De autumn tour en de tri-nations gaan ze echt niet live uitzenden en of er samenvattingen van komen betwijfel ik ook. Afgelopen jaar stonden de tri-nations uitslagen niet eens op teletekst. De kansen dat ze in de toekomst meer aandacht gaat besteden aan de Six Nations hangen ook af van de feedback op en de kijkcijfers van Engeland - Frankrijk, maar schat ik redelijk hoog in. Aan het WK zal zeker aandacht besteed gaan worden, maar of dat in de vorm van live-wedstrijden is, is nog niet duidelijk. Tijdens het vorige WK zat ik in Engeland, dus ik weet eigenlijk niet of de NOS er toen iets mee gedaan heeft.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef knnth het volgende:
World Cup, Six Nations, Tri Nations, Autumn Tour ... genoeg om uit te zenden, ik hoop wel dat ze 't gaan doen.
Best bekeken programma op dat tijdstip is al heel wat, vind ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:07 schreef Nielsch het volgende:
De wedstrijd van gisteren heeft op Nederland 1 ongeveer 330.000 kijkers getrokken en was daarmee het best bekeken programma tussen 4 en 6 uur 's middags. Of het echter aan de doelstellingen van de NOS heeft voldaan weet ik niet
Die opmerking heb ik gemist, wat zei hij precies?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef Turtle het volgende:
Hans Brian deed het toch goed, met redelijk simpele en heldere uitleg voor mensen die de sport niet kennen.
Als studiogast deed Yves Kummer het ook uitstekend, vooral zn opmerking over ouders die hun kinderen aan het rugbyen moeten zetten was briljant.
Volgende week weer??
Dat alle ouders hun kinderen op rugby moesten doen, zodat ze respectvol met anderen om leren gaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Die opmerking heb ik gemist, wat zei hij precies?
Anti-climax, ik verwachtte een of andere geniale one-linerquote:Op maandag 12 maart 2007 18:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat alle ouders hun kinderen op rugby moesten doen, zodat ze respectvol met anderen om leren gaan.
mooi gezegd en ook best waarquote:Op maandag 12 maart 2007 18:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat alle ouders hun kinderen op rugby moesten doen, zodat ze respectvol met anderen om leren gaan.
quote:Als er ter plekke een speler overlijdt, wed ik dat alle spelers met de handen een gat graven, het lijk erin donderen, grond aanstampen, het volkslied zingen en weer verder spelen.
Sheepshaggers worden ze genoemdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:30 schreef Leatherface het volgende:
Grappig dat fans van Ierland de Welshmen en Schotten vaak schapenhoeders noemen.
Alsof er op Ierland niet meer schapen dan mensen zijn.
Als de beeb iets uitzendt, moet je daar altijd naar zappenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:28 schreef zBus het volgende:
Word de komende wedstrijd ook uitgezonden door de NOS of moet ik naar de bbc zappen?
Parijs-Nice wordt live uitgezonden op zaterdag en zondag (dus geen live rugby):quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:28 schreef zBus het volgende:
Word de komende wedstrijd ook uitgezonden door de NOS of moet ik naar de bbc zappen?
Tsja wielrennen zal nog altijd wel meer kijkers trekken dan rugby dus echt kwalijk nemen kun je het de NOS niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Parijs-Nice wordt live uitgezonden op zaterdag en zondag (dus geen live rugby):
http://www.nos.nl/nosstud(...)dingen/zaterdag.html
http://www.nos.nl/nosstud(...)endingen/zondag.html
Yep.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja wielrennen zal nog altijd wel meer kijkers trekken dan rugby dus echt kwalijk nemen kun je het de NOS niet.
Hoewel ik veel sympahtie voor ierland heb gun ik de italianen toch ook hun overwinnig of gelijkspel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:19 schreef phish852 het volgende:
![]()
yea!
en o'Gara maakt het ook nog even mooi af. Hopelijk kunnen ze zodirect door drukken, het zou mooi zijn als ze wat punten kunnen vergaren.
Laten ze trouwens maar gewoon de wedstrijd winnen.
Thanxquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:51 schreef knnth het volgende:
SHIT ik moet over 10 minuutjes weg. Maar ben op tijd op de bestemmin om de tweede helft van Frankrijk-Schotland te zien.
Veel plezier nog, lui!
Ja dat is zo.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:02 schreef phish852 het volgende:
Zou je denken dat het een nadeel is, dat de Ieren eerder moeten dan de Fransen? Ik denk het eigenlijk wel, ze weten namelijk wat ze goed moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |