Dat uitgerekend JIJ mensen gaat beschuldigenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:34 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Uit haar reactie kan ik wel opmaken dat ze het had opgezocht.. "Dus never mind"
Goede antwoord is Robocop, Basic instinct was zijn 2e filmquote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Yestuuur + 1
Ik kom hier al sinds het begin zo wat en ik antwoord 1 vraag goed, word ik meteen beschuldigd...
Newbies!![]()
Ja de binnendieze, maar die was volgens mij goed beveiligd... Damn kom heel vaan in Den bosch zou het eigenlijk toch moeten wetenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:50 schreef RoofingBurner het volgende:
In Den Bosch heb je onderaardse kanalen, heeft het daar mee te maken?
iets anders gekocht..quote:Op maandag 29 januari 2007 13:53 schreef U het volgende:
leger gekocht met het geld van de zilvervloot?
Join the clubquote:Op maandag 29 januari 2007 13:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb alle DVD's van Charmed kneus...
Ze legden de grachten droog en gingen achter de moerassen afwachten ( en naar verluid AKQzen met elkaar om de tijd te doden) tot iemand naar buiten kwam voor drinkwater?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:57 schreef Yestuuur het volgende:
warm warm....
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe doet ie het, die engerd.
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef Mark het volgende:
Weet de titel niet meer, maar volgens mij speelde dat in een hotel / 4 kamers af
+1 ScottTracyquote:Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef ScottTracy het volgende:
Four Rooms!
Foutje!quote:
+1 Markquote:Op maandag 29 januari 2007 14:05 schreef Mark het volgende:
Dus ene gok op 4 rooms
Iemand zal vast wel zo vriendelijk zijn om het zometeen erbij te zetten nietquote:Op maandag 29 januari 2007 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben vergeten om na mijn vraag het lijstje met punten bij te werken... Volgens mij zijn daarom mijn punten nu weg... Of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |