makkelijk ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef Mark_V het volgende:
ff een makkelijke want ik moet er zo weer vandoor
Je hebt al een mooie troostprijs gekregen....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef Eltonno het volgende:
Damn ben je even eten halen en weet je het antwoord kaapt iemand anders hem weg...![]()
Maar mijn troostprijs staat niet in de puntentellingquote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je hebt al een mooie troostprijs gekregen....
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Maar mijn troostprijs staat niet in de puntentelling![]()
![]()
Is dat voor een punt?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:40 schreef Mark_V het volgende:
Wat studeer je/heb je gestudeerd trouwens PR, gezien je naam?
Dat is voor +mark_v informatievoorzienertquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Is dat voor een punt?
Heb natuurkunde gestudeerd, ben niet zo thuis is cultuurgerelateerde zaken.
Mwah, volgens mij waren er een paar flink aan het PMS-en, en daarbij een paar bijdehante newbie's (zoals ik, maar ik ben niet bijdehandquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Mark_V het volgende:
Nah, zo ongezellig is het hier tegenwoordig toch helemaal niet? Wat een klagers, die mede oude gardenaers.....
dan heb jij alle relletjes en onenigheden van de afgelopen dagen weten te omzeilen ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Mark_V het volgende:
Nah, zo ongezellig is het hier tegenwoordig toch helemaal niet? Wat een klagers, die mede oude gardenaers.....
Kuchaahhahaaaggggggggattitudebbbhgghaa..??quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
er is een bepaalde user al een tijdje niet aanwezig vanmiddag/avond, en dat scheelt al de helft
UvAquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is voor +mark_v informatievoorzienert
Waar heb jij die mooie opleiding gedaan? Ikzelf heb scheikunde in delluf gedaan
geeft idd wel wat rust...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef TradeMarkie het volgende:
er is een bepaalde user al een tijdje niet aanwezig vanmiddag/avond, en dat scheelt al de helft
Ah, welk jaar is ze begonnen?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:49 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
UvAMijn vrouw heeft scheikunde in Delft gestudeerd
![]()
Fuck ja, zit in aan een veel te nieuw album te denkenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef Mark_V het volgende:
de apendans
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:53 schreef Eltonno het volgende:
Suske wiske en de apenkermis toch?? averechtse aap is met die duitse proffesor
zeer begrijpelijk...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, mijn excuus, de vraag van eerder was inderdaad niet 100% correct, niet Brad Pitt maar George Clooney speelt Danny Ocean, maar ik was nog helemaal met m'n hoofd bij Angelina Jolie
, dus vandaar de referentie naar hem... maar ze spelen wel samen in Ocean's 11.
ik snap er ook niks vanquote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef Mark_V het volgende:
Sjors Boefquote:Op maandag 29 januari 2007 19:56 schreef Schorpioen het volgende:
Mark_V + 1
Geweldig verhaal over hoe apen door straling van een komeet zelfbewust worden en de macht overnemen en de mensen door diezelfde straling zo apathisch zijn geworden dat ze het niet eens merken.
Dat was in 1952 of zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef Homdeck het volgende:
jan tinbergen?
Je zou het ook eens niet moeten weten....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef PhysicsRules het volgende:
veltman en van 't hoofdt is waar ik ben blijven steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |