Hehehe I feel your pain Max...morgen lekker naar Amsterdam, weg met die carnavalszooi.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Carnaval
Ik ben een limburger maar carnaval is zo dom
Ik woon ook nog in Kerkrade 5 en minuten van duitse grens da's nog erger met die Duitse carnavals mongolen
Vandaag liep ik door de stad hoor ik een vrouw tegen een andere vrouw zeggen
*Fijne dagen nog he*
Doe normaal man
Sommige mongolen doen net als of het een wereldwijd feest is
Ohja gister was op het station in heerlen rond 12:00
Stonden daar een paar kerel's verkleed een treinkaartje naar Duitsland en plezier dat ze hadden bij de automaat joh
En maar zuipen en domme liedjes zingen![]()
Gelukkig kan ik zondag een beetje Carnaval ontvluchten door naar Ajax te gaan![]()
Maar dan zal de hele trein wel weer vol zitten met carnavals mongolen
En dat bijna 2 uur lang ofzo van *Oeteldonk* naar Kerkrade
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Sommige mongolen doen net als of het een wereldwijd feest is
Wat ga jij doen van het weekend?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:25 schreef TE-61 het volgende:
Carnaval is voor paupers. Raar gristelijk feest
Een korte reactie waar intelligentie uit spreekt, op FOK!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:55 schreef trabant het volgende:
Gristenen kennen geen feesten. Maar de Papen wel, en hoe. Carnaval is niet zozeer het zuipen van de jeugd, het is eigenlijk voer voor antropologen. Een volksfeest, dat door alle sociale lagen heengaat en waar men achter de schermen het hele jaar mee bezig is en dat vlak voor de vastentijd een uitbarsting kent.
Ik ben een te stijve hark om een carnavalist te zijn, maar ik vind het een geweldig feest.
Al zet men vaker een masker af, dan een masker op...
Naar mijn mening gaat het rooskleurige beeld van carnaval op tot het moment dat je naar de middelbare school gaat: met al je klasgenootjes springen in de plaatselijke feestzaal. Op die leeftijd voelde de gezelligheid nog oprecht. Daarna wordt het inderdaad een zuip- en neuk-feest. Veel mensen in mijn omgeving, vooral die van het mannelijk geslacht, praten al een week lang nergens anders over.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef teamlead het volgende:
owja.. en mensen die denken dat carnaval niet meer is dan zuipen en neuken zijn dringend toe aan een inburgeringscursus
Ow, en wie bepaalt dat?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Carnaval muziek moet dood, dat is voor mensen met de werkelijk meest lompe smaak die er te vinden is in muziek.
Man, als je veel bier ophebt is het gaaf. Niet zeiken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Carnaval muziek moet dood, dat is voor mensen met de werkelijk meest lompe smaak die er te vinden is in muziek.
Wel een paar fapbarequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Check die domme debiele Hollanders.
[afbeelding]
Wel een beetje janken over carnaval. Maar dan wel met hun oranje toetertje en vlaggetje op Koninginnedag wat quazi lollig lopen doen op de plaatselijk schooiersmarkt.
Dat soort mensen verdient pas echt een zware herpeslip door een ongewassen bierglas.
Ja maar dan lopen ze niet te ouwehoeren over prins carnavalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Check die domme debiele Hollanders.
[afbeelding]
Wel een beetje janken over carnaval. Maar dan wel met hun oranje toetertje en vlaggetje op Koninginnedag wat quazi lollig lopen doen op de plaatselijk schooiersmarkt.
Dat soort mensen verdient pas echt een zware herpeslip door een ongewassen bierglas.
Tja.. daar ontkom je volgens mij echt niet aan..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Idioten die niet verkleedt gaan met carnaval maar wel ruzie zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |