ik heb m'n tv afgezet, die inleiding interesseert me zo nietquote:Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, dit soort inleidingen kun je alleen maar aan de BBC overlaten.
Nahja. Dat vind ik juist zo mooi aan dit soort wedstrijden. Dat hele gebeuren eromheen. Dat geschiedenis. Etc. Maar goed, ik ben dan ook Ierlandgek dus dit zal daar dan ook wel bij horenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb m'n tv afgezet, die inleiding interesseert me zo niet
hihi
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:12 schreef sararaats het volgende:
ik verwarde het rugby met het American Football
is daar eigenlijk een verschil in?
Jij een wasp fan?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef phish852 het volgende:
[..]
Daar vraag je al snel om natuurlijk, met zo'n avatar![]()
Ok, maar wel geweldige trie op het eind.quote:
Want?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw terug naar VBL! BARBAAR!![]()
ik denk nog steeds winst voor ierland met een marge van 5-10quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef don-diablo het volgende:
Misschien dat ik van de week ff langs de bookies loop om wat geld te zetten op de aankomende topper: ierland - engeland
Wat denken jullie? Ik denk zelf dat Ierland gaat winnen met een marge van 5 tot 10 punten verschil.
Kun je nagaan hoeveel druk er op het Ierse team staat nu... zal een echte heksenketel zijn en verliezen van de Engelsen? Dan wordt het helemaal debiel... Ik ga wel de stad in vanavond, maar ik vraag me af in welke sfeer ik terecht ga komen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef knnth het volgende:
Dat is waar ook ja, voor 't eeerst Engelsen op Croke Park ... des te meer reden voor Ierland om de vloer met ze aan te vegen. Wat had ik er graag bij willen zijn. Nu kan ik niet eens kijken
[afbeelding]
![]()
In het rugby gaat het er meestal toch redelijk vreedzaam en vriendelijk aan toe?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel druk er op het Ierse team staat nu... zal een echte heksenketel zijn en verliezen van de Engelsen? Dan wordt het helemaal debiel... Ik ga wel de stad in vanavond, maar ik vraag me af in welke sfeer ik terecht ga komen...
Rugby is normaal gesproken inderdaad vreedzaam net zoals de rest van de sporten hier (zoals hurling en gaelic football).quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In het rugby gaat het er meestal toch redelijk vreedzaam en vriendelijk aan toe?
Of heb je al eens agressie meegemaakt rondom rugby-wedstrijden daar in Dublin?
Njah, Ierland - Engeland is altijd een zeer beladen clash. En die extra prikkel doet sommigen heetgebakerde mensen wat sneller de stoppen doorslaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Rugby is normaal gesproken inderdaad vreedzaam net zoals de rest van de sporten hier (zoals hurling en gaelic football).
Ik hoor echter net op de radio dat er al wat gevechten zijn uitgebroken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |