Daar wordt onze selectie helaas niet breder van natuurlijk...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef ruud.nl het volgende:
Ach volgende week kan het weer allemaal omgeslagen zijn als Ajax punten laat liggen tegen Feyenoord en PSV gewoon van AZ wint.![]()
Dat niet, maar zonder versterkingen worden ze ook wel kampioen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar wordt onze selectie helaas niet breder van natuurlijk...
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:24 schreef PyTh het volgende:
Er wordt een wedstrijdje verloren in een uitwedstrijd tegen onze angstgegner en iedereen is meteen zwaar in paniek.
Zoals DD in het vorige topic ook al opmerkte; Als PSV Zaterdag "gewoon" thuis van AZ wint gooit het de competitie wat betreft het kampioenschap op slot.
alleen Aisatti is van die 3 een talent, Robert en Beasley voldeden gewoon niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat de technische staf incompetent is.
Zo ver wil ik niet gaan maar ik snap er écht geen reet van dat we onze talentjes verhuren terwijl de selectie zo smal is als een 14 jarige breezah met anorexia...![]()
oke, daarvoor geldt al helemaal dat hij speelminuten op niveau nodig heeft.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef mcyodogg het volgende:
Hij zal ook nog Beerens bedoelen, denk ik.
het was iig niet zo'n succes toen hij nog in Eindhoven speelde.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:28 schreef cultheld het volgende:
Robert is meer geschikt voor het Spaanse systeem. In Nederland zou hij denk ik alleen maar blind op het doel rossen.
Het viel me ook al op dat veel Ajacieden in mijn omgeving nu ineens denken dat ze wel weer kampioen worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Apart trouwens: Ajax wint een keer en PSV verliest en meteen is zo'n fijne user als Jasza present om te gaan zieken.
Ach ja, laat hem ook een keer een lolletje hebben zou ik zeggenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Apart trouwens: Ajax wint een keer en PSV verliest en meteen is zo'n fijne user als Jasza present om te gaan zieken.
Tja dat blijft erg lastig zo te zienquote:Op maandag 29 januari 2007 14:28 schreef AminBen het volgende:
Waarom een buitenlands talent huren en zelf je grootste verhuren![]()
Bij mij in de buurt ookquote:Op maandag 29 januari 2007 19:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Het viel me ook al op dat veel Ajacieden in mijn omgeving nu ineens denken dat ze wel weer kampioen worden.![]()
En andersom heb je net zoveel kneuzen, dus dat heft elkaar mooi op.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt ookHelemaal lachen enzo dat PSV verloor van Roda JC. Als reactie daarop vraag ik met hoeveel Ajax ook alweer van Roda had gewonnen en hoeveel punten Ajax op dit moment voorstaat op PSV. Dan zeggen ze dat dat niet uitmaakt, maar dat het om dit moment gaat! Maar als we het daarna over de CL hebben, dan is Ajax weer belangrijk, omdat zei die als laatste hebben gewonnen
!
Dan vergeten ze ook dat ze zelf ook van Roda hebben verlorenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Klopt, maar zorg dan dat je er iets voor in de plaats krijgt! We zijn 2 spelers kwijt waar niks voor terugkomt.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, daarvoor geldt al helemaal dat hij speelminuten op niveau nodig heeft.
Daar kan ik me nou echt niet druk over maken....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kan me er ook niet echt druk om maken maar zielig is het wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou echt niet druk over maken....
Mocht PSV de titel verspelen dan mogen ze van mij ook komen zieken dat het een lieve lust is, zou ik ook doen in zo'n geval.
Klopt, maar daar heb ik niet zo veel last van in Weesp (Bij A'dam in de buurt), daar ben ik zo'n beetje de enige PSV'erquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En andersom heb je net zoveel kneuzen, dus dat heft elkaar mooi op.
Arsenal is idd hetzelfde niveau als Ajax en AZquote:Op maandag 29 januari 2007 22:03 schreef okee6 het volgende:
Over die TT, speel Koeman daar niet te veel mee in de kaartDe huidige selectie beschikt over voldoende kwaliteit. Je hoeft niet van Barcelona te kunnen winnen. Niveautje Arsenal, Ajax en AZ, dat zit wel goed.
Wat was de laatste finale CL ook alweer?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:03 schreef okee6 het volgende:
Over die TT, speel Koeman daar niet te veel mee in de kaartDe huidige selectie beschikt over voldoende kwaliteit. Je hoeft niet van Barcelona te kunnen winnen. Niveautje Arsenal, Ajax en AZ, dat zit wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |