abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:42:53 #176
166212 UrAnus
FlipperdeFlip
pi_46384026
Vanmiddag op mijn stage legden ze het werk om 1 uur al neer
Al het personeel ging naar t ''driej uurkes veuraf'' of hoe t ook heette

Ik heb maar een middagje thuis gezeten
This ain't Chingy nigga, this is Chino
This flow right herr' be wetter than Finding Nemo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:49:04 #177
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_46384281
Denk dat er met carnaval nog meer gekotst wordt door carnaval-haters dan door carnavalvierders. En dan heeft die eerste groep nog nieteens bier op!
pi_46384888
Kernafval
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:14:19 #179
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_46385096
Jup!

Carnaval is naar mijn mening voor het uitschot der plebs

" Uhhhhh, zuipuh, zuipuh, nog meer zuipuh, en mooie vrouwe neukuh " <-> zo ongeveer het enige antwoord wat ik krijg als ik mensen die carnaval vieren vraag naar het 'waarom'...
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:23:49 #180
11102 knep
Mountainfreak
pi_46385351
Als al die carnaval hatende Hollanders zich nu eens massaal terugtrekken in die bagger randstad dan zijn we daar tenminste de rest van het jaar ook van verlost .
pi_46385461
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Carnaval
Ik ben een limburger maar carnaval is zo dom
Ik woon ook nog in Kerkrade 5 en minuten van duitse grens da's nog erger met die Duitse carnavals mongolen

Vandaag liep ik door de stad hoor ik een vrouw tegen een andere vrouw zeggen
*Fijne dagen nog he*
Doe normaal man
Sommige mongolen doen net als of het een wereldwijd feest is

Ohja gister was op het station in heerlen rond 12:00
Stonden daar een paar kerel's verkleed een treinkaartje naar Duitsland en plezier dat ze hadden bij de automaat joh
En maar zuipen en domme liedjes zingen

Gelukkig kan ik zondag een beetje Carnaval ontvluchten door naar Ajax te gaan

Maar dan zal de hele trein wel weer vol zitten met carnavals mongolen
En dat bijna 2 uur lang ofzo van *Oeteldonk* naar Kerkrade
Hehehe I feel your pain Max...morgen lekker naar Amsterdam, weg met die carnavalszooi.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:16:03 #182
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_46386806
Wat een heerlijk topic. Gelukkig ben ik niet de enige.

carnaval

Je kunt je elke dag toch lamzuipen, jezelf onderkotsen, als een aap verkleden en spastisch dansen op te foute muziek. Je kunt elke dag zo leuk maken als je zelf wilt. En als je die onzin leuk vindt, wat houdt je dan tegen.
Elk jaar is het weer hetzelfde liedje met die carnavalsvierders. Ruim van te voren worden ze al helemaal hyper. En maar roepen hoeveel dagen het nog duurt en maar zeuren tegen mensen die er niks mee te maken willen hebben. Het is net alsof ze de rest van het jaar geen zak te doen hebben. En dan durven ze nog te zeggen dat carnavals haters saai zijn of geen leven hebben. Get real.
pi_46390479
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:

Sommige mongolen doen net als of het een wereldwijd feest is

Nederland: Carnaval zoals wij het kennen, vooral onder de rivieren.
Duitsland: Vergelijkbaar met Nederland, wordt in veel steden gehouden.
Frankrijk: Carnaval van Nice
Noord-Amerika: Mardi Grass is de Amerikaanse equivalent van carnaval.
Zuid-Amerika: Rio de Janeiro, lijkt me duidelijk.
Italie: Het carnaval van venetie, beroemd om de maskers natuurlijk.
pi_46390578
Carnaval is voor paupers. Raar gristelijk feest
pi_46390611
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:25 schreef TE-61 het volgende:
Carnaval is voor paupers. Raar gristelijk feest
Wat ga jij doen van het weekend?
pi_46390778
Gristenen kennen geen feesten. Maar de Papen wel, en hoe. Carnaval is niet zozeer het zuipen van de jeugd, het is eigenlijk voer voor antropologen. Een volksfeest, dat door alle sociale lagen heengaat en waar men achter de schermen het hele jaar mee bezig is en dat vlak voor de vastentijd een uitbarsting kent.
Ik ben een te stijve hark om een carnavalist te zijn, maar ik vind het een geweldig feest.
Al zet men vaker een masker af, dan een masker op...
Farts are jazz to assholes
pi_46390794
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:55 schreef trabant het volgende:
Gristenen kennen geen feesten. Maar de Papen wel, en hoe. Carnaval is niet zozeer het zuipen van de jeugd, het is eigenlijk voer voor antropologen. Een volksfeest, dat door alle sociale lagen heengaat en waar men achter de schermen het hele jaar mee bezig is en dat vlak voor de vastentijd een uitbarsting kent.
Ik ben een te stijve hark om een carnavalist te zijn, maar ik vind het een geweldig feest.
Al zet men vaker een masker af, dan een masker op...
Een korte reactie waar intelligentie uit spreekt, op FOK!
Verdacht.
pi_46391368
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef teamlead het volgende:
owja.. en mensen die denken dat carnaval niet meer is dan zuipen en neuken zijn dringend toe aan een inburgeringscursus
Naar mijn mening gaat het rooskleurige beeld van carnaval op tot het moment dat je naar de middelbare school gaat: met al je klasgenootjes springen in de plaatselijke feestzaal. Op die leeftijd voelde de gezelligheid nog oprecht. Daarna wordt het inderdaad een zuip- en neuk-feest. Veel mensen in mijn omgeving, vooral die van het mannelijk geslacht, praten al een week lang nergens anders over.

Ik (25) ben een aantal jaren geleden gekapt met carnaval vieren, na het zowat sinds mijn geboorte jaarlijks fanatiek te hebben beleefd, omdat hetgene waar het eigenlijk om zou moeten draaien (gezelligheid) ver te zoeken is. En ja, ik kom uit Brabant. Mijn laatste carnaval-edities heb ik in Uden gevierd.

-Stomme muziek (hier in de regio ook veel skihut) met platvloerse teksten.
-Boers gedrag. Mensen veranderen 4 dagen lang in brullende neanderthalers.
-Handtastelijke dronkelappen.
-Geforceerd leuk doen. Plichtmatige 'gezelligheid'. "Jaaa, jij moet ook meedoen met de polonaise!" Om vervolgens meegesleurd te worden met een van de vele dieptepunten van Andre van Duin op de achtergrond. Ik vraag me bij zoiets af of mensen dat wel écht leuk vinden, of in een polonaise gaan omdat het zo hoort. Ik gelóóf al die blijheid op die smoelen niet altijd.

Het enige leuke aspect vind ik de plaatselijke optocht. Soms best knap gemaakt, die praalwagens. Daarna verdwijn ik lekker in mijn bed. Op maandag staat een treinritje naar de randstad gepland. Misschien woon ik gewoon in de verkeerde regio en is het in Maastricht wél leuk...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2007 11:40:27 ]
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:48:38 #189
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_46392735
Carnaval
Mij niet gezien, daarvoor moet je echt wel onder de rivieren wonen om 't leuk te vinden...
pi_46393397
Carnaval

Alaaf!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:05:28 #191
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_46394430
Carnaval
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:17:24 #192
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_46394730
Carnaval
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:25:19 #193
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_46394951
Carnaval muziek moet dood, dat is voor mensen met de werkelijk meest lompe smaak die er te vinden is in muziek.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_46395130
de hollandese variant van vasteloavend is de gay parade
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_46395153
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Carnaval muziek moet dood, dat is voor mensen met de werkelijk meest lompe smaak die er te vinden is in muziek.
Ow, en wie bepaalt dat?
pi_46395185
Laat mij maar lekker een lompe smaak hebben, een boer zijn, een limbo zijn of whatever.

Ik vier carnaval!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:32:51 #197
152954 Mokz
De man met de snor.
pi_46395188
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Man, als je veel bier ophebt is het gaaf. Niet zeiken.
pi_46395195
Aan 'um wie eine ponny!
pi_46397406
Carnaval !
† The 3 Kings †
pi_46398983
Kankerval !
(Y)
pi_46400847
Carnaval
Thank God i'm NOT an American
pi_46401246
Carnaval

Nee ik liever op al die nephollanders die overdag al stom dronken zijn omdat ze voor het eerst carnaval vieren en vervolgens wat met hun vreselijk accent door de straten lopen te schreeuwen.
Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
"es ist ein Krankenhaus"
  zaterdag 17 februari 2007 @ 17:10:09 #203
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_46402295
Carnaval ^1000.

KUTCARNAVALKUTFEESTKUT.

Dus.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_46403210
Carnaval

Niks tegen mensen die geen carnaval vieren hoor... maar waarom moet er altijd zo gezeken worden op carnaval? Laat de mensen die het leuk vinden gewoon doen.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 17:48:15 #205
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46403400
Check die domme debiele Hollanders.

Wel een beetje janken over carnaval. Maar dan wel met hun oranje toetertje en vlaggetje op Koninginnedag wat quazi lollig lopen doen op de plaatselijk schooiersmarkt.

Dat soort mensen verdient pas echt een zware herpeslip door een ongewassen bierglas.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_46403480
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:

[afbeelding]

Wel een beetje janken over carnaval. Maar dan wel met hun oranje toetertje en vlaggetje op Koninginnedag wat quazi lollig lopen doen op de plaatselijk schooiersmarkt.

Dat soort mensen verdient pas echt een zware herpeslip door een ongewassen bierglas.
Wel een paar fapbare
  PR/Manusje van alles zaterdag 17 februari 2007 @ 17:52:07 #207
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_46403497
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:

[afbeelding]

Ja maar dan lopen ze niet te ouwehoeren over prins carnaval Van die lui die daar serieus mee bezig zijn
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_46403503
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_46403691
Idioten die niet verkleedt gaan met carnaval maar wel ruzie zoeken
pi_46403720
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Idioten die niet verkleedt gaan met carnaval maar wel ruzie zoeken
Tja.. daar ontkom je volgens mij echt niet aan..
Er zijn altijd van die zeikerds die iedere gelegenheid aangrijpen om herrie te schoppen..
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')