Bedoel je niet gewoon dat die affaire voor een verhaallijn heeft gezorgd in plaats van zorgtquote:Op maandag 29 januari 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook dat leg je veel negatiever uit dan het is. Bart is gewoon heel erg realitisch en hij weet dus gewoon dat zijn relatie met Lesley voor een sterke verhaallijn zorgt en waarschijnlijk ook voor zijn nummer 1 positie in de polls. Dat wil absoluut niet zeggen dat hij het daarom gedaan heeft natuurlijk. Je kon aan alles merken dat die twee er enorm mee zaten dat ze verder niets kunnen doen. Daar was echt niets gespeeld aan. Maar goed, daar is iedereen het toch hopelijk wel over eens inmiddels.
Zo werkt dat he, met dingen waar je onzeker over bent.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Misschien was het wel een geintje, want daar waren ze in die tijd ook erg goed in. Bijna alles wat ze zeiden was niet gemeend. Die 4 uur privé hebben ze wél gebruikt om alles uit te spreken wat nodig was en volgens mij houden ze beide daaraan vast. Daar hebben ze excat gezegd hoe het allemaal echt zit enzo.
Ik merk het al.... Laat maar zitten verder. Ik ga wel even naar een ander topic.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik merk het al.... Laat maar zitten verder. Ik ga wel even naar een ander topic.
Ja, als jij alleen met die one-liners kunt reageren terwijl hier gewoon een gesprek gaande is over Bart en lesley, dan moet je dat zelf weten.quote:
zo zie ik het ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat sturen, gebeurt mi veel te veel. En wat vooral storend is, is dat niet alle bewoners in die mate gestuurd worden, maar voornamelijk het selecte gezelschap BBNNN. Dat groepje, geniet dan ook duidelijk extra privileges (in de vorm van de felbegeerde jointjes, of strategische besprekingen). Dat trekt de hele boel uit verband (voor mij als kijker). En vandaar, dat ik de indruk heb dat het spel vooral gespeeld wordt door de redactie zelf, en de bewoners hun spel slechts ten uitvoer brengen.
vriendje zit in birmingham sinds deze week!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef F04 het volgende:
Nena krijgt maar geen contact.
"Trouwens, laat die koffers maar zitten Les, gassen met die bak.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:39 schreef Tissik het volgende:
[..]
Aangezien hij er nog steeds zit, lijkt het me tamelijk serieus en geen geintje. Geintje is: nee zeggen, en als de bliksem je koffers pakken. "Heej Les, geintje! Natuurlijk ga ik met je mee!"
Er is blijkbaar niet meer nodig dan twee one-liners om jou op de kast te krijgen! En als je niet zo ergerlijk zelfingenomen je mening zou opdringen had ik op die hele flauwekul niet eens gereageerd!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als jij alleen met die one-liners kunt reageren terwijl hier gewoon een gesprek gaande is over Bart en lesley, dan moet je dat zelf weten.
Je kunt ook gewoon gaan proberen te accepteren dat er mensen zijn die een andere mening zijn toegedaan in plaats van je bij een weerwoord op de kast te laten jagen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, als jij alleen met die one-liners kunt reageren terwijl hier gewoon een gesprek gaande is over Bart en lesley, dan moet je dat zelf weten.
Jaquote:Op maandag 29 januari 2007 21:54 schreef Sug4r het volgende:
Nena belt haar ex?
Ja, mij was inmiddels duidelijk dat je mijn berichten zo opvat. Zo zijn ze dus helemaal niet bedoeld, dus dan kan ik beter me niet meer in het gesprek mengen. Blijkbaar gebruik ik een verkeerde toon in de ogen van sommigen. Ik vergeet blijkbaar er regelmatig bij te zetten dat bepaalde dingen niet een mening ofzo is, maar dat ik iemand in het huis dat heb horen zeggen. Daarom meld ik het dan. Maar bi jou komt dat dus 'ergerlijk zelfingenomen' over en daar heb ik in dit geval geen zin in. Zo belangrijk is Bart niet meer, dus dan trek ik me even terug. Lijkt me nu even het verstandigste.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef demins het volgende:
[..]
Er is blijkbaar niet meer nodig dan twee one-liners om jou op de kast te krijgen! En als je niet zo ergerlijk zelfingenomen je mening zou opdringen had ik op die hele flauwekul niet eens gereageerd!
http://www.dutchplayers.nl/player.php?id=248quote:Op maandag 29 januari 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Met wie belt Nena?
Is dat haar ex?
Ze heeft veel over zichzelf geleerd daar ofzo.
Hij wil het er niet met haar over hebben.
Iemand een foto van hem?
Cheer up dudequote:Op maandag 29 januari 2007 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, mij was inmiddels duidelijk dat je mijn berichten zo opvat. Zo zijn ze dus helemaal niet bedoeld, dus dan kan ik beter me niet meer in het gesprek mengen. Blijkbaar gebruik ik een verkeerde toon in de ogen van sommigen. Ik vergeet blijkbaar er regelmatig bij te zetten dat bepaalde dingen niet een mening ofzo is, maar dat ik iemand in het huis dat heb horen zeggen. Daarom meld ik het dan. Maar bi jou komt dat dus 'ergerlijk zelfingenomen' over en daar heb ik in dit geval geen zin in. Zo belangrijk is Bart niet meer, dus dan trek ik me even terug. Lijkt me nu even het verstandigste.
Dat is haar onzekerheid denk ikquote:Op maandag 29 januari 2007 22:00 schreef demins het volgende:
Nena's stemgeluid komt niet overeen met haar gelaatsuitdrukking! Zag ik dat goed?
Ze was erg onzeker. Volgens mij wilde hij niet veel kwijt omdat hij natuurlijk weet dat het op de streams komt. Ze vroeg of hij zijn telefoonnummer aan haar zus wilde geven. Ze mocht hem wel bellen zei hij.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:03 schreef avonne het volgende:
Shit, het telefoongesprek gemist.
Wat werd er gezegd?
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:04 schreef doesss het volgende:
Oei.![]()
Moeilijk telefoontje.
Vriendje was niet zo'n fan van DGK brian![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
Nena zit weer veel meer bij het 'andere team' volgens mij
Nee wonder, als je je ex onder aanmoeding van haarzelf (hij had haar een maand geleden via haar zus - middels een brief - aangegeven dat hij wel weer met haar verder zou willen), op Youtube door een Knijn tegen een muurtje aan gegrepen zien te worden?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:04 schreef doesss het volgende:
Oei.![]()
Moeilijk telefoontje.
Vriendje was niet zo'n fan van DGK![]()
Hij had niet gezegd dat hij met haar verder wilde, maar dat hij, nadat ze de kooi had verlaten, nog wel eens met haar wilde praten. En precies datzelfde zei hij nu ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee wonder, als je je ex onder aanmoeding van haarzelf (hij had haar een maand geleden via haar zus - middels een brief - aangegeven dat hij wel weer met haar verder zou willen), op Youtube door een Knijn tegen een muurtje aan gegrepen zien te worden?
Wat zeg je dan? Het beste verder...
Hij is de loverboy waar Natasia het over had toen ze tegen Nena stond te schreeuwen. Brainless is het foute soort Antilliaan waar de niemand trots op hoeft te zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:09 schreef farceman het volgende:
Ik heb nu dat ik niet alleen maar moet kotsen als ik die stem van Brian hoor, maar ook al als ik zijn stem hoor....
Wat een verschrikkelijk figuur en wat triest dat hier zoveel meisjes in zullen trappen.
Deze zogenaamd gevoelige jongen met zijn gedichtjes, gitaartje en ondertussen alleen maar bezig om dingen te zoeken om iemand onderuit halen en als het om een meisje gaat te neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |