moet kunnequote:
Bedoelde hij dat het te veel was?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:22 schreef avonne het volgende:
Bart had zaterdag
een wijntje
2 of 3 wodka cola
daarna nog 2 of 3
"als mijn vrienden dit je horen krijgen ......! "
Als vriendschap daar aan afgemeten wordt...
Valt me mee dat dit topic nog niet in je AT staat..... dat is genieten voor een taalpurist (en je kunt er gelijk alle gevonden fouten kwijt)quote:
Maar er zit toch maar 1 worst in?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:18 schreef Sug4r het volgende:
het is worstenbrood ipv worstebrood
quote:
biedt fantastische mogelijkheden!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:22 schreef snetje het volgende:
ik ben het helemaal eens met tipsch
fitnessroom weg en maak er maar een atelier van ! dan mag huub lekker rammen 's nachts op een standbeeld ofzo ....
ilona gaf al aan dat ze schilderen leuk vond... zetten we gelijk bart en nattenel aan het figuurzagen ...nena en brian lekker aan het soppen achter een pottenbakkerschijf... sylvia mag naaktmodellen gaan tekenen en voor natasia een curcus macrameën![]()
Nou zo erg ben ik niet hoor, maar als het in de TT al fout gaat.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt me mee dat dit topic nog niet in je AT staat..... dat is genieten voor een taalpurist (en je kunt er gelijk alle gevonden fouten kwijt)![]()
Ja je hebt gelijk, maar ik heb het ook niet verzonnen hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 14:28 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar er zit toch maar 1 worst in?
Eigenlijk fout dan! Net zoals er maar 1 zon is > Zonnesteek
Misschien dat Nena dan kan fungeren als naaktmodel?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
biedt fantastische mogelijkheden!Huub hakt in op een geboetseerd hoofd van Satanael, Natasia doet het bijhorende stukje voodoo. Brain en Nena helemaal ghost. Satanael z'n eigen doka of grafische "PC" (zonder dat lelijke internet).. Sylvia schildert haar paardjes en de naaktmodelletjes, Ilona ontwerp er haar toekomstige vliegtuig. Bert heeft krijgt de rol van onredelijke criticaster á la Leandra. - ik zie het ook helemaal voor me
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef tipsch het volgende:
Bert heeft krijgt de rol van onredelijke criticaster á la Leandra. - ik zie het ook helemaal voor me
in worstenbroodjes zit ook gehaktquote:Op maandag 29 januari 2007 14:36 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij waren het geen worstenbroodjes, maar meer saucijzenbroodjes er zat immers gehakt in.
dat dusquote:Op maandag 29 januari 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoelde hij dat het te veel was?
Of lachen zijn vrienden hem juist uit, bij een dergelijke matige zaterdagavondconsumptie?
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut oh gut, het is vrouw en het is het niet met je eens en dus onredelijk?? Zielepiet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodjequote:
Gewoon nieuwe spelling...... waarbij ze de bedoeling hadden de onregelmatigheid eruit te halenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef Sug4r het volgende:
Ja je hebt gelijk, maar ik heb het ook niet verzonnen hoor![]()
Tis maandag he?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
er wordt nogal wat gezeurd vandaag hier.
Negeren die hap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |