makkelijk ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Mark_V het volgende:
ff een makkelijke want ik moet er zo weer vandoor
Je hebt al een mooie troostprijs gekregen....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef Eltonno het volgende:
Damn ben je even eten halen en weet je het antwoord kaapt iemand anders hem weg...![]()
Maar mijn troostprijs staat niet in de puntentellingquote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je hebt al een mooie troostprijs gekregen....
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Maar mijn troostprijs staat niet in de puntentelling![]()
![]()
Is dat voor een punt?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef Mark_V het volgende:
Wat studeer je/heb je gestudeerd trouwens PR, gezien je naam?
Dat is voor +mark_v informatievoorzienertquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Is dat voor een punt?
Heb natuurkunde gestudeerd, ben niet zo thuis is cultuurgerelateerde zaken.
Mwah, volgens mij waren er een paar flink aan het PMS-en, en daarbij een paar bijdehante newbie's (zoals ik, maar ik ben niet bijdehandquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Mark_V het volgende:
Nah, zo ongezellig is het hier tegenwoordig toch helemaal niet? Wat een klagers, die mede oude gardenaers.....
dan heb jij alle relletjes en onenigheden van de afgelopen dagen weten te omzeilen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Mark_V het volgende:
Nah, zo ongezellig is het hier tegenwoordig toch helemaal niet? Wat een klagers, die mede oude gardenaers.....
Kuchaahhahaaaggggggggattitudebbbhgghaa..??quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
er is een bepaalde user al een tijdje niet aanwezig vanmiddag/avond, en dat scheelt al de helft
UvAquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is voor +mark_v informatievoorzienert
Waar heb jij die mooie opleiding gedaan? Ikzelf heb scheikunde in delluf gedaan
geeft idd wel wat rust...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
er is een bepaalde user al een tijdje niet aanwezig vanmiddag/avond, en dat scheelt al de helft
Ah, welk jaar is ze begonnen?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
UvAMijn vrouw heeft scheikunde in Delft gestudeerd
![]()
Fuck ja, zit in aan een veel te nieuw album te denkenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef Mark_V het volgende:
de apendans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |