Een goeiequote:
Heuy Broek!quote:
Accepteert het biertje maar al te graag*quote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef Djarum het volgende:
[..]
Heuy Broek!
*biedt een peukje aan!
*en een biertje!
quote:
Ik heb net Chinees besteld. Nasi, bami, Babi Panggang, Saté, gebakken banaan en een zooi miniloempiasquote:Op maandag 29 januari 2007 17:31 schreef BeeDee het volgende:
Iedereen eten ?
Maakt niet uit, een ander doet 't toch wel als het te lang duurt..quote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Overigens, als ik de lapo heb don't bother en maak gewoon een nieuw topic, ik heb nog nooit topics geopent en dat wil ik nog even zo houden.![]()
Lekerrrrrrrrrr.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb net Chinees besteld. Nasi, bami, Babi Panggang, Saté, gebakken banaan en een zooi miniloempias![]()
"Ovel deltig miluten bij uwww"
![]()
Geen zin anquote:Op maandag 29 januari 2007 17:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maakt niet uit, een ander doet 't toch wel als het te lang duurt..![]()
Maar waarom geen topics openen ?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb net Chinees besteld. Nasi, bami, Babi Panggang, Saté, gebakken banaan en een zooi miniloempias![]()
"Ovel deltig miluten bij uwww"
![]()
Kan je een beetje Metallica riffs spelen ? Ik heb 't ook gekund..jaar of 17 terug...tijd van And Justice For All.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Net nog even nieuwe snaren erop gezet, 2 dagen nadat ik 't wou doen.![]()
Ga ook halen dan !quote:
Daar kan je al echt wel goed van eten van de Chinees. Die shit kost niskquote:
Vroegah ja... Nu niet meerquote:Op maandag 29 januari 2007 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar kan je al echt wel goed van eten van de Chinees. Die shit kost nisk
hey vertel!quote:
*BeeDee zich gelukkig prijst met vaatwasserquote:Op maandag 29 januari 2007 17:48 schreef Djarum het volgende:
*schreeuwt vanuit de keuken met een onwijs grote stapel afwas..
Ben dr nog hoor!!
Wat een album he?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan je een beetje Metallica riffs spelen ? Ik heb 't ook gekund..jaar of 17 terug...tijd van And Justice For All.![]()
Nee, ik moest vanmiddag met mn ouders mee en ze zeiden niet waarheenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Q_B !Toch verjaardagsbezoek gehad ?
![]()
Op hun kosten?!?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, eerst gingen we in de stad lunchen, en toen mocht ik shoppen
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:54 schreef Djarum het volgende:
[..]
Op hun kosten?!?
dan zijn ze nu zeker blut?![]()
Ah...geshopt op pa en ma hun kosten...da's beter !quote:Op maandag 29 januari 2007 17:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, ik moest vanmiddag met mn ouders mee en ze zeiden niet waarheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |