Z'n step staat er, maar hij is er niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef FJD het volgende:
Heb je trouwens die gozer al van z'n step geschopt?
Erasmus MC, uber groot ziekenhuis met zeer lange gangen en grote afstanden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen![]()
Hehe, ja wat moet die man met een step?? In wat voor bedrijf werk je ook alweer
Mmkay.. Blijft toch vreemd lijkt mij.. Ook voor patienten dan! Dat er ineens iemand komt langscrossen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
[..]
Erasmus MC, uber groot ziekenhuis met zeer lange gangen en grote afstanden.
in gebieden met patienten komt ie niet zovaak. Het gebouw bestaat uit onderling verbonden flats die allemaal weer een eigen functie hebben. Er zijn wel meer mensen met stepjes en vuilnis karretjes ed zijn zelfs gemotoriseerd. Best gaaf om te zien eigenlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mmkay.. Blijft toch vreemd lijkt mij.. Ook voor patienten dan! Dat er ineens iemand komt langscrossen!
En is het nu niet zo, dat iedereen een step wil hebben?!
Als het geen touchscreen is ben ik niet onder de indruk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Gisteren een redelijk goed gesprek gehad met mijn stagedocent op school.. Cynisch en sarcastisch mailtjes werken.. Ik heb dus van de klas de bijnaam beroepssarcast gekregen.. (weet niet of ik daar nou heel blij moet zijn)
Morgen komt mijn stagedocent op mijn bedrijf langs..
en ik sta naar de achterkant van een 50' inch HDTV plasma scherm te kijken.. Straks maar even omdraaien..:Y.. Met een 50' inch scherm te zitten Fok!ken
Verwend nestquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:47 schreef T1andonly het volgende:
Als het geen touchscreen is ben ik niet onder de indruk.
idem, nu lekker bezig met reflecterenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:28 schreef Rouser het volgende:
Vrijdag me laatste dag, hooguit dat er nog een paar aanpassingen moeten worden gedaan aan de verslagen. Maandag als het goed is verder met een nieuwe studie![]()
Ja, en vrijdag kunnen uitslapenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
het is nog net morgen. En morgen is het donderdag, weer een dag dichter bij het weekend![]()
ja, vrijdag heb ik vrij..dus nog 2 dagjes te gaan tot weekendquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
het is nog net morgen. En morgen is het donderdag, weer een dag dichter bij het weekend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |