Wat een onzin weerquote:Op maandag 29 januari 2007 13:37 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tsja dat zegt niets. Feyenoord had vorig jaar nog de kans om écht kampioen te worden, maar er werd aan het einde van het seizoen nagelaten om te winnen van clubjes als ADO Den Haag en NAC. Maar het is nou eenmaal niet gebeurd.
Leonardo 1-0quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Grimm het volgende:
Het zal wel een gelijkspel worden.
Die post waar ik op reageerde dus ookquote:
Feyenoord draait beter dan Ajax?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
We zien wel, ik vind jouw post nog ergens op slaan, maar van die mensen die iets roepen zonder het uit te leggen. Maar toch denk ik zeker dat Feyenoord gaat winnen, ze draaien nu wat beter dan Ajax
Tot en met maart zat men in de race. ach, zoals gezegd: in voetballerij kan alles de volgende dag allemaal anders zijn.quote:
Of in 2000/2001. Hadden 5 van de 6 wedstrijden verloren toen, waaronder een Fortuna Sittard en de Graafschap thuisquote:Op maandag 29 januari 2007 13:38 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
in '99 worden we afgemaakt door jullie en worden we landskampioen, en in jaren waarin we als een stuk stront spelen winnen we. Valt geen touw aan vast te knopen....
Korte/lange termijn geheugen van mij is naar de klotequote:Op maandag 29 januari 2007 13:38 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Uh NAC - Feyenoord en Feyenoord - RKC alweer vergeten ?
Wat dat met hij-waarvan-we-de-naam-niet-meer-noemen?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of in 2001/2002. Hadden 5 van de 6 wedstrijden verloren toen, waaronder een Fortuna Sittard en de Graafschap thuismaar wonnen wel in de arena met 3-4. Prachtige wedstrijd was dat.
Hij scoorde toen nog (incl. gejank). Speelde wel goed trouwens, samen met Connolly en Tomassonquote:Op maandag 29 januari 2007 13:42 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wat dat met hij-waarvan-we-de-naam-niet-meer-noemen?
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij scoorde toen nog (incl. gejank). Speelde wel goed trouwens, samen met Connolly en Tomasson![]()
Connollyquote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij scoorde toen nog (incl. gejank). Speelde wel goed trouwens, samen met Connolly en Tomasson![]()
http://www.youtube.com/watch?v=eQatvH3muBsquote:Op maandag 29 januari 2007 13:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vooruit, ik leg het 1 keertje uit:quote:Op maandag 29 januari 2007 13:40 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Die post waar ik op reageerde dus ookHet was allebei ALS ALS ALS maar daar heb je niets aan.
Je snapt het niet he? Dat het KAN wil niet zeggen dat het gebeurd.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit, ik leg het 1 keertje uit:
Er wordt door een feyenoord supporter gezegt dat er nooit meer met monsterscores wordt gewonnen. Daarop zeg ik dat dat makkelijk nog kan, omdat wij 22-10-2006 met 0-4 wonnen, terwijl het makkelijk 0-10 had kunnen worden. En dat jij dan ineens over het kampioenschap begint te lullen moet jij weten, maar dat had er dus niets mee te maken.
We zullen wel zienquote:Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Je snapt het niet he? Dat het KAN wil niet zeggen dat het gebeurd.
Jij kan niet voorspellen wat er gebeurd had geweest als het 0 - 5 had geworden. Hell, misschien had feyenoord na een 0 - 5 9 penalty's gekregen, waardoor de eindstand 9 - 5 had geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit, ik leg het 1 keertje uit:
Er wordt door een feyenoord supporter gezegt dat er nooit meer met monsterscores wordt gewonnen. Daarop zeg ik dat dat makkelijk nog kan, omdat wij 22-10-2006 met 0-4 wonnen, terwijl het makkelijk 0-10 had kunnen worden. En dat jij dan ineens over het kampioenschap begint te lullen moet jij weten, maar dat had er dus niets mee te maken.
Ik heb het over de kansen verhouding. Sneijder die voor open doel overschiet bijvoorbeeld. Er moet wel gezegt worden dat Timmer erg goed keepte toen. Gaat die eigenlijk nog naar Villareal?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Jij kan niet voorspellen wat er gebeurd had geweest als het 0 - 5 had geworden. Hell, misschien had feyenoord na een 0 - 5 9 penalty's gekregen, waardoor de eindstand 9 - 5 had geworden.
Nee blijft helaasquote:Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het over de kansen verhouding. Sneijder die voor open doel overschiet bijvoorbeeld. Er moet wel gezegt worden dat Timmer erg goed keepte toen. Gaat die eigenlijk nog naar Villareal?
quote:
Niet elke kans gaat erin. Anders had Kuijt vorig jaar 50 keer gescoord.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het over de kansen verhouding. Sneijder die voor open doel overschiet bijvoorbeeld. Er moet wel gezegt worden dat Timmer erg goed keepte toen. Gaat die eigenlijk nog naar Villareal?
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef Zwansen het volgende:
Hup AZ!
Gaat snel met pensioen, Ekramy pwnt de boel, Lodewijks is ook meesterlijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Helaas? Timmer is toch wel een goede keeper?
Niet als je Ekramy op de bank hebtquote:Op maandag 29 januari 2007 13:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Helaas? Timmer is toch wel een goede keeper?
De 3e Ghaly en Midoquote:Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Niet als je Ekramy op de bank hebt
Dan heb jij Ekramy nog nooit zien keepen. Wat keepers betreft kunnen jullie alleen maar jaloers zijn op ons, met de 2e, 3e en 4e beste keeper van NL. Daarna volgt die gozer van Utrecht en dán pas stekelenburg....quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dan heb jij Ekramy nog nooit zien keepen. Wat keepers betreft kunnen jullie alleen maar jaloers zijn op ons, met de 2e, 3e en 4e beste keeper van NL. Daarna volgt die gozer van Utrecht en dán pas stekelenburg....
Wat een onzin, die hadden een totaal andere mentaliteit. Die 2 spraken na 3 jaar hier nog geen woord Nederlands terwijl Ekramy het binnen een jaar al redelijk sprak bijvoorbeeld.quote:
Waarom zit hij op de bank, Timmer is niets speciaals dit seizoen dus?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:02 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wat een onzin, die hadden een totaal andere mentaliteit. Die 2 spraken na 3 jaar hier nog geen woord Nederlands terwijl Ekramy het binnen een jaar al redelijk sprak bijvoorbeeld.
Ekramy ooit zien keepen?
Stekelenburg was gister erg goed ja, maar dan baseer je je mening op 1 wedstrijd. Hoe vaak jullie niet hebben moeten kankeren op hem, i.t.t. wij op lodewijks vorig jaar en dit jaar alleen tegen NAC op Timmer, voor de rest maakte die gozer nog geen één blunder. (Oke niet helemaal waar, zn debuutwedstrijd voor Feyenoord, maar cmon, dat is een debuut).quote:Op maandag 29 januari 2007 14:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij hebt Stekelenburg gister niet gezien?
Gentenaar vind ik ook beter dan al die keepers van jullie![]()
Omdat Koeman het niet zo heeft op arabieren en alles wat daar op lijkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom zit hij op de bank, Timmer is niets speciaals dit seizoen dus?
Timmer is ontzettend goed hoor, het was zo'n beetje de debielste aankoop dit jaar (lodewijks + ekramy zijn meesterlijk) en tegelijkertijd een enorm goede aankoop (het is een erg goede keeper). Ik denk dat ze Ekramy nog wat hebben willen laten rijpen, de angst voor een falen vanwege zn jonge leeftijd, wat hem naar de klote zou kunnen helpen. Als Lodewijks geblesseerd raakt (zoals nu), heb je dan een probleem ,want achter hem staat alleen..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom zit hij op de bank, Timmer is niets speciaals dit seizoen dus?
Die vrije trappen die Timmer doorliet waren echt wel dikke blunders hoor, en we zeiken vooral op Stekelenburg vanwege zijn sloomheid met hervatten. Qua lijnkeeper en 1 op 1 is hij gewoon uitstekendquote:Op maandag 29 januari 2007 14:04 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Stekelenburg was gister erg goed ja, maar dan baseer je je mening op 1 wedstrijd. Hoe vaak jullie niet hebben moeten kankeren op hem, i.t.t. wij op lodewijks vorig jaar en dit jaar alleen tegen NAC op Timmer, voor de rest maakte die gozer nog geen één blunder. (Oke niet helemaal waar, zn debuutwedstrijd voor Feyenoord, maar cmon, dat is een debuut).
En Gentenaar beter dan Ekramy/Lodewijks/Timmer...
Klopt*quote:Op maandag 29 januari 2007 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Wij zijn de beste van het hele land,
Daarom zei ik ook 2e, 3e en 4e beste...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:07 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb nog nooit aan Stekelenburg getwijfeld..Maar er is één betere keeper op de Nederlandse velden en dat is Gomes.
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 2e, 3e en 4e beste....
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Klopt*
*op PSV, Ajax, AZ en Twente na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |