Ik heb je wel doorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je zou het ook eens niet moeten weten
Crutzen was de laatste scheikundewinnaaar, was natuurlijk een veel boeiender onderwerp enzo
PR +1
Ik ben weer weg, tot snel enzo, ik vond het iig gezellig, dus laat die anderen maar zeuren
punten in ronde 582:
iamredleader 1
steeg 1
Mark_V 2
Schorpioen 1
PhysicsRules 1
ja weet ik veel of er daarna nog iemand gewonnen heeftquote:
ik zou voor sjaak gaan...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja weet ik veel of er daarna nog iemand gewonnen heeftZijn broerje waarschijnlijk.
dan zeg ik nico tinbergen.
Soms is het leven zo simpelquote:Op maandag 29 januari 2007 20:05 schreef Eltonno het volgende:
Natuurkunde?
jij ging wegquote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Mark_V het volgende:
wis en natuurlkunde om precies te zijn
Ook een mooie combinatie met economie (de mijnequote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Neleos het volgende:
Scheikunde
Is waar, maar ik vroeg niet om alle studies die hij gedaan had. Een vond ik genoeg.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:06 schreef Mark_V het volgende:
wis en natuurlkunde om precies te zijn
Misschienquote:Op maandag 29 januari 2007 20:11 schreef DiviFilius het volgende:
volgesmij word dit weer een ojaaaa vraag, kan het iets met stilte ofzo zijn ?
Ja! dat was hemquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef DiviFilius het volgende:
was het Doodstil ?
ojaquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef DiviFilius het volgende:
was het Doodstil ?
Domi Pacem??? Dona nobis pacem bedoel je denk ik...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef Grumpey het volgende:
zal wel Domi en nicanus zijn, aangezien Domi ook in 'Domi Pacem' voorkomtmaar wat het betekend is me alweer ontschoten..Pacem is vrede dacht ik.
Die bedoel ik inderdaad, en de betekenis klopt ookquote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij bedoel je Domini canes, dat betekent ' honden van de heer'.
Maar ze zijn natuurlijk gewoon genoemd naar Dominicus.
ja mijn fout, was nog met de reactie daarvoor bezig ( er reageerde de eerste 10-15 minuten twee mensen, en ineens reageert iedereen hierquote:Op maandag 29 januari 2007 20:42 schreef SaskiaR het volgende:
Vanwege de ketters, klopt dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |