Ja die vrouwen boeien me niet :pquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja man. Brazilaansen zijn mooi. Vooral dat vele haar op het pruimpje![]()
![]()
Leuke kado'tjes, maar als je ze openmaakt valt het vies tegen.
Zoals die boer van Puberruilquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:37 schreef dlebrok het volgende:
[..]als er ergens strontboeren wonen is het wel in Drenthe en Groningen
saaie stinkerds.
De meeste bedrijven zijn idd maandag en dinsdag niet open. Behalve de grotere bedrijven zoals UPS hier in de buurt. Die gaan gewoon door.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Gadverdamme
De media doet ook altijd als of heel Brabant/Limburg plat is
Ja tuurlijk joh fabrieken draaien 4 dagen lang niet
er zitten tenminste meer mensen in groningen die ABN praten dan die stelletje pisnicht-belgen in het zuidenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:37 schreef dlebrok het volgende:
[..]als er ergens strontboeren wonen is het wel in Drenthe en Groningen
saaie stinkerds.
Correctie: ABN praten vervangen door Door de neus praten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
er zitten tenminste meer mensen in groningen die ABN praten dan die stelletje pisnicht-belgen in het zuiden![]()
TYPE TO THE HAND CUZ THE FACE AIN'T LISTENING ANYMOOOOOOOOOOOrz0rz kk h4xxo3quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Correctie: ABN praten vervangen door Door de neus praten.
1-0quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:10 schreef EsDe het volgende:
Zelfs vanavond bij NEC-RKC vanavond moest er carnaval aan te pas komen... een of andere prins carnaval met z'n medekneusjes kwam het veld op voor aanvang want de droom van deze geweldige prins kneuzenval was om de opstelling eens voor te lezen als stadionspeaker...![]()
Carnaval is niet mijn ding, heb er een schijthekel aan en ook aan alles wat ermee te maken heeft, maar dat lui het top vinden: Okay, so be it... maar val mij er dan potverdomme niet mee lastig als ik rustig een avondje voetbal ga kijken ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb gister 7 bier gehad !1111 !11111111!! 111
HE wat ?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef roze-meisje het volgende:
carnaval: het feest waarop ook de kneusjes eens iemand kunnen neuken
en zelfs dan kan ik niemand krijgen![]()
Knap als je met een teletubbie handschoen in de kut van een 15-jarig sletje komt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:06 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Slechtste argument ooit, aangezien het juist heel knap is van ons dat wij het zelfs met zo een teletubbiepak kunnen.
Je bent een vrouw, dus ik geloof er niks van.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef roze-meisje het volgende:
carnaval: het feest waarop ook de kneusjes eens iemand kunnen neuken
en zelfs dan kan ik niemand krijgen![]()
En nu al helemaal niet meer.quote:ik ben een spontane, blonde, slanke, met BLAUWE ogen en enorme borsten gezegende meid, hahahahahaha....
"Keer! Keer!"quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Knap als je met een teletubbie handschoen in de kut van een 15-jarig sletje komt.![]()
Toen ik naar mn fietsje liep was er nogal slipgevaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kotsen met carnaval? Dat kan wel eens voorkomen ja....
Het zit diep hequote:Op maandag 19 februari 2007 12:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Kut mongolen als duivel verkleed lopen langs MIJN huis
Met kut carnavals muziek
Ze gaan zeker met de optocht mee
Ik vanavond pas weer.... Afgelopen dagen warenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het zit diep he![]()
Ik ben er weg van, lekker feesten![]()
Idem dito. Morgen naar PSVquote:Op maandag 19 februari 2007 16:41 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik vanavond pas weer.... Afgelopen dagen warenNog 2 dagen te gaan
![]()
![]()
Van een PSV supporter verwacht ik ook niet anders dat die meedoet aan zo een feestquote:Op maandag 19 februari 2007 16:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het zit diep he![]()
Ik ben er weg van, lekker feesten![]()
Dat is dan wel weer duf ja. Hier ook gisteren. Was zo'n dj aan het draaien. Waren er van de gasten bier aan het gooien. Dus die dj tot 3x toe zeggen dat ze moesten kappen. Maar verder is het superquote:Op maandag 19 februari 2007 17:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Van een PSV supporter verwacht ik ook niet anders dat die meedoet aan zo een feest
Ik heb vandaag wel een stukje van de optocht gekeken(staan soms wel lekkere wijven
![]()
![]()
)
Komt er dus zo een wagen voorbij gooien 2 van die mongole 2 bijna lege bier blikjes naar het volk wat er staat te kijkenn
Massa's lekkere wijven met carnaval. Alleen homo's vinden dat niet leuk.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Van een PSV supporter verwacht ik ook niet anders dat die meedoet aan zo een feest
Ik heb vandaag wel een stukje van de optocht gekeken(staan soms wel lekkere wijven
![]()
![]()
)
Komt er dus zo een wagen voorbij gooien 2 van die mongole 2 bijna lege bier blikjes naar het volk wat er staat te kijkenn
HAha goed gedaan nerd!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik was in Parijs, geweldig
Wordt een jaarlijks evenement op de agenda: op vakantie om carnaval te ontlopen.
Inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 17:13 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Massa's lekkere wijven met carnaval. Alleen homo's vinden dat niet leuk.
Zeg nou eerlijk, het is je niet helemaal gelukt daar carnaval te ontlopenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik was in Parijs, geweldig
Wordt een jaarlijks evenement op de agenda: op vakantie om carnaval te ontlopen.
quote:
nee de mensen op wie gekots wordt zijn zuurquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:38 schreef hoM3r het volgende:
En wat was het weer een mooi feest dit jaar, en wat zijn de mensen die er op kotsen toch een zure personen.
En wij maar zuipen, en jullie maar kotsen!quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee de mensen op wie gekots wordt zijn zuur![]()
nee wij kunnen idd niet drinken omdat jullie kernafval vierenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:41 schreef hoM3r het volgende:
[..]
En wij maar zuipen, en jullie maar kotsen!
Hou op schei uit, ik stop met deze discussie, knettertjebuus.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee wij kunnen idd niet drinken omdat jullie kernafval vieren![]()
ok dan drink ik er nog eentje!quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:47 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik stop met deze discussie, knettertjebuus.
echt een verplichting is dat al s je beneden de rivieren woontquote:
Ach als je ergens een schijthekel aan hebt kun je het het beste vermijden lijkt me?quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:05 schreef tho_Omas het volgende:
mensen uit de randstad kun je het niet kwalijk nemen. Mensen uit carnavalsgebieden die geen carnaval vieren, maar thuis zitten weg te kwijnen met hun online poker of warcraft. Die moeten we eens analyseren met DSM IV
Als je een schijthekel hebt aan jonge deernes en drinken. Ja dan kun je het beter niet vieren.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach als je ergens een schijthekel aan hebt kun je het het beste vermijden lijkt me?
En die tyfusmuziek bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:17 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je een schijthekel hebt aan jonge deernes en drinken. Ja dan kun je het beter niet vieren.
hoempapa muziek welke alleen aan te horen indien je zelf een delerium zuipt of je 3 hersen cellen meer hebt dan een koequote:Op woensdag 21 februari 2007 01:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
En die tyfusmuziek bijvoorbeeld.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:21 schreef leolinedance het volgende:
Het zit er weer op![]()
Maar het was geweldig!![]()
![]()
![]()
Ach stel je niet aan man. Alsof wij die muziek allemaal zo leuk vinden 4 dagen langquote:Op woensdag 21 februari 2007 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoempapa muziek welke alleen aan te horen indien je zelf een delerium zuipt of je 3 hersen cellen meer hebt dan een koe
quote:Op woensdag 21 februari 2007 01:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan man. Alsof wij die muziek allemaal zo leuk vinden 4 dagen lang. Het gaat om heel de sfeer en ambiance. Maar inderdaad, als je het niks vindt kun je beter weg blijven
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |