Dan vergeten ze ook dat ze zelf ook van Roda hebben verlorenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Apart trouwens: Ajax wint een keer en PSV verliest en meteen is zo'n fijne user als Jasza present om te gaan zieken.
Klopt, maar zorg dan dat je er iets voor in de plaats krijgt! We zijn 2 spelers kwijt waar niks voor terugkomt.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, daarvoor geldt al helemaal dat hij speelminuten op niveau nodig heeft.
Daar kan ik me nou echt niet druk over maken....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Apart trouwens: Ajax wint een keer en PSV verliest en meteen is zo'n fijne user als Jasza present om te gaan zieken.
Ik kan me er ook niet echt druk om maken maar zielig is het wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou echt niet druk over maken....
Mocht PSV de titel verspelen dan mogen ze van mij ook komen zieken dat het een lieve lust is, zou ik ook doen in zo'n geval.
Klopt, maar daar heb ik niet zo veel last van in Weesp (Bij A'dam in de buurt), daar ben ik zo'n beetje de enige PSV'erquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En andersom heb je net zoveel kneuzen, dus dat heft elkaar mooi op.
Arsenal is idd hetzelfde niveau als Ajax en AZquote:Op maandag 29 januari 2007 22:03 schreef okee6 het volgende:
Over die TT, speel Koeman daar niet te veel mee in de kaartDe huidige selectie beschikt over voldoende kwaliteit. Je hoeft niet van Barcelona te kunnen winnen. Niveautje Arsenal, Ajax en AZ, dat zit wel goed.
Wat was de laatste finale CL ook alweer?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:03 schreef okee6 het volgende:
Over die TT, speel Koeman daar niet te veel mee in de kaartDe huidige selectie beschikt over voldoende kwaliteit. Je hoeft niet van Barcelona te kunnen winnen. Niveautje Arsenal, Ajax en AZ, dat zit wel goed.
Volgens mij heeft okee6 teveel gezopen, anders kraam je niet zulke onzin uit....quote:Op maandag 29 januari 2007 22:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Arsenal is idd hetzelfde niveau als Ajax en AZ![]()
Kwaliteit heeft deze selectie wel, maar ik vind de breedte wat te krap op dit moment. Wat er op de bank plaatsneemt is lang niet altijd even goed als wat er op het veld rond loopt.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:03 schreef okee6 het volgende:
Weet je wat onzin is, Koeman de vrije hand geven te kopen! Hiddink had dat MOETEN hebben. Die kocht pas slecht in als hij geen tijd had (Ball). Van Koeman is bekend dat dat niet moet. PSV staat afgetekend eerste, DUS hoeft er niet ongelimiteerd gekocht te worden. Onzin?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft okee6 teveel gezopen, anders kraam je niet zulke onzin uit....![]()
Je zou kunnen klagen dat er een spits mist. Mis je creativiteit, moet je Aissati terugroepen. Achterin is er gehaald.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kwaliteit heeft deze selectie wel, maar ik vind de breedte wat te krap op dit moment. Wat er op de bank plaatsneemt is lang niet altijd even goed als wat er op het veld rond loopt.
Alcides is te weinig vind ik, de backposities zijn erg dunbezet. Natuurlijk hoeft dat niet het niveau te zijn wat de basis is, maar wel beter dan de bank. Want het gat tussen de basis en de bank is niet echt klein te noemen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:57 schreef okee6 het volgende:
[..]
[..]
Je zou kunnen klagen dat er een spits mist. Mis je creativiteit, moet je Aissati terugroepen. Achterin is er gehaald.
Je vergeet Sunquote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alcides is te weinig vind ik, de backposities zijn erg dunbezet. Natuurlijk hoeft dat niet het niveau te zijn wat de basis is, maar wel beter dan de bank. Want het gat tussen de basis en de bank is niet echt klein te noemen als je het mij vraagt.
Mwa. Kwantiteit ja, kwaliteit moeten we nog afwachten met de 2 nieuwelingen. Daarnaast is Reiziger niet meer van het niveau wat het ooit was.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:24 schreef JustJunior het volgende:
De verdediging is nu in kwaliteit en kwantiteit goed genoeg gevuld, met Salcido, Da Costa, Alex, Kromkamp, Alcides, Sun Xiang en Reiziger
Tja, PSV kan met zijn begroting ook gewoon geen volwaardige bank veroorloven.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Kwantiteit ja, kwaliteit moeten we nog afwachten met de 2 nieuwelingen. Daarnaast is Reiziger niet meer van het niveau wat het ooit was.
Dat is inderdaad een groot nadeel.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Tja, PSV kan met zijn begroting ook gewoon geen volwaardige bank veroorloven.
Aan de ene kant waar, maar Lucius is wel een volwaardige Feyenoord-speler. Je perspectief kan schelen (eredivisie of CL)quote:Op maandag 29 januari 2007 23:33 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Tja, PSV kan met zijn begroting ook gewoon geen volwaardige bank veroorloven.
toen ik de uitslag zondag hoorde keek ik daar al naar uit......... ze zijn op zoek naar paniek......quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Dylan Dog het volgende:
voetbalprimeur.nlquote:PSV verhoogt bod op Luque
30 januari 2007, 01:12
PSV heeft zijn eerdere bod op Albert Luque verhoogd om zo meer kans te maken op de komst van de aanvaller. Newcastle United wilde eerder nog niet meewerken aan een transfer, maar lijken inmiddels van gedachten te zijn veranderd.
Zondag en maandag hebben PSV en Newcastle lang onderhandeld, met de uitkomst dat de Engelsen bereid zijn om de Spanjaard tijdelijk te laten gaan. Op dat moment was het Eindhovense bod echter nog niet hoog genoeg, maar het AD meldt dat PSV de huursom aanzienlijk heeft verhoogd.
Met het verhuren van Luque hoopt Newcastle United de transfersom van de oud-speler van de Catalaan enigszins omhoog te krikken. De vleugelspits komt immers niet langer voor in de plannen van coach Glenn Roeder waardoor hij langzaam in de vergetelheid raakt in Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |