Maakt het er niet minder nutteloos op, een speler huren voor het 2e elftal....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:24 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat de verhuur van Aisatti en de huur van Belaid los gezien moeten worden.
bron please????quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef cultheld het volgende:
Oh god, Koeman wil Obodai...
vi.nlquote:Onderzoek naar Farfan
EINDHOVEN (ANP) - PSV-aanvaller Jefferson Farfan moet vrezen voor
een schorsing. De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek
begonnen naar een vermeende slaande beweging van Farfan, zondag in
het duel met Roda JC.
Scheidsrechter Vink ontging het incident, maar Roda-verdediger
Jan-Paul Saeijs beweerde na afloop van het door de Limburgers
gewonnen duel te zijn geslagen door Farfan
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
bron please????
Dan ga ik Koetje Boe morgen uitschellen op de training![]()
quote:29/1/2007 - Obodai: interesse van Feyenoord en PSV
(Gepost door RvN)
Anthony Obodai leeft in onmin bij Sparta en hoopt voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe club te vinden. Tegenover BBC Sport liet de Ghanese middenvelder weten dat Sparta aanbiedingen heeft gekregen van Feyenoord, PSV, RKC Waalwijk en het Franse Nice voor zijn persoontje. 'Een paar van deze biedingen voldeden aan de vraagprijs van Sparta, dus ze zouden me per direct moeten laten gaan. Ik heb het hier niet naar mijn zin' aldus Obodai. 'De club heeft me op een manier behandeld die in mijn ogen niet respectvol is. Het is tijd voor mij om te vertrekken.'
Hij schijnt ook erg gecharmeerd te zijn van Wesley Sonckquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef cultheld het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
bron please????
Dan ga ik Koetje Boe morgen uitschellen op de training![]()
bronquote:Anthony Obodai leeft in onmin bij Sparta en hoopt voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe club te vinden. Tegenover BBC Sport liet de Ghanese middenvelder weten dat Sparta aanbiedingen heeft gekregen van Feyenoord, PSV, RKC Waalwijk en het Franse Nice voor zijn persoontje. 'Een paar van deze biedingen voldeden aan de vraagprijs van Sparta, dus ze zouden me per direct moeten laten gaan. Ik heb het hier niet naar mijn zin' aldus Obodai. 'De club heeft me op een manier behandeld die in mijn ogen niet respectvol is. Het is tijd voor mij om te vertrekken."
BBC sport lijkt me redleijk betrouwbaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:36 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Och miene god, dat is toch geen betrouwbare bron mag ik hopen![]()
quote:
Dat niveau kan hij helaas meteen aan. 't was al te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef dndiek het volgende:
Cavani (de aanvaller waar PSV interesse in had) gaat naar Palermo
Gelukkig hebben we goede vervangers!quote:
Het begin van het eindequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:31 schreef cultheld het volgende:
Ik niet, Steef welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:42 schreef Jasza het volgende:
Cult alsof jij die gast ooit hebt zien spelen zeg
Alles wat Steef zegt is heilig, ik kan ook 10 goede filmpjes van Rosales maken waarop hij goed speelt dus?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik niet, Steef wel. En zijn Youtube filmpjes waren indrukwekkend
.
Nou ik ben wel benieuwd naar 10 filmpjes waar Rosales goed op speeltquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alles wat Steef zegt is heilig, ik kan ook 10 goede filmpjes van Rosales maken waarop hij goed speelt dus?
Genoeg momenten van zijn Newells en OS te vinden en ook die wedstrijd tegen RKC dit jaar. 2 panna's en daarna een goede voorzet, dat soort dingen staan juist in die filmpjes.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou ik ben wel benieuwd naar 10 filmpjes waar Rosales goed op speelt
Meestal ziet Steef het goed m.b.t. Zuid-Amerikaanse talenten, zo ook Mendéz (Zuid-Amerikaanse mooi weer voetballer á la Cziommer).quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alles wat Steef zegt is heilig, ik kan ook 10 goede filmpjes van Rosales maken waarop hij goed speelt dus?
Zegt helemaal niks hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |