Bwhehe nee hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
Op hun kosten?!?
dan zijn ze nu zeker blut?![]()
Ik wist het ook nietquote:Op maandag 29 januari 2007 17:53 schreef BeeDee het volgende:
Shoppen....hadden we moeten weten eigenlijk![]()
![]()
shoppenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, eerst gingen we in de stad lunchen, en toen mocht ik shoppen
Ik kwam lange Camel tegenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:56 schreef Stommie het volgende:
[..]
shoppen![]()
onder het shoppen toch wel peuken gekocht he?
*vervult met trots*quote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kwam lange Camel tegenHad ik nog nooit gezien
Die gekocht dus
![]()
Ja, mn ouders wisten vast ook niet wat ze moesten kopen, dan laten ze me maar zelfquote:
Djarum.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, 4 flessen WKD fles zwarte en rode vodka
Wie zuipt vanavond mee?
Net als geld geven...ook makkelijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, mn ouders wisten vast ook niet wat ze moesten kopen, dan laten ze me maar zelf
Overleeft ie dat? Das wel iets meer % dan vodkaplusquote:
Ja, maar geld is niet zo leukquote:Op maandag 29 januari 2007 17:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Net als geld geven...ook makkelijk.Maar ik heb met verjaardagen ook altijd van...wat moet ik nou weer eens geven
![]()
**meldt**quote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie zuipt vanavond mee?
quote:
En weer een luchie...ook weer zo afgezaagd, en je kast is op een gegeven moment vol.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, maar geld is niet zo leukIk vond het wel leuk bedacht van mn ouders
Das altijd en groot probleem jaEn iedereen altijd "Ik weet niet, doe maar wat
'
heuy nie zo bitchen hèquote:Op maandag 29 januari 2007 18:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Overleeft ie dat? Das wel iets meer % dan vodkaplus
Ik zuip graag met je mee!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie zuipt vanavond mee?
Wel iets minder laat...moet werken morgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:03 schreef Djarum het volgende:
[..]
!!
op naar een volgende gezellige avond!
En niet veel posten ook dan ?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:05 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik zuip graag met je mee!
helaas moet ik vanavond ff een tentamen voorbereiden en een heleboel ziekte's, behandelwijzen en medicijnen in mijn hoofd stampen..
zal dus niet heel veel zuipen!![]()
Nou ja, dat heb ik maar 1 gehad, en vroeg ik zelf omquote:Op maandag 29 januari 2007 18:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En weer een luchie...ook weer zo afgezaagd, en je kast is op een gegeven moment vol.![]()
Maar idd...shoppen met je ouders is dan wel weer beter dan een paar knaken in je hand gedouwd krijgen![]()
WKD? das toch zo'n nieuw mixdrankje?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie zuipt vanavond mee?
ga mn best doen.. echt waar!!quote:
Maar het is mijn verjaardagquote:Op maandag 29 januari 2007 18:05 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik zuip graag met je mee!
helaas moet ik vanavond ff een tentamen voorbereiden en een heleboel ziekte's, behandelwijzen en medicijnen in mijn hoofd stampen..
zal dus niet heel veel zuipen!![]()
Is niet nieuwquote:Op maandag 29 januari 2007 18:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
WKD? das toch zo'n nieuw mixdrankje?
Is meer een relatieding denk ik eik....quote:Op maandag 29 januari 2007 18:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb ik maar 1 gehad, en vroeg ik zelf omWil wel vaker
*steekt hoofd onder steen vandaan..quote:
Mn vader krigjt het zon beetje elk jaar van mequote:Op maandag 29 januari 2007 18:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is meer een relatieding denk ik eik....![]()
hmm.. we hebben vannacht toch ook al heul gezellig je verjaardag gevierd?...quote:
Vader - dochter relatiequote:Op maandag 29 januari 2007 18:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn vader krigjt het zon beetje elk jaar van me
Nee, maar beneden de rivieren kennen ze het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:09 schreef Djarum het volgende:
[..]
*steekt hoofd onder steen vandaan..
Niet nieuw?
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm.. we hebben vannacht toch ook al heul gezellig je verjaardag gevierd?...![]()
![]()
![]()
ben dr wel hoor vanavond.. moet alleen af en toe mijn ogen laten afdwalen naar een boek...
Ken 't ook niet...en ik kom oorspronkelijk van boven de rivierenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, maar beneden de rivieren kennen ze het niet.
hmm... haarlem ligt toch boven de rivieren?...quote:Op maandag 29 januari 2007 18:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, maar beneden de rivieren kennen ze het niet.
Whehe.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm... haarlem ligt toch boven de rivieren?...![]()
*spuit elf
heb het iig nog nooit gedonken..
beledig ik je als ik vraag of het te vergelijken is met een breezer?![]()
Breezer isquote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef Djarum het volgende:
[..]
hmm... haarlem ligt toch boven de rivieren?...![]()
*spuit elf
heb het iig nog nooit gedonken..
beledig ik je als ik vraag of het te vergelijken is met een breezer?![]()
gelukkig.. ben niet de enige..quote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ken 't ook niet...en ik kom oorspronkelijk van boven de rivierenMaar ben ook niet zo'n sterke drank, likeur, mixjes drinker
![]()
whehe.. ok.. enough said!quote:
haha, real life picture?quote:
Das n spaghetti bandjes topjequote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, real life picture?
hebj enou alleen een handdoek om?!?![]()
Komt goed uit...quote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Mannen mogen alleen bier drinken.
Bierquote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Komt goed uit...Maar als 't dan toch een mix is wordt 't baco, wico, passoa/jus ofzo...maar dat was meer vroegah...
![]()
het beste leven ooit.. bed uit.. stad in.. terug naar huis.. achter computer gaan zitten en erachter komen dat je nog je pyama aanhad!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Das n spaghetti bandjes topjeIn die dingen slaap ik
![]()
Vuigerik...quote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, real life picture?
hebj enou alleen een handdoek om?!?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |