Zuipen en neuken kan ik zonder carnaval ook wel...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:47 schreef Sjakie01 het volgende:
Carnaval rouleert de pan uit man gek. Lekker zuipen en neuken, wat wil een mens nog meer?
Dat kunnen wij Noordelingen zonder ons te gedragen als een randdebielquote:Op maandag 29 januari 2007 16:47 schreef Sjakie01 het volgende:
Carnaval rouleert de pan uit man gek. Lekker zuipen en neuken, wat wil een mens nog meer?
even wat aangepastquote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef SunChaser het volgende:
Game On
Ja hoor, het komt er weer aan. Op de radio carnavalskrakers (Boem is Ho, Tuut Tuut, dat zij mijn tante Jo ) en op straat zie ik van die karren die testritten maken. Potsierlijke praalwagens. En dan dat Alaaaaaaaaaaaaf, Alaaaaaaaaaaaaf, lekker zuipen en vreemdgaan fisje bouwen. Daar hebben nuchere saaie Hollanders geen 1 weekend voor nodig, dat doen ze gewoon het hele jaar door kunnen ze niet omdat ze te nuchter zijn.
Hypocriet kutfeestsunchaser is lelijk en ken zelfs met de carnaval nog geen zeug verzieren
Ja.. of je doet niet zo zielig en komt met normale argumenten.. dat kan ook natuurlijk..quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik kots op alle wabbabee carnavalsplaten van de Huilenders, en de Huilendse feestgangers die menen te weten wat carnaval is.
Alleen als je een leuk geil zusje hebt die ook helemaal losgaat met cquote:Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef koemleit het volgende:
haha ik nodig bij deze iedereen die nog nooit carnaval gedaan heeft, dit jaar uit dit met mij te doen.
Dus je hebt er heul geen last van, wat loop je dan te zeiken?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat kunnen wij Noordelingen zonder ons te gedragen als een randdebiel
Mwah.. ik wel hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:51 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus je hebt er heul geen last van, wat loop je dan te zeiken?
marleenhoofd-quote:Op maandag 29 januari 2007 16:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alleen als je een leuk geil zusje hebt die ook helemaal losgaat met crn
v
l
Nee, die argumenten die hier voornamelijk worden geopperd tegen carnaval, die zijn van hoog niveauquote:Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. of je doet niet zo zielig en komt met normale argumenten.. dat kan ook natuurlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |