abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:27:00 #251
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45835785
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef RottePeer het volgende:

[..]

ga ergens anders stoer doen, sukkeltje, ik heb medelijden met je hond die alleen wordt gebruikt als linke-billy-accessoire.
[..]

ik zeg niet dat iemand bang moet zijn...
het is gewoon een feit dat de meeste ruziezoekers liever nog ff verder zoeken als ik voor ze sta..daar kan ik niks aan doen. Het is gewoon de waarheid.
dat jij daar nu een grote agressieve hond voor nodig hebt is jouw probleem, waarschijnlijk ben je zelf te klein en te mager en te sukkelig om indruk te maken.
Nee, ik heb een Rottweiler omdat ik aan hondensport doe. Heeft niet met postuur en/of compensatiedrang te maken. In tegenstelling tot jouw uitdagende houding en je quasi stoere getto neger taalgebruik.

Maar ik dwaal af....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_45835857
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:24 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nonsens. Heb ik uit laten zoeken. Mijn tuin is mijn eigendom. En als een kat er in loopt en hij wordt opgevroten door de hond dan is dat niet mijn schuld. Er staat een bord op het hek dat er een loslopende hond in de tuin zit.
Ik wacht dan ook al enige tijd met spanning tot de eigenaar van de staartloze kat verhaal komt halen.
Kijk, dat er 'n bord is is al netjes. Doe je toch enigszins 'n concessie met je harde statements. Als ik er van op de hoogte ben dat er 'n valse hond in jouw tuin zit, hou ik mijn katten daar wel vandaan ja. No problem dan toch? Wel raar dat je er op kickt, zo lijkt 't. Misschien toch tijd om met 'n professioneel iemand dat 's te bespreken
Als jij 't overigens dus geen spijtig voorgeval vindt dat jouw hond zo slecht is opgevoed dat 't katten aan valt, dan zou ik je alsnog er op aanspreken dat 't is gebeurt. Maar dan gewoon omdat ik je geen aardige buurman vind.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:28:47 #253
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45835860
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef cora4034 het volgende:
- katten kun je vergiftigen.
- martelen met vishaakjes in gehaktballen.
- Op laten jagen door je hond die je daarvoortraint die vervolgens de kat mag oppeuzelen.
- katten mag martelen , door iets smerigs met een pvc buis te doen.
1) Nee. kan mijn hond ook eten, of een kind.
2) Nee, da's echt barbaars.
3) Da's nou de natuur, net als jullie kat die buiten moet lopen
4) Nee, mensen die dieren martelen hou ik niet van.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:31:51 #254
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45835984
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef Taurus het volgende:
Als jij 't overigens dus geen spijtig voorgeval vindt dat jouw hond zo slecht is opgevoed dat 't katten aan valt, dan zou ik je alsnog er op aanspreken dat 't is gebeurt. Maar dan gewoon omdat ik je geen aardige buurman vind.
Ik kick er niet op, maar begrijp je uitspraak wel. Ik baal er gewoon enorm van dat mijn tuin door katten wordt verpest. Mijn vrouw durft zonder handschoenen geen bollen meer te poten en in de zomer stinkt het. En als ik dan de buurt doorloop en vraag wiens kat aan de beschrijving voldoet dan kent niemand 'm. Terwijl hij een bandje draagt en toch niet elke ochtend met de trein uit Utrecht hierheen komt. Dat vind ik vervelend.

En dus heb ik de hond er op gericht om katten aan te vallen. 90% is toch te snel voor een lompe hond die blaffend aan komt rennen. En die 10% is de natuur. Jammer, ik heb m'n best gedaan.
pi_45836026
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

1) Nee. kan mijn hond ook eten, of een kind.
2) Nee, da's echt barbaars.
3) Da's nou de natuur, net als jullie kat die buiten moet lopen
4) Nee, mensen die dieren martelen hou ik niet van.
3. Het jammere is alleen dat de natuur van de kat geen schade aanricht met het buiten lopen. Terwijl de natuur van jouw hond ervoor zorgt dat 'n ander z'n huisdier kwijt is. Als mijn kat 't vogeltje van de buren op eet, reageer ik niet zo simpel als jij doet. Tsja dat is de natuur. Wat 'n onzin, das gewoon 'n grote bek hebben volgens mij, of je bent wel 'n erg asociaal figuur. Ik zou 't spijtig vinden, kan er verder niets aan doen inderdaad, maar ik vind 't niet iets om trots op te zijn o.i.d.
pi_45836042
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:24 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nonsens. Heb ik uit laten zoeken. Mijn tuin is mijn eigendom. En als een kat er in loopt en hij wordt opgevroten door de hond dan is dat niet mijn schuld. Er staat een bord op het hek dat er een loslopende hond in de tuin zit.
Ik wacht dan ook al enige tijd met spanning tot de eigenaar van de staartloze kat verhaal komt halen.
Vergelijkbare situatie meegmaakt: Hond die sneller was dan mens en kat. In een afgesloten tuin lag ze vast aan een grondanker met een lijntje van 2 meter. Als er dan een kat nog zo dom is om te dicht bij te komen....

Enfin kat heeft 't overleefd met een torenhoge dierenartsrekening. De verzekering eens gebeld en die waren simpel: die kat was op verboden gebied, de hond had niet vast hoeven liggen en een hond die een kat aanvalt op eigen territorium wordt gezien als de natuur. Verdict van de verzekering: eigen schuld dikke bult.
pi_45836137
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik kick er niet op, maar begrijp je uitspraak wel. Ik baal er gewoon enorm van dat mijn tuin door katten wordt verpest. Mijn vrouw durft zonder handschoenen geen bollen meer te poten en in de zomer stinkt het. En als ik dan de buurt doorloop en vraag wiens kat aan de beschrijving voldoet dan kent niemand 'm. Terwijl hij een bandje draagt en toch niet elke ochtend met de trein uit Utrecht hierheen komt. Dat vind ik vervelend.

En dus heb ik de hond er op gericht om katten aan te vallen. 90% is toch te snel voor een lompe hond die blaffend aan komt rennen. En die 10% is de natuur. Jammer, ik heb m'n best gedaan.
Das wel erge kattenoverlast ja, heb ik nog nooit van gehoord maar ik geloof je graag. Toch zou ik dat laatste ook geen oplossing vinden, je hond africhten om katten aan te vallen, maar dat is dus persoonlijk blijkbaar. Ik vind 't geen prettig gezicht als mijn hond 'n kat dood bijt, ik wil 't 't liefst oplossen zonder slachtoffers.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:35:45 #258
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_45836153
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef Taurus het volgende:
3. Het jammere is alleen dat de natuur van de kat geen schade aanricht met het buiten lopen.
De hele discussie hier is terug te voeren tot dit punt.
Jullie definitie van schade en hinder is anders dan de mijne.

Ik vondervind hinder en schade van een kattendrol in mijn tuin. punt.
pi_45836199
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Je vijver leeggevist terugvinden is ook schade.
pi_45836239
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:35 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

En das terecht, maar mij ging het overigens meer om het 'je kat dien je binnen te houden', dat is namelijk helemaal niet nodig. Op straat doet 'n kat dus niets kwaad, ook jouw tuin niet. Dus de kat hoeft absoluut niet binnen te worden gehouden.
pi_45836332
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:27 schreef trabant het volgende:

[..]

De hel staat vol met coniferen, maar wat je zegt over Round-Up is veel te aardig. Het is hoogst opmerkelijk dat dat spul in Nederland nog verkocht mag worden. Waar dat spul in de buurt is geweest, kun je tot in lengte van dagen een moestuin wel vergeten.
Tja, ik weet dat er dikwijls tegenstrijdige berichten over hoort. De ene zegt dat het maar kort werkt, volgens de andere blijft het nog jaren in de bodem.

Als je weet dat ze dit spul in liters over de landbouwgebieden sproeien, samen met andere grote hoeveelheden pesticiden... zou je nooit meer eten. Officieel zou Round Up na twee weken volledig zijn afgebroken.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:34:25 #262
147976 RottePeer
Tantoe Spang
pi_45840776
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nee, ik heb een Rottweiler omdat ik aan hondensport doe. Heeft niet met postuur en/of compensatiedrang te maken. In tegenstelling tot jouw uitdagende houding en je quasi stoere getto neger taalgebruik.

Maar ik dwaal af....
in het topic van een meisje wiens kat net is overleden gaan pimpen met je kattenvretende hond, dat noem ik pas uitdagen, Loser...
Ik praat/schrijf zoals ik wil,ben er trots op dat ik surinaams ben (beetje zelfspot moet kunnen). Dat mijn buurt door jou als een ghetto wordt gezien spreekt voor je kleinburgerlijkheid.
Ik hoop dat je hond z'n aangeleerde kattenreflex opspeelt als je straks een koter hebt rondkruipen...
...sabi tog bitchez!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:36:38 #263
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_45840886
Een kat dood; ok, geen ramp.
Maar denken wij ook allemaal even aan het kleine meisje/jongen waar de kat van is? Beetje inbeeldingsvermogen mag ook wel.

Nerds.
pi_45841090
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef RottePeer het volgende:

[..]

in het topic van een meisje wiens kat net is overleden gaan pimpen met je kattenvretende hond, dat noem ik pas uitdagen, Loser...
Ik praat/schrijf zoals ik wil,ben er trots op dat ik surinaams ben (beetje zelfspot moet kunnen). Dat mijn buurt door jou als een ghetto wordt gezien spreekt voor je kleinburgerlijkheid.
Ik hoop dat je hond z'n aangeleerde kattenreflex opspeelt als je straks een koter hebt rondkruipen...
alle negers zijn agressief
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:49:01 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_45841459
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef Taurus het volgende:

[..]

3. Het jammere is alleen dat de natuur van de kat geen schade aanricht met het buiten lopen. Terwijl de natuur van jouw hond ervoor zorgt dat 'n ander z'n huisdier kwijt is. Als mijn kat 't vogeltje van de buren op eet, reageer ik niet zo simpel als jij doet. Tsja dat is de natuur. Wat 'n onzin, das gewoon 'n grote bek hebben volgens mij, of je bent wel 'n erg asociaal figuur. Ik zou 't spijtig vinden, kan er verder niets aan doen inderdaad, maar ik vind 't niet iets om trots op te zijn o.i.d.
zeg grapjas
quote:
dat de natuur van de kat geen schade aanricht met het buiten lopen
dus een kat vangt geen vogeltjes? muizen? konijnen? vissen? etc.

katten zijn sowieso beesten met nul bestaansrecht.
Huilen dan.
pi_45841462
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:41 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

alle negers zijn agressief
ja, daar was laatst zo'n topic over ... een van onze geliefde Fok!negertjes verwonderde zich waarom mensen hem er agresief uit vonden zien ... natuurlijk kwam al snel uit de discussie naar voren dat het kwam omdat 'ie neger is.
pi_45841881
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

zeg grapjas
[..]

dus een kat vangt geen vogeltjes? muizen? konijnen? vissen? etc.

katten zijn sowieso beesten met nul bestaansrecht.
Dat was een discussie waarbij iemands hond vervelende katten op zou eten. Dat zie ik andersom nog niet zo 1,2,3 gebeuren. Vogeltjes, muizen, konijnen en vissen als huisdier komt niet doorgaans voor, en zeker niet op plaatsen waar de kat er bij kan.

Dus hilarisch als ik ben blijf ik er bij: die natuur van de kat heb je geen last van.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:03:39 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_45842057
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat was een discussie waarbij iemands hond vervelende katten op zou eten. Dat zie ik andersom nog niet zo 1,2,3 gebeuren. Vogeltjes, muizen, konijnen en vissen als huisdier komt niet doorgaans voor, en zeker niet op plaatsen waar de kat er bij kan.

Dus hilarisch als ik ben blijf ik er bij: die natuur van de kat heb je geen last van.
lolbroek

hoevaak heb ik geen katten met vogeltjes / muizen / etc zien spelen..

en ik heb er geen last van als zo'n kutbeest weer eens een drol in mn tuin gelegd heeft? of als er krassen op de auto zitten? of als ik 'm moet uitwijken om de bumper te besparen?

ik heb _veel_ minder last van honden dan katten..

alleen 't blaffen van die beesten is irritant iig.. en sommige baasjes.. maar dat geldt voor katten ook
Huilen dan.
pi_45842300
Nog één keer dan.

Een hond hou je hoofdzakelijk binnen, en die moet een keer of 2 per dag schijten (heel begrijpelijl, wij immers ook.) Dan pak je de lijn, lijn je dat beest aan, pakt wat zakjes, gaat naar buiten en het beest doet zijn ding. Je ruimt de zooi op, de bak in en klaar. Geen mens die er last van heeft.

Je neemt een kat. Mooi kattenluikje erbij en een kattenbak. Kat moet ook schijten, een keer of 2 per dag. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren. Of de kat schijt waar het hoort, in de kattenbak. Of hij schijt waar het niet hoort. Bij anderen in de tuin, op straat, speeltuin, bankjes whatever.

Oke, so far, so good.

Als ik hier in de buurt met mijn hond loop, komt er minimaal 1 keer per week een smurf naar me toe om te vragen of ik schijtzakjes bij me heb. Trots dat ik ben op mijn opvoeding haal ik een hele rits zakjes uit mijn jaszak. De smurf gaat verder en doet zijn ding.
Wanneer ik niet minimaal 2 zakjes kan tonen aan mijn vriend, krijg ik als hondenbezitter een boete van 50euri. Heb ik geen probleem mee, dat houd de buurt immers schoon.

Als iemand een kat heeft die buiten gaat schijten, gaat er echt geen smurf aan die kat vragen of ie een zakje bij zich heeft. Noch gaat die smurf die kat achtervolgen om te kijken waar zijn bed slaapt. Dus de 'luie' kattenbezitter lacht lekker in zijn vuistje.

Iedereen mag huisdieren houden, of dat nou honden, katten, vogels, nijlpaarden, muizen of kamelen zijn zal me mijn reet roesten. Zolang andere mensen maar geen last hebben van jouw plezier! (lees: huisdier)

Tot slot:
Een kat ( in dit geval, maar welk ander dier dan ook) waar ik op mijn terrein last van heb (en dan bedoel ik niet 1 keer door mijn tuin lopen, maar echt last.) die is van mij, en die pwn ik.

I rest my case.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:18:04 #270
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_45842544
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nog één keer dan.

Een hond hou je hoofdzakelijk binnen, en die moet een keer of 2 per dag schijten (heel begrijpelijl, wij immers ook.) Dan pak je de lijn, lijn je dat beest aan, pakt wat zakjes, gaat naar buiten en het beest doet zijn ding. Je ruimt de zooi op, de bak in en klaar. Geen mens die er last van heeft.

Je neemt een kat. Mooi kattenluikje erbij en een kattenbak. Kat moet ook schijten, een keer of 2 per dag. Dan kunnen er 2 dingen gebeuren. Of de kat schijt waar het hoort, in de kattenbak. Of hij schijt waar het niet hoort. Bij anderen in de tuin, op straat, speeltuin, bankjes whatever.

Oke, so far, so good.

Als ik hier in de buurt met mijn hond loop, komt er minimaal 1 keer per week een smurf naar me toe om te vragen of ik schijtzakjes bij me heb. Trots dat ik ben op mijn opvoeding haal ik een hele rits zakjes uit mijn jaszak. De smurf gaat verder en doet zijn ding.
Wanneer ik niet minimaal 2 zakjes kan tonen aan mijn vriend, krijg ik als hondenbezitter een boete van 50euri. Heb ik geen probleem mee, dat houd de buurt immers schoon.

Als iemand een kat heeft die buiten gaat schijten, gaat er echt geen smurf aan die kat vragen of ie een zakje bij zich heeft. Noch gaat die smurf die kat achtervolgen om te kijken waar zijn bed slaapt. Dus de 'luie' kattenbezitter lacht lekker in zijn vuistje.

Iedereen mag huisdieren houden, of dat nou honden, katten, vogels, nijlpaarden, muizen of kamelen zijn zal me mijn reet roesten. Zolang andere mensen maar geen last hebben van jouw plezier! (lees: huisdier)

Tot slot:
Een kat ( in dit geval, maar welk ander dier dan ook) waar ik op mijn terrein last van heb (en dan bedoel ik niet 1 keer door mijn tuin lopen, maar echt last.) die is van mij, en die pwn ik.

I rest my case.
yup

eensch

opgelost

slotje.

wat mij betreft mogen katten waar gaan baasje bij te zien is vogelvrij verklaard worden zodra ze hinder opleveren.
Huilen dan.
pi_45842705
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:10 schreef Beelzebub85 het volgende:
verhaal
Als je op straat loopt stap je in de hondepoep. Niet in de kattenpoep. En nou niet aankomen met wie daar dan onderzoek naar heeft gedaan, het mag toch algemeen bekend zijn dat 'n kat niet met enige regelmaat in de goot zit te poepen. Katten zoeken 'n plekje aarde, graven 'n kuiltje, poepen, gooien 't kuiltje weer dicht. Heel netjes op zich. Ik kom van mijn katten overigens sowieso nooit wat tegen in de tuin, omdat ik natuurlijk zulke voorbeeldige beestjes heb dat ze 't alleen op de bak doen. Dus mijn poezen mogen gewoon naar buiten en doen niemand kwaad, en als er dan 'n flapdrol in paniek raakt omdat mijn kat op zijn of haar terrein loopt, geen onderscheid maakt tussen poepende katten en lopende katten en hem iets aan doet, dan heeft diegene gewoon 'n proces verbaal aan z'n kont hangen. Pak de tuinslang maar of klap gewoon 'n paar keer hard in je handen, is vaak al voldoende.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:26:22 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_45842807
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Als je op straat loopt stap je in de hondepoep.
en hond laat zichzelf niet uit hè, dus je moet bij 't baasje wezen.. NIET bij de hond. Als jij de kattenschijt uit mijn tuin komt halen vind ik het ook best (beter dat dat beest zich niet vertoont in mijn tuin.. ook goed voor z'n gezondheid )

Niet in de kattenpoep. En nou niet aankomen met wie daar dan onderzoek naar heeft gedaan, het mag toch algemeen bekend zijn dat 'n kat niet met enige regelmaat in de goot zit te poepen. Katten zoeken 'n plekje aarde, graven 'n kuiltje, poepen, gooien 't kuiltje weer dicht. Heel netjes op zich. Ik kom van mijn katten overigens sowieso nooit wat tegen in de tuin, omdat ik natuurlijk zulke voorbeeldige beestjes heb dat ze 't alleen op de bak doen. Dus mijn poezen mogen gewoon naar buiten en doen niemand kwaad, en als er dan 'n flapdrol in paniek raakt omdat mijn kat op zijn of haar terrein loopt, geen onderscheid maakt tussen poepende katten en lopende katten en hem iets aan doet, dan heeft diegene gewoon 'n proces verbaal aan z'n kont hangen. Pak de tuinslang maar of klap gewoon 'n paar keer hard in je handen, is vaak al voldoende.
[quote]

moet ik dat beest eerst uren gaan zitten observeren om er achter te komen of 't een wel of niet in-de-tuin-poepende-kat is?

dat beest komt niet in mijn tuin in de eerste plaats. Klaar. En doet ie dat wel, doet ie dat niet nog een keer.

sowieso, ik heb geen last van honden in mijn tuin..
Huilen dan.
pi_45842965
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

en hond laat zichzelf niet uit hè, dus je moet bij 't baasje wezen.. NIET bij de hond. Als jij de kattenschijt uit mijn tuin komt halen vind ik het ook best (beter dat dat beest zich niet vertoont in mijn tuin.. ook goed voor z'n gezondheid )

Niet in de kattenpoep. En nou niet aankomen met wie daar dan onderzoek naar heeft gedaan, het mag toch algemeen bekend zijn dat 'n kat niet met enige regelmaat in de goot zit te poepen. Katten zoeken 'n plekje aarde, graven 'n kuiltje, poepen, gooien 't kuiltje weer dicht. Heel netjes op zich. Ik kom van mijn katten overigens sowieso nooit wat tegen in de tuin, omdat ik natuurlijk zulke voorbeeldige beestjes heb dat ze 't alleen op de bak doen. Dus mijn poezen mogen gewoon naar buiten en doen niemand kwaad, en als er dan 'n flapdrol in paniek raakt omdat mijn kat op zijn of haar terrein loopt, geen onderscheid maakt tussen poepende katten en lopende katten en hem iets aan doet, dan heeft diegene gewoon 'n proces verbaal aan z'n kont hangen. Pak de tuinslang maar of klap gewoon 'n paar keer hard in je handen, is vaak al voldoende.
[quote]

moet ik dat beest eerst uren gaan zitten observeren om er achter te komen of 't een wel of niet in-de-tuin-poepende-kat is?

dat beest komt niet in mijn tuin in de eerste plaats. Klaar. En doet ie dat wel, doet ie dat niet nog een keer.

Ik ga ook naar 't baasje en niet naar de hond. Dit doe ik trouwens sowieso niet want ik ben niet de zeiksnor hier, ik heb geen last van poepende honden of katten, die hondenpoep op straat neem ik ook gewoon voor lief, ik erger me aan belangrijkere dingen.

Je lijkt er overigens erg trots op te zijn gezien het blijven verkondigen dat jij die kat wel 's eventjes wat laat meemaken he? Beetje sneue houding vind ik dat. Net als dat ik naar 't baasje van de hond zou stappen als ik diep ongelukkig was en me ging storen aan hondenpoep, zou jij je niet moeten afreageren op de kat maar op 't baasje. Als je niet weet wie 't baasje is dan jaag je die kat op humane manier weg, en dat mag je niet, dat moet je, en niet alleen van mij. Dierenmishandeling is nog steeds strafbaar.
pi_45843068
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[quote]

Jammer alleen dat ze die kuiltjes graag graven in zandbakken bij basisscholen. Waarna de hondenbezitters er de schuld van krijgen.
pi_45843302
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef Fixers het volgende:

[..]

Jammer alleen dat ze die kuiltjes graag graven in zandbakken bij basisscholen. Waarna de hondenbezitters er de schuld van krijgen.
*gniffel*

Alle gekheid op een stokje, wereldproblematiek inderdaad. Vingertje wijzen vanwege poep in de zandbak bij basisscholen, alleen daarom al zouden katten binnenshuis moeten blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')