Dat is dus ook het probleem, als je die regel invoert dan gebeurd dat waarschijnlijk ook wat minder snelquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
Bijkomend probleem is natuurlijk ook, dat als je goed presterende Nederlanders in je team hebt, ze heel vaak weer snel weg zijn en weggeplukt worden om in Engeland, Italie, Spanje of Duitsland te gaan voetballen.
bijv. Bouma, van Bommel, Hofland, Ooijer, Robben, Bruggink & Vennegoor of Hesselink....
Daar zou die buitenlander regel dus voor moeten komen omdat dat te voorkomen. Dan krijgen alleen de écht goede spelers een plaatsje in het buitenland.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
Bijkomend probleem is natuurlijk ook, dat als je goed presterende Nederlanders in je team hebt, ze heel vaak weer snel weg zijn en weggeplukt worden om in Engeland, Italie, Spanje of Duitsland te gaan voetballen.
bijv. Bouma, van Bommel, Hofland, Ooijer, Robben, Bruggink & Vennegoor of Hesselink....
hij zou best geleidelijk ingevoerd kunnen worden. Zo onrealistissch is het nu ook weer niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:39 schreef PyTh het volgende:
Die regel gaat er (hoe graag ik het ook zou willen) gewoon niet komen dus waar praten we over?
Kijk naar de meeste grote Europese topclubs en je zult zien dat ze grotendeels uit Buitenlandse spelers bestaan....
Ik help het je hopen Hansjequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
hij zou best geleidelijk ingevoerd kunnen worden. Zo onrealistissch is het nu ook weer niet.
Met de komst van Platini als voorzitter kan er best wat veranderen, als hij daadkrachtig is.
hij was onderweg naar eindhoven geloof ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:45 schreef Urquhart het volgende:
Is die Luque al binnen?
Nah als die Zuid Amerikanen goedkoper zijn dan Nederlanders is dat wel te begrijpen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh, het aankoopbeleid van PSV is voortreffelijk, helemaal als je de behaalde resultaten ernaast legt.
Maar waar AZ, Ajax, Feyenoord en Twente grotendeels Nederlanders opstellen, vind ik het jammer dat PSV altijd met Zuid-Amerikanen (vaak nog met ingewikkelde transferconstructies) op de proppen komt.
zal wel niet veel zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:13 schreef WooZ het volgende:
En Ball is verkocht voor een niet nader te noemen bedrag
toen hij in het bestuur zat heeft hij ook nauwelijks wat toegevoegd dus ik verwacht er wienig van!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:40 schreef HansU het volgende:
[..]
hij zou best geleidelijk ingevoerd kunnen worden. Zo onrealistissch is het nu ook weer niet.
Met de komst van Platini als voorzitter kan er best wat veranderen, als hij daadkrachtig is.
Bah ik had nog de hoop dat we dit jaar weer de Amstel Cup konden winnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:13 schreef WooZ het volgende:
En Ball is verkocht voor een niet nader te noemen bedrag
Luque of een andere spits.......quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:20 schreef ASSpirine het volgende:
Minder salaris hé
Denk niet dat er nu nog iemand gehaald word, als dat nog kan tenminste...
Alleen Robben is daar een voorbeeld van, de anderen hebben langere tijd bij PSV gespeeld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef PyTh het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ball was toch precies een jaar geleden gehaald een paar minuten voor de transferdeadline van 31 januari?
Nee dat was 31 augustus 2005.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ball was toch precies een jaar geleden gehaald een paar minuten voor de transferdeadline van 31 januari?
Ik dacht dat hij was aangetrokken op het moment dat Lee weg ging. Dus begin van het seizoenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:32 schreef Suijk het volgende:
Aan de andere kant is er via Ajax ook al jarenlang niets doorgebroken naar de wereldtop. Het grootste talent van de laatste jaren speelt degradatievoetbal in Duitsland..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.![]()
Maar wat dat betreft vind ik het zonde dat een Mendez (heeft op mij geen grootse indruk gemaakt) de voorkeur krijgt boven Aissati bijvoorbeeld.
Hetzelfde geldt voor Tardelli en Beerens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |