilliaan waar de niemand trots op hoeft te zijn.
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:21 schreef Fikkert het volgende:
[..]
![]()
.. snappie ????
hoe laat komt bart terug met zn pot&hond ?
wat jij wil, maar dan met Antiliaanse inslag.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Day het volgende:
[..]
Aangezien hij in Nederland geboren is, denk ik dat je hier toch moet spreken over het foute soort Nederlander.
Ach ja tuurlijk, want het foute soort Nederlander bestaat natuurlijk niet. Stom van me!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
wat jij wil, maar dan met Antiliaanse inslag.
dat zIjn jouw woorden, niet de mijne. En ik ga deze discussie ook niet met je aan, volledig zinloos.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, want het foute soort Nederlander bestaat natuurlijk niet. Stom van me!![]()
op de vraag of het nu huub of huubje was kreeg ze bij het woord huub een glimlach op der smoel van oor tot oorquote:Op maandag 29 januari 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
Huub "Kan dat (mijn broek) nou niet netjes gevouwen en gestreken? Waar zijn die vrouwen gebleven?"
ah, Huub vindt het een beetje genant dat Lesley hem naakt heeft gezien.
Heeft iemand gehoord wat Lesley zei?
Het is net een relatie.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub wil Gaby vaker langs laten komen....
Vind dat dan wel een beetje pathetisch worden steeds dezelfde laten komen...
Maak daar 'man'van!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Day het volgende:
[..]
Aangezien hij in Nederland geboren is, denk ik dat je hier toch moet spreken over het foute soort Nederlander.
Was echt een hilarische opmerking.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik had nooit gedacht dat ik nog een keer de keuze tussen mijn pik en mijn moeder zou maken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |