abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45818593
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:20 schreef Armageddon het volgende:
Stel je voor dat er een krasje op je auto komt, heaumeau.
Ik had zo'n antwoord nog wel verwacht....

Maar ik kan me voorstellen dat niet veel mensen om auto's geven, maar als je een auto liefhebber bent en 2 auto's onder de carpoort hebt staan terwaarde van +-100.000 (samen he) waarvan er 1 nu 7 maandjes oud is en de andere 41 jaar zeldzaam is en net helemaal gerestaureerd waarvan het opnieuw spuiten ongeveer 9000 euro kost dan maak je je wel zorgen over een paar krasjes.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:29:20 #102
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_45818695
Man hap toch niet zo.
pi_45818703
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 11:17 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb ook een ontzettende hekel aan katten!!!!

In onze buurt zijn ook een aantal katten die in mijn tuin rondlopen. Ik heb er ook al een aantal keer over nagedacht om een luchtbuks aan te schaffen maar tot op heden nog niet gedaan. Ik had toch besloten om het op een "vriendelijkere" manier te doen. Er zijn namelijk een aantal planten waar een kat een hekel aan heeft. Deze een paar geplant en nu afwachten of het help. Mocht dit niet helpen en de buren houden hun kat nog niet binnen dan leeft ie echt niet lang meer!!!

Even voor de duidelijkheid dat beest sloopt mijn tuin en loopt zelfs over mijn auto heen. En als iemand iets niet mag dan is het wel over mijn net gespoten auto heen wandelen!

Dus ook voor iedereen hier in de buurt ik doe mijn best om het tegen te houden (ik heb zelfs al een hekje om mijn vijver gezet) maar als dit nog niet helpt dan raad ik aan om hem binnen te houden!
Ook zeer logisch, je wilt immers niet dat jouw eigendom kapot gaat door de schuld van iets/iemand anders. Netjes dat je het eerst op andere manieren wilt oplossen. Katvriendelijke manieren

(Dat je het hebt over een luchtbuks, dat is punt twee..)

Even nog iets anders: heeft iemand nog tips voor het bouwen van een katvriendelijk binnen'huis/speelding'? (mocht ik ooit weer compleet vertederd raken door zo'n hoopje pluis en besluiten: 'jij mag mee', dan levert dit topic misschien nog wat goeds op) Bovendien: als je je kat vanaf dag 1 leert om binnen te blijven, zal het beessie er weinig moeite mee hebben.
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
pi_45818754
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:56 schreef Pinball het volgende:
O jee.
De dierenvrienden zijn weer helemaal los zie ik. [afbeelding]

Gezellig met zijn allen huilen omdat er misschien een katje vergiftigd is, maar vervolgens staan ze wel in de rij om zèlf het recht in eigen handen te nemen tegen hun medemens.

Rare lui, die dierenliefhebbers.
Dat heet meten met twee maten... Je moet het immers toestaan dat de kat van een ander jouw tuin vernield of lekker schijt in de zandbak van de basisschool om de hoek.
pi_45819311
Ik hap altijd snel ik weet het...

Ik moet even zoeken, anders kijk even op google. Op de site die ik had gevonden stonden ook bepaalde planten waar katten graag op af komen. Die zou je kunnen plaatsen om te zorgen dat ze een beetje in die buurt blijven.
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 11:56:51 #106
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_45819356
Je kan ook koffieprut strooien. Heb je ook nergens last meer van. En het is ook nog eens goeie mest.
pi_45819492
Of je vangt de kat en stopt 'm in een Pet Spa
Oh, you can't help that, we're all mad here.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:09:47 #108
242 Pinball
Electric Monk
pi_45819667
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:02 schreef Raiko het volgende:

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:12:17 #109
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_45819738
Neem geen huisdier als je in een dorp of stad woont. Voorkomt gezeik.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45819986
wat nou geen huisdier nemen?? Je hoort met je poten van een dier af te blijven!!! als je er last van hebt, ga je naar de eigenaar. De mensen die dit soort dingen doen hebben in ieder geval geen enkel besef van normen en waarden, sterker nog, die zijn niets bijgebracht door hun ouders. Totaal onopgevoed, onaangepast en de titel mens niet waard. Stelletje smerige aso's.
pi_45820050
Kzal dit weekend eens een rauwe gehaktballetje met vissenhaakjes in de tuin leggen en een cam erop richten....
pi_45820172
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:23 schreef duivelin1 het volgende:
wat nou geen huisdier nemen?? Je hoort met je poten van een dier af te blijven!!! als je er last van hebt, ga je naar de eigenaar. De mensen die dit soort dingen doen hebben in ieder geval geen enkel besef van normen en waarden, sterker nog, die zijn niets bijgebracht door hun ouders. Totaal onopgevoed, onaangepast en de titel mens niet waard. Stelletje smerige aso's.
De grootste aso's zijn mensen die geen rekening houden met anderen en hun kat naar buiten schoppen. Beetje je kat naar buiten schoppen en het mogelijk een ziekte krijgen als kattenaids.

Lees je eerst een beetje in voordat je een huisdier neemt.
pi_45820184
niets beters te doen he? je kan beter wat harder zoeken naar een baantje, hoewel dat moeilijk wordt als je het iq van een mier hebt
pi_45820239
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kzal dit weekend eens een rauwe gehaktballetje met vissenhaakjes in de tuin leggen en een cam erop richten....

Dan graaf ik een pvc buis in mijn tuin, een beetje schuin met aan het uiteinde een vissekop of wat kattenkruid. Naar beneden wil dan wel, naar boven dan niet meer.

Als ik beet heb, hup wat zand erover heen.
pi_45820268
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:29 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

De grootste aso's zijn mensen die geen rekening houden met anderen en hun kat naar buiten schoppen. Beetje je kat naar buiten schoppen en het mogelijk een ziekte krijgen als kattenaids.

Lees je eerst een beetje in voordat je een huisdier neemt.
lezen is ook een vak.... als iemand er last van heeft ga je naar de eigenaar. Als ik last heb van het kind van iemand anders ga ik ook naar de ouders i.p.v het kind martelen tot de dood erop volgt. Lijkt me namelijk niet meer dan normaal dat je de eigenaar/ouder erop aanspreekt. Blijkbaar is dit in jouw milieu niet gebruikelijk, maar dat zegt genoeg over jou.
pi_45820289
Ach wat een gefrustreerde mannekjes weer....
Dat is eens wat anders...
pi_45820296
quote:
ach smeer toch pindakaas op je zak.

jullie zijn de aso's, hou die klotebeesten gewoon binnen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_45820298
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:29 schreef duivelin1 het volgende:
niets beters te doen he? je kan beter wat harder zoeken naar een baantje, hoewel dat moeilijk wordt als je het iq van een mier hebt
info is verouderd, ben al klaar met zoeken
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:34:35 #119
41885 kless
pi_45820332
quote:
Weet jij welke katten in jou tuin komen en van wie ze zijn als je in een dorp/stad woont?
Heb je een kat? Heb je de buurt gevraag of dat beest overal in de tuin mag komen, scheiten en boel onderpissen?

Ik ben verbod op huisdieren binnen de bebouwdekom.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45820340
Mensen het fijn vinden om dieren te mishandelen hebben dat in ieder geval gemeen met de gemiddelde psychopatische moordenaar. Ik zou zeggen echt iets om trots op te zien.
pi_45820351
goh, weer een josti aan t werk
pi_45820370
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

lezen is ook een vak.... als iemand er last van heeft ga je naar de eigenaar. Als ik last heb van het kind van iemand anders ga ik ook naar de ouders i.p.v het kind martelen tot de dood erop volgt. Lijkt me namelijk niet meer dan normaal dat je de eigenaar/ouder erop aanspreekt. Blijkbaar is dit in jouw milieu niet gebruikelijk, maar dat zegt genoeg over jou.
Ik voed mijn kind op en zorg dat het geen overlast veroorzaakt. Ik zorg ervoor dat het niet schijt in andersmans tuin, een vogel of een vis kilt en zeker geen krassen maakt op mijn auto.

En je kan wel tegen een kat praten, het heeft geen zin. Dus het zegt wel wat over jou
pi_45820371
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

info is verouderd, ben al klaar met zoeken
Men heeft al vastgesteld dat je niet geschikt bent voor enige vorm van menselijk contact?

[ Bericht 2% gewijzigd door cora4034 op 30-01-2007 12:41:11 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:36:05 #124
41885 kless
pi_45820374
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:34 schreef cora4034 het volgende:
Mensen het fijn vinden om dieren te mishandelen hebben dat in ieder geval gemeen met de gemiddelde psychopatische moordenaar. Ik zou zeggen echt iets om trots op te zien.
Mensen die hun huisdier als kind beschouwen... nee die zijn gezond!!!
iGEM
pi_45820381
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:34 schreef kless het volgende:

[..]

Weet jij welke katten in jou tuin komen en van wie ze zijn als je in een dorp/stad woont?
Heb je een kat? Heb je de buurt gevraag of dat beest overal in de tuin mag komen, scheiten en boel onderpissen?

Ik ben verbod op huisdieren binnen de bebouwdekom.
je zou inderdaad verboden moeten worden
pi_45820395
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef duivelin1 het volgende:
goh, weer een josti aan t werk
goed beargumenteerd. echt toppie.

Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_45820405
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef kless het volgende:

[..]

Mensen die hun huisdier als kind beschouwen... nee die zijn gezond!!!
Ze zijn in ieder geval aanmerkelijk minder schadelijk.
pi_45820441
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik voed mijn kind op en zorg dat het geen overlast veroorzaakt. Ik zorg ervoor dat het niet schijt in andersmans tuin, een vogel of een vis kilt en zeker geen krassen maakt op mijn auto.

En je kan wel tegen een kat praten, het heeft geen zin. Dus het zegt wel wat over jou
sukkel, LEZEN, er staat dat je de eigenaren erop aan dient te spreken, niet de kat zelf.En fijn dat je je kind leert geen krassen op JOUW auto te maken, maar op die van iemand anders maakt niet uit???? Wat een voorbeeld ben jij voor je kind joh.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:38:25 #129
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45820446
Gewoon binnenhouden die kat, laat mijn hond ook niet in jouw tuin schijten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_45820462
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:35 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Men heeft al vastgesteld dat je niet geschikt bent enige vorm van menselijk contact?
Idd ik werk nu met kleine kinderen en in het weekend in het dierenasiel
pi_45820478
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon binnenhouden die kat, laat mijn hond ook niet in jouw tuin schijten
Nee, maar wel voor bij mijn deur.
pi_45820491
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Idd ik werk nu met kleine kinderen en in het weekend in het dierenasiel
en dan zo reageren op dieren????? erg vreemd.
pi_45820569
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:33 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

ach smeer toch pindakaas op je zak.

jullie zijn de aso's, hou die klotebeesten gewoon binnen.
zeg kind, je laat je niveau toch wel heel duidelijk blijken hoor. Mag je van je ouders soms geen dieren en ben je daarom zo vervelend?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:42:39 #134
45206 Pietverdriet
pi_45820577
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:02 schreef Raiko het volgende:
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:44:25 #135
45206 Pietverdriet
pi_45820624
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:39 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Nee, maar wel voor bij mijn deur.
Leuk hé, als je last hebt van iemand anders zijn huisdier.
pi_45820711
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Leuk hé, als je last hebt van iemand anders zijn huisdier.
Jij begon over je hond toch?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:47:49 #137
45206 Pietverdriet
pi_45820724
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:34 schreef cora4034 het volgende:
Wel eens een kat met een muis bezig gezien? Over Psychopatische moordenaars gesproken
pi_45820775
Ik vind 't best raar dat sommige mensen serieus menen dat je je kat binnen moet houden Katten zijn buitenbeesten en als je ze gewoon leert op 't bakje hun behoefte te doen heb je absoluut nooit kattenpoep in je tuin Ik heb zelf 2 katten en daar zie ik nóóit wat van liggen, en sowieso, wat voor zeikerd ben je als je katten irritant vind in je tuin zeg. Erg treurig. Jaag gewoon weg en verder kop houden.
pi_45820888
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:42 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

zeg kind, je laat je niveau toch wel heel duidelijk blijken hoor. Mag je van je ouders soms geen dieren en ben je daarom zo vervelend?
ik heb een hond die in tegenstelling tot katten, alleen in de aangewezen uitlaatplekken schijt.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 12:57:03 #140
242 Pinball
Electric Monk
pi_45820927
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:49 schreef Taurus het volgende:
en sowieso, wat voor zeikerd ben je als je katten irritant vind in je tuin zeg. Erg treurig. Jaag gewoon weg en verder kop houden.
Dat is wel tekenend voor de instelling van veel mensen met katten ja. Zo ken ik er nog wel een:

"wat voor zeikerd ben je als je dooie katten irritant vind in je tuin zeg. Erg treurig. Gooi gewoon weg en verder kop houden."

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_45820996
Mensen die een kat hebben moeten die stinkende kut beesten binnen laten!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:01:29 #142
45206 Pietverdriet
pi_45821001
quote:
Ik vind 't best raar dat sommige mensen serieus menen dat je je kat binnen moet houden Katten zijn buitenbeesten en als je ze gewoon leert op 't bakje hun behoefte te doen heb je absoluut nooit kattenpoep in je tuin Ik heb zelf 2 katten en daar zie ik nóóit wat van liggen, en sowieso, wat voor zeikerd ben je als je katten irritant vind in je tuin zeg. Erg treurig. Jaag gewoon weg en verder kop houden.
Als je je katten naar buiten stuurt, moet je ook niet zeuren over wat ze daar gebeurt, als ze mollengif eten, profiel van winterbanden overnemen, participeren aan het hondengebit flossen, etc etc
pi_45821005
Jaaaa ik ben een kattenhater.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:13:05 #144
41885 kless
pi_45821217
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef cora4034 het volgende:

[..]

Ze zijn in ieder geval aanmerkelijk minder schadelijk.
Voor wie of wat?
iGEM
pi_45821307
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef duivelin1 het volgende:

[..]

sukkel, LEZEN, er staat dat je de eigenaren erop aan dient te spreken, niet de kat zelf.En fijn dat je je kind leert geen krassen op JOUW auto te maken, maar op die van iemand anders maakt niet uit???? Wat een voorbeeld ben jij voor je kind joh.
Ow, een typo. ik bedoelde iemands auto ipv MIJN.

En duffe doos, als je had gelezen, kun je de kat niet opvoeden, omdat het een dier is. Je kan wel zeggen tegen je kat: "en je mag geen vogeltjes eten hè?" Luisteren doet het ding niet.

Mijn tuin, mijn planten, mijn voilère, mijn visvijver en mijn auto. Dan nog, ik ga bij iedereen aan bellen of het hun kat is. Flikker op. Als ik het niet weet, neem ik mijn eigen methodes.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:19:30 #146
45206 Pietverdriet
pi_45821308
Goed nieuws
quote:
Inventor turns dead cats into diesel

A German inventor says he's found a way to make cheap diesel fuel out of dead cats.

Dr Christian Koch, 55, from Kleinhartmannsdorf, said his method uses old tyres, weeds and animal cadavers.

They are heated up to 300 Celsius to filter out hydrocarbon which is then turned into diesel by a catalytic converter.

He said the resulting "high quality bio-diesel" costs just 15 pence per litre.

Koch said the cadaver of a fully grown cat can produce 2.5 litres of fuel - meaning around 20 cats are needed for a full tank.

He said: "I tank my car with my own diesel mixture and have driven it for 105,000 miles without any problems."
Wat oepie kalkoen met een dooie kat kan doen!
pi_45821317
Ik heb wel sympathie voor kattenhaters.
Ben er zelf namelijk ook een.

Honden moeten aan de lijn en er zijn veel regels voor.
Terwijl een kat los rond loopt, de planten mag slopen en wild om zich heen schijt.

Als zo’n beestje op mijn privé terrein kom is ie van mij.
Ik wil geen ban dus vul de details zelf maar in.
Komt er op neer dat je niet gek moet kijken als die fuck kat een keertje niet thuiskomt nadat je 'm gewoon naar buiten pleurt.
pi_45821327
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je je katten naar buiten stuurt, moet je ook niet zeuren over wat ze daar gebeurt, als ze mollengif eten, profiel van winterbanden overnemen, participeren aan het hondengebit flossen, etc etc
Well duh, ik kan ook onder 'n auto komen morgen, dat is niet het punt, katten hou je niet binnen, en dan loop je inderdaad risico. Maar je hoort niet het risico te hoeven lopen dat anderen aan je kat gaan friemelen, en naast de kattenmoordenaars en folteraars vind ik kattenwegjagers ook al jankerds. Dat je je daar aan stoort, bedoel ik. Zielig.
pi_45821357
pi_45821362
Dubbelpost, excuus

[ Bericht 89% gewijzigd door Raiko op 30-01-2007 13:28:37 ]
pi_45821407
quote:
Ik heb zelf ook 2 katten, welke werkelijk geen behoefte hebben om naar buiten te gaan omdat ik ze zo opgevoed heb. Ik zal er in ieder geval altijd voor zorgen dat andere mensen geen last hebben van mijn dieren, aangezien ikzelf een enorme hekel aan heb wanneer een 'dierenliefhebber' zijn hond of kat overal maar aan laat schijten en het vervolgens niet opruimt... Wel de lusten, niet de lasten dus.

Het zijn overigens niet de dieren die hier iets aan kunnen doen, die weten niet beter. Gif rondstrooien zal ikzelf dan ook nooit doen, das net zoiets als een handgranaat in felle kleurtjes verven en in een speeltuin neerleggen omdat men last heeft van de lokale jeugd
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:25:47 #152
242 Pinball
Electric Monk
pi_45821411
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:22 schreef R0ADKILL het volgende:
[afbeelding]
Toepasselijke nick.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 13:26:13 #153
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_45821419
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 09:17 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Of je praat normaal, tantoe trieste boeler
en WAT precies begrijp je niet, sukkel?

[ Bericht 2% gewijzigd door RottePeer op 30-01-2007 13:31:34 ]
...sabi tog bitchez!
pi_45821443
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:22 schreef Raiko het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook 2 katten, welke werkelijk geen behoefte hebben om naar buiten te gaan... Al ben ik een kattenliefhebber, ik zal er altijd voor zorgen dat andere mensen geen last hebben van mijn dieren.

Ik heb er zelf een hekel aan als een dierenliefhebber zijn hond of kat overal maar aan laat schijten en het vervolgens niet opruimt... Wel de lusten, niet de lasten. Het zijn overigens ook niet de dieren die hier iets aan kunnen doen, die weten niet beter. Gif rondstrooien zal ikzelf dan ook nooit doen, das net zoiets als een handgranaat in felle kleurtjes verven en in een speeltuin neerleggen
Mijn katten moeten beweging hebben en willen spelen, dat kan niet binnen. Niet voldoende althans. Katten zijn wel degelijk buitenbeesten, ze moeten wat mij betreft klimmen, springen, jagen, etc. En tuurlijk, ik vind ook dat anderen geen last moeten hebben van m'n kat maar ik relativeer ook de 'lasten'. Als mijn kat iets stuk maakt bij 'n ander ben ik daarvoor verantwoordelijk en mag er gejankt worden, maar als mijn kat gewoon op de schutting rondloopt of in de tuin van 'n ander of wat dan ook, voel ik niet met diegene mee en laat ik 'm gewoon daar zitten. Katten zijn zo'n bekend fenomeen als huisdier, daar moeten mensen maar aan wennen, ze zijn er nou eenmaal, deal with it. Wegjagen vind ik prima, neemt alleen niet weg dat ik 't 'n zeikerd vind.
pi_45821516
Tss, als je complete tuin ondergescheten wordt door de katten in de buurt kan ik me die frustratie best voorstellen. Eerder jouw schuld dat je je kat niet binnenhoud terwijl je weet dat hij door andere tuinen rondwandeld. Gewoon binnenhouden dat beest, en als je denk dat dat niet kan geen kat nemen, en anders niet miepen alsdie kapot gemaakt wordt
pi_45821623
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

Mijn katten moeten beweging hebben en willen spelen, dat kan niet binnen. Niet voldoende althans. Katten zijn wel degelijk buitenbeesten, ze moeten wat mij betreft klimmen, springen, jagen, etc. En tuurlijk, ik vind ook dat anderen geen last moeten hebben van m'n kat maar ik relativeer ook de 'lasten'. Als mijn kat iets stuk maakt bij 'n ander ben ik daarvoor verantwoordelijk en mag er gejankt worden, maar als mijn kat gewoon op de schutting rondloopt of in de tuin van 'n ander of wat dan ook, voel ik niet met diegene mee en laat ik 'm gewoon daar zitten. Katten zijn zo'n bekend fenomeen als huisdier, daar moeten mensen maar aan wennen, ze zijn er nou eenmaal, deal with it. Wegjagen vind ik prima, neemt alleen niet weg dat ik 't 'n zeikerd vind.
en in het park laat ik mijn hond lekker jagen op de katten, heerlijk die natuur

maar wanneer die er een te pakken krijgt hangen er overal opeens posters waar mensen gevraagd worden of ze weten welke hond+eigenaar hun kat toegetakeld heeft. huilies!
pi_45821920
quote:

[..]

Als je er niet voor kan zorgen moet je geen huisdier nemen! Of laat dat beest gewoon aan een lijntje uit.
pi_45821947
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:36 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

maar wanneer die er een te pakken krijgt hangen er overal opeens posters waar mensen gevraagd worden of ze weten welke hond+eigenaar hun kat toegetakeld heeft. huilies!
Dan vraag ik me af wat jij doet als jouw hond stevig te grazen wordt genomen door een (of meerdere) andere hond(en)? Gewoon roepen: 'Ach, dat is de natuur. Laat ze maar lekker gaan. Ik raap het restant van mn hond zo wel op' of zou je toch het baasje van die 'scheurmachine(s)' willen achterhalen?
pi_45821988
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:36 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Wanneer je hond een kat te pakken heeft binnen je eigen afgesloten tuin: Dan ben je niet aansprakelijk voor schade. Sterker nog: katte-eigenaar is aansprakelijk voor de dierenartsrekening als je hond gewond raakt in het gevecht.
pi_45822293
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:47 schreef Fixers het volgende:

[..]

Wanneer je hond een kat te pakken heeft binnen je eigen afgesloten tuin: Dan ben je niet aansprakelijk voor schade. Sterker nog: katte-eigenaar is aansprakelijk voor de dierenartsrekening als je hond gewond raakt in het gevecht.
Toch apart dan, want heel ander voorbeeld, i know als je een inbreker in je eigen huis/afgesloten tuin betrapt en je slaat die persoon helemaal lens, dan kan de in elkaar geslagen persoon wel een aanklacht indienen? En daaruit voortvloeiend (eventueel) vergoeding van ziekenhuiskosten eisen?
pi_45822967
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 13:57 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Toch apart dan, want heel ander voorbeeld, i know als je een inbreker in je eigen huis/afgesloten tuin betrapt en je slaat die persoon helemaal lens, dan kan de in elkaar geslagen persoon wel een aanklacht indienen? En daaruit voortvloeiend (eventueel) vergoeding van ziekenhuiskosten eisen?
Ja, want mensen en dieren zijn precies hetzelfde.
pi_45823247
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef Solomon het volgende:

[..]

Ja, want mensen en dieren zijn precies hetzelfde.
Ja, niemand heeft het recht om zomaar huisdieren van iemand anders af te maken. Ooit gehoord van hechten aan een dier?

Je mag best anders denken over dieren of de pest hebben aan katten, maar vermoord ze niet. Lijkt me niet teveel gevraagd?!

Bovendien: als mijn kat iets kapot gemaakt zou hebben van je, kom langs en je krijgt meteen je centen terug. Hoef je geen gif/hagel/buizen waar ze in stikken of weet ik wat te gebruiken.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:36:09 #163
41885 kless
pi_45823520
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:28 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Ja, niemand heeft het recht om zomaar huisdieren van iemand anders af te maken. Ooit gehoord van hechten aan een dier?

Je mag best anders denken over dieren of de pest hebben aan katten, maar vermoord ze niet. Lijkt me niet teveel gevraagd?!

Bovendien: als mijn kat iets kapot gemaakt zou hebben van je, kom langs en je krijgt meteen je centen terug. Hoef je geen gif/hagel/buizen waar ze in stikken of weet ik wat te gebruiken.
special voor katten gif neer leggen is ook wat overdreven hagel en buizen? sure.
maar als de auto naar kattepis stikt staat er echt geen bordje bij van dit was de kater van zus enzo
iGEM
pi_45823549
quote:

[..]

ja, want wij kunnen meteen ruiken welke van de 1876862 katten+eigenaars in de stad krassen op de auto gemaakt heeft.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:37:54 #165
41885 kless
pi_45823584
quote:

[..]

Dus neem zo een beest als je buitenaf woont. en niet als je in een rijtjeshuis of flatje zit.
iGEM
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:41:25 #166
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_45823720
quote:

[..]

Jammer alleen dat er NOOIT een naam en adres op zon beest zit.
Dus mocht er weer eentje wat slopen, mik ik hem gewoon in de biobak en gniffel ik als ik de postertjes zie hangen.
Gezocht: Tom... Kater 7 jaar oud....
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_45823837
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:36 schreef kless het volgende:

[..]

special voor katten gif neer leggen is ook wat overdreven hagel en buizen? sure.
maar als de auto naar kattepis stikt staat er echt geen bordje bij van dit was de kater van zus enzo
Als je je auto s'nachts in de stad hebt staan en er staat een junk of een compleet bezopen gast tegenaan te zeiken, dan staat er ook geen bordje bij 'dit was jopie'. Oke, kattenpis stinkt maar dan nog.

Voortaan dus maar met je buks/je home made pvc buizen constructie naar je auto liggen staren voor het geval dat iemand een krasje maakt. En als het toevallig waait en een voorbijvliegende tak laat krassen achter op je auto, aanklagen de persoon/gemeente waarvan de boom is. Als je 'm kunt lokaliseren he.
pi_45824128
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Zeverzak het volgende:

[..]
Gezocht: Tom... Kater 7 jaar oud....
Gezocht: Zeverzak.... Je weet wel mannetje, leeftijd onbekend, woonachtig te Eindhoven.... We missen zijn gezever zo! Wie o wie heeft hem gezien? Zijn mandje is zo leeg nu...

Mag ik dan even gniffelen?

No hard feelings eh
pi_45824230
Ik blijf me toch verbazen hoe triest sommige mensen zijn die het met goed fatsoen normaal vinden een huisdier te mollen, het liefst nog zo sadistisch mogelijk en dat ook nog op een forum durven te melden alsof ze er trots op zijn. Dat verontrust mij.

Aan de andere kant kun je natuurlijk als 16-jarig puisterig pubertje een heleboel roepen op een forum om mensen te provoceren onder het mom van anonimiteit, maar is de persoon in het ware leven waarschijnlijk een enorme lafbek die nog een rondje omgaat als ie zijn 9 jarig buurmeisje ziet, uit vrees voor enige vorm van menselijk contact.

Maar goed, voor de TS sterkte ermee de komende tijd!

dinsdag 30 januari 2007 @ 14:59:02 #170
41885 kless
pi_45824280
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:45 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Als je je auto s'nachts in de stad hebt staan en er staat een junk of een compleet bezopen gast tegenaan te zeiken, dan staat er ook geen bordje bij 'dit was jopie'. Oke, kattenpis stinkt maar dan nog.

Voortaan dus maar met je buks/je home made pvc buizen constructie naar je auto liggen staren voor het geval dat iemand een krasje maakt. En als het toevallig waait en een voorbijvliegende tak laat krassen achter op je auto, aanklagen de persoon/gemeente waarvan de boom is. Als je 'm kunt lokaliseren he.
De meeste mensen die krassen op hun auto zien... zijn niet blij en als ze het kunnen verhalen doen ze dat (en je boom niet onderhouden valt daar ook onder op storm schade na ofzo). (anders gaat je noclaim er aan:P)

Katten afmaken is ook overdreven. vergiftigen kan ik me niet voorstellen. maar dat ze rattevergif bij iemand anders eten ofzo. Moa moet hij als hij denkt last te hebben van ratten rekenening gaan houden met dieren die niet van hem zij nen ongevraagt op zn terein komen enzovoordt? ik dacht het niet.

Als een ongetrainde hond achter schapen aan gaat jagen... die krijgt een schot hagel.

Buizen? wat is dat?

Geen dieren nemen als je er zelf de ruimte nietvoor hebt.
iGEM
pi_45824312
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:57 schreef cora4034 het volgende:
Ik blijf me toch verbazen hoe triest sommige mensen zijn die het met goed fatsoen normaal vinden een huisdier te mollen, het liefst nog zo sadistisch mogelijk en dat ook nog op een forum durven te melden alsof ze er trots op zijn. Dat verontrust mij.

Aan de andere kant kun je natuurlijk als 16-jarig puisterig pubertje een heleboel roepen op een forum om mensen te provoceren onder het mom van anonimiteit, maar is de persoon in het ware leven waarschijnlijk een enorme lafbek die nog een rondje omgaat als ie zijn 9 jarig buurmeisje ziet, uit vrees voor enige vorm van menselijk contact.

Helaas bestaan dit soort mensen dus wel echt. Het is te triest wat sommige mensen doen met dieren Hoe kan je zoiets doen vraag ik me echt af
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:01:52 #172
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_45824364
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Gezocht: Zeverzak.... Je weet wel mannetje, leeftijd onbekend, woonachtig te Eindhoven.... We missen zijn gezever zo! Wie o wie heeft hem gezien? Zijn mandje is zo leeg nu...

Mag ik dan even gniffelen?

No hard feelings eh
No Problem!
Tegen de tijd dat ik bovenop jou auto sta te pissen mag je ook een poging doen mij de nek om te draaien.
Sterker nog... Ik zou niets anders verwachten! haha!
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
pi_45824516
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:57 schreef cora4034 het volgende:

Maar goed, voor de TS sterkte ermee de komende tijd!
Andersom verbaast mij hoe triest katteneigenaren zijn dat ze een huisdier nemen en dat arme beest lekker de straat op schoppen en er totaal geen verantwoordelijkheid voor nemen. Ook niet als ze tot last zijn van anderen of zelfs hondeneigenaren de schuld geven van iets wat hun eigen kat heeft gedaan.

Overigens zijn slechtopgevoede hondeneigenaren net zo triest.

Ik ben nog steeds voor het invoeren van kattenbelasting icm met verplicht chippen. Komt ongechipte kat in opvang = direct inslapen, gechipte kat = met stevige boete naar eigenaar.
pi_45824578
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:01 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

No Problem!
Tegen de tijd dat ik bovenop jou auto sta te pissen mag je ook een poging doen mij de nek om te draaien.
Vind jij het ook normaal dat kleuters met een luchtbuks gaan schieten als een kat door een weiland loopt waar normaal gesproken niemand is behalve een stel spelende kinderen soms? Want dat gebeurt dus ook
pi_45824664
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:07 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds voor het invoeren van kattenbelasting icm met verplicht chippen. Komt ongechipte kat in opvang = direct inslapen, gechipte kat = met stevige boete naar eigenaar.
Want iedere katteneigenaar kan er wat aan doen als zjin kat wegloopt als je de deur per ongeluk open laat staan. Gelijk dan maar boete/dood Wat een bullshit.
Gechipte katten is een goed idee, dan komt ie weer bij de eigenaar terug en kan eventuele schade verhaald worden, maar in laten slapen of een boete geven is onzin.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:12:05 #176
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_45824689
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Vind jij het ook normaal dat kleuters met een luchtbuks gaan schieten als een kat door een weiland loopt waar normaal gesproken niemand is behalve een stel spelende kinderen soms? Want dat gebeurt dus ook
Maar in de buurt van weilanden wonen over het algemeen alleen boeren.
Die houden er toch een andere denkwijze op na!

Dus ik sta ook niet te kijken dat een boerenkleuter met een luchtbuks rondhobbelt...
Die schieten toch ook regelmatig duiven etc bij maiskuilen?
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
pi_45824831
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:12 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

Maar in de buurt van weilanden wonen over het algemeen alleen boeren.
Die houden er toch een andere denkwijze op na!

Dus ik sta ook niet te kijken dat een boerenkleuter met een luchtbuks rondhobbelt...
Die schieten toch ook regelmatig duiven etc bij maiskuilen?
Nee, aan de rand van de stad, bij ons, zit een weilandje, met daarachter weer een woonwijk, en vanuit die wijk werd er dus geschoten, terwijl die kat niets deed, er zit niet eens echt een boerderij in de buurt. Het was gewoon een verwend rotjoch.
pi_45824989
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:01 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

No Problem!
Tegen de tijd dat ik bovenop jouW auto sta te pissen, mag je ook een poging doen mij de nek om te draaien.
Neuh, ik laat je fijn je behoefte doen en schuif je dan de rekening onder je neus. (of moet ik dan je baasje hebben?) Desnoods even de tuinslang op je weke onderdelen zetten. Dat is geen DODELIJKE manier en het houdt vervelende mannetjes toch mooi uit de buurt.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:22:46 #179
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45825008
Ik sta er van versteld hoeveel mensen het kennelijk nog acceptabel vinden dat hun dier andere mensen overlast bezorgt en hun eigendommen verpest met zijn uitwerpselen.
Katten zijn slinkse dieren die altijd in de tuin schijten als je er niet bent, want dan zet ik de slang er wel op.
Maar het is gewoon goor en smerig als je tijdens het onderhouden van je tuin telkens in kattedrollen grijpt.
De buurt langsgaan zeg je, dan is het ineens de kat van niemand, 'nee, mijn kat doet dat niet'.
En ik vertik het om mijn tuin van een electrisch hek te voorzien of met koffie dan wel cacao te bestrooien.

Mijn oplossing ? Ik heb een Rottweiler. Na een dode kat en een losse staart in de tuin is er ineens veel minder stront.

En ja, het is niet netjes. Maar ik ruim de uitwerpselen van mijn hond ook op en laat 'm _nooit_ onaangelijnd in woonwijken lopen.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:24:58 #180
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_45825074
Beetje doelloos katers, poezen en andere katachtigen afschieten vind ik ook te ver gaan...
Maar ja zoals zo vaak: De goede lijden onder de slechte...

Buurvrouw heeft het schijnbaar niet geleerd.
Ik zie d'r nu weer zoeen viervoeter buiten zetten.... Kareltje.... Alleen die NAAM al!
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
pi_45825113
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:59 schreef kless het volgende:

[..]

De meeste mensen die krassen op hun auto zien... zijn niet blij en als ze het kunnen verhalen doen ze dat (en je boom niet onderhouden valt daar ook onder op storm schade na ofzo). (anders gaat je noclaim er aan:P)

Katten afmaken is ook overdreven. vergiftigen kan ik me niet voorstellen. maar dat ze rattevergif bij iemand anders eten ofzo. Moa moet hij als hij denkt last te hebben van ratten rekenening gaan houden met dieren die niet van hem zij nen ongevraagt op zn terein komen enzovoordt? ik dacht het niet.

Als een ongetrainde hond achter schapen aan gaat jagen... die krijgt een schot hagel.

Buizen? wat is dat?

Geen dieren nemen als je er zelf de ruimte nietvoor hebt.
Met dat laatste ben ik het ook zeer zeker eens. Net zoals mensen eens goed na moeten denken voordat ze beginnen aan kinderen. Je moet er de tijd, de ruimte, het geld en dat ene beetje gevoel voor in je donder hebben.

Kras op je auto is ook niet fijn, maar de doorsnee huis-tuin(..)-en keuken kat hangt toch liever aan een boom dan aan de lak van een auto?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:29:14 #182
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_45825203
Ik denk dat de meeste katteneigenaren wel zouden betalen voor schade die door hun kat is aangericht bij een ander. Het probleem is alleen dat je meestal niet weet van wie de kat is, en dus ook niet bij wie je verhaal moet halen. En hoe weerhou je een kat ervan om iemand de tuin vol te pissen en te schijten? Niet dus. En tjah, katten zijn nu eenmaal buitenbeesten...

Om zo'n kat dan maar af te maken vind ik dan wel weer zwaar overdreven...
Guanine en Cytosine! *O*
pi_45825310
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:29 schreef Koenholio het volgende:
Ik denk dat de meeste katteneigenaren wel zouden betalen voor schade die door hun kat is aangericht bij een ander. Het probleem is alleen dat je meestal niet weet van wie de kat is, en dus ook niet bij wie je verhaal moet halen. En hoe weerhou je een kat ervan om iemand de tuin vol te pissen en te schijten? Niet dus. En tjah, katten zijn nu eenmaal buitenbeesten...

Om zo'n kat dan maar af te maken vind ik dan wel weer zwaar overdreven...
Ik ken genoeg mensen die hun katten het prima naar de zin kunnen maken binnen, een plek waar ze anderen niet tot last zijn. Kan je dat niet? Neem dan ook geen kat!

Honden zijn ook buitenbeesten maar van mijn hond heeft niemand last. Die laat ik netjes uit op de daarvoor aangewezen plaatens waar een flink bedrag aan hondenbelasting voor wordt betaald.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:32:40 #184
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_45825318
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:21 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Neuh, ik laat je fijn je behoefte doen en schuif je dan de rekening onder je neus. (of moet ik dan je baasje hebben?) Desnoods even de tuinslang op je weke onderdelen zetten. Dat is geen DODELIJKE manier en het houdt vervelende mannetjes toch mooi uit de buurt.
Ai! Ik weet niet wat meer pijn doet: Mijn interpunctie en spelfouten of jouw politiek correcte antwoord...
(__/) This is Bunny,
(.Y.)
(")_(")
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:36:21 #185
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_45825429
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:32 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die hun katten het prima naar de zin kunnen maken binnen, een plek waar ze anderen niet tot last zijn. Kan je dat niet? Neem dan ook geen kat!

Honden zijn ook buitenbeesten maar van mijn hond heeft niemand last. Die laat ik netjes uit op de daarvoor aangewezen plaatens waar een flink bedrag aan hondenbelasting voor wordt betaald.
Tjah ik heb zelf geen kat
Kun je ze zo africhten? Jan dan zeg ik ook 'doe dat dan of neem geen kat'. Eens
Maar een kat doodmaken om zoiets is nog steeds onzin.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_45825576
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:32 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

Ai! Ik weet niet wat meer pijn doet: Mijn interpunctie en spelfouten of jouw politiek correcte antwoord...
Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste gedeelte van je antwoord, maar dat is enkel en alleen omdat ik het vertik om je gelijk te geven. En gekeken naar jouw reactie(s), is dat idem dito. Dat lijkt me een mooie combinatie: ik ga voor optie 1 en jij kiest voor optie 2.

Ach, wie weet zijn we het ergens wel een klein beetje met elkaar eens. Als ik maar van jouw auto afblijf en jij van mijn kat.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 15:43:51 #187
41885 kless
pi_45825681
Trouwens euh.. jou icon... geld dat ook voor katten
iGEM
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:02:00 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_45826321
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat zeg ik nou altijd over Darfur.
goede vergelijking joh
Huilen dan.
pi_45826366
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef kless het volgende:
Trouwens euh.. jou icon... geld dat ook voor katten
Nee, alleen voor opwindmuizen. Doodeng (sjips, helemaal vergeten op het bord erbij te zetten )

Maar vooruit, even serieus: toen ik me een tijd terug registreerde op Fok!, heb ik een plaatje gekozen wat aansloot bij mijn toenmalige 'fuck-alle-mannen-en-dan-eentje-specifiek-bui'. Echter nu kan het een beetje cru overkomen na mijn 'vergiftig of doe een kat niets aan verhalen'.

dinsdag 30 januari 2007 @ 16:11:36 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_45826626
kat binnenhouden.

klaar.

en als je niet genoeg plaats hebt voor zo´n beest neem er dan geen.

als er een kat in mijn tuin schijt, op mijn auto zit, of mij anderszins overlast bezorgt krijgt ie ´n trap
Huilen dan.
pi_45826660
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
kat binnenhouden.

klaar.

Eensch
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_45826950
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef postmortum het volgende:
houdt die kutkatten dan ook binnen
Als jij bij mij aan de deur komt, geef ik jou lekkere rattengif cake.
Plays WoW, SOF II (gold ^^), BF2 (+SF), MOH:AA S,
pi_45826986
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
kat binnenhouden.

klaar.

als er een kat in mijn tuin schijt, op mijn auto zit, of mij anderszins overlast bezorgt krijgt ie ´n trap

Een vriend van mij laat zijn kat ook in de woonwijk rondlopen. Als hij naast me zit in de auto, moet ik wat voorzichtiger rijden van hem, want zijn kat kan wel is voorbij schieten. No way, dat ik uitwijk. Gewoon rechtdoor rijden. En als ik um raak, rij ik ff terug om ut opnieuw kennis te laten maken met de verse winterbanden zodat het beestje niet hoeft te lijden.
pi_45827122
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Een vriend van mij laat zijn kat ook in de woonwijk rondlopen. Als hij naast me zit in de auto, moet ik wat voorzichtiger rijden van hem, want zijn kat kan wel is voorbij schieten. No way, dat ik uitwijk. Gewoon rechtdoor rijden. En als ik um raak, rij ik ff terug om ut opnieuw kennis te laten maken met de verse winterbanden zodat het beestje niet hoeft te lijden.
Doe je dat ook bij kleine kinderen?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:25:45 #195
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_45827153
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Precies, dan hadden we het beestje meteen binnen gehouden. Mensen overlast bezorgen is ook niet de bedoeling. Maar deze manier... M'n bloed kookt
het is nu eenmaal een stuk effectiever
─_(º.0)_/─
pi_45827298
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:25 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Doe je dat ook bij kleine kinderen?
Nee, die kijken wel uit zoals het hen is geleerd en spelen niet op straat.
pi_45827610
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Nee, die kijken wel uit zoals het hen is geleerd en spelen niet op straat.
Dacht je dat? Die zie ik ook vaak gewoon hersenloos oversteken. Katten letten ook echt wel op of er iets aankomt, alleen bij kleine kinderen letten de ouders vaak er ook nog op, maar bij katten niet.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:43:42 #198
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_45827818
wat doen mensen hier stoer...als er kattenhaters zijn die die shit ook face to face durven te zeggen, pm me dan, dan spreken we wat af. en de rest moet gewoon hun tyfusgrote kaolo-bek houden, fucking laffe flikkers.
...sabi tog bitchez!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 16:44:08 #199
41885 kless
pi_45827837
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Dacht je dat? Die zie ik ook vaak gewoon hersenloos oversteken. Katten letten ook echt wel op of er iets aankomt, alleen bij kleine kinderen letten de ouders vaak er ook nog op, maar bij katten niet.
't geeft meteen aan de waarde die ze aan hun kat hechten.
iGEM
pi_45828181
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef RottePeer het volgende:
wat doen mensen hier stoer...als er kattenhaters zijn die die shit ook face to face durven te zeggen, pm me dan, dan spreken we wat af. en de rest moet gewoon hun tyfusgrote kaolo-bek houden, fucking laffe flikkers.
Ik zeg dat gewoon, dat ik een schijthekel aan loslopende katten heb. En als jij me dan een knal op mijn bek wil geven, dan zegt dat meer over jou dan over mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')