abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2007 @ 00:45:08 #161
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_46191534
struisvogelbiefstuk denk ik
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_46196329
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:27 schreef Dementor het volgende:
Well done is gewoon zonde van de biefstuk.
Dat is jouw mening, ik vind het zonde van de biefstuk als hij nog rood is.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zondag 11 februari 2007 @ 19:01:29 #163
37887 Dauthi
Progressive
pi_46212805
blue/rare Limousin Biefstuk het beste vlees dat ik ooit gegeten heb
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_46212821
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:58 schreef Serendips het volgende:

[..]

Dat is niet alleen mijn mening het is ook die van vele chef koks.
Als je een stuk vlees doorbakken wilt eten dan kun je beter voor een ander deel van het dier kiezen.
Je betaald gewoon teveel om een biefstuk door te bakken.
  zondag 11 februari 2007 @ 19:07:07 #165
37887 Dauthi
Progressive
pi_46212964
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:58 schreef Serendips het volgende:

[..]

scheikundig gezien piekt de biefstuk qua smaak en structuur rond het bleu/rare gebied, daarbij moet ik wel zeggen dat als de het vlees slecht is geslacht slecht afgehangen en slecht behandeld het geen fuck uit maakt wat je er mee doet, dan blijft het gewoon ranzig, en je kan er het beste een stew van maken.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_46213776
Sommige mensen vinden rood vlees nu eenmaal niet zo lekker. Dat is gewoon subjectief.
Het is onzin om te zeggen dat je dan maar een ander stukje vlees moet nemen, want dat smaakt gewoon anders. Verder vind ik het ook vreemd om scheikundig te bepalen hoe biefstuk het beste zou smaken, het gaat erom hoe de individuele consument het het lekkerst vind. Zo lang het niet aangebrand is, is er niets aan het handje ...
Bovendien is rood vlees ook niet goed voor je.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_46214168
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef Serendips het volgende:
Sommige mensen vinden rood vlees nu eenmaal niet zo lekker. Dat is gewoon subjectief.
Het is onzin om te zeggen dat je dan maar een ander stukje vlees moet nemen, want dat smaakt gewoon anders. Verder vind ik het ook vreemd om scheikundig te bepalen hoe biefstuk het beste zou smaken, het gaat erom hoe de individuele consument het het lekkerst vind. Zo lang het niet aangebrand is, is er niets aan het handje ...
Bovendien is rood vlees ook niet goed voor je.
Dat rood vlees niet goed voor je zou zijn is een drogreden.
De roomboter waar je de biefstuk in bakt is immers ook niet goed voor je.
Van mij mag iedereen zijn biefstuk doorbakken hell van mij part gooien ze hem eerst minutenlang de pan in om hem daarna nog eens in de microwave kapot te trillen.
Zolang je het mij maar niet flikt als ik uit eten ga of kom eten.
pi_46214233
Niet droog en veel, alstublieft.
pi_46218568
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat rood vlees niet goed voor je zou zijn is een drogreden.
De roomboter waar je de biefstuk in bakt is immers ook niet goed voor je.
Van mij mag iedereen zijn biefstuk doorbakken hell van mij part gooien ze hem eerst minutenlang de pan in om hem daarna nog eens in de microwave kapot te trillen.
Zolang je het mij maar niet flikt als ik uit eten ga of kom eten.
Jij hebt tenminste een goede mentaliteit
pi_46258843
Helemaal doorbakken, en alleen door de Teriyaki
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:06:54 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_46263548
Pas bij de makro goede biefstuk gehaald, per stuk berpakt. Blijkt dat van twee van de stukkies de verpakking open is, dus die eten we vanavond.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')