De functie valt me niet zwaar, de werktijden wel, ik heb nu elke dag het gevoel dat ik weekend heb en ga dan ook te laat naar bed elke dag (nacht). Morgen nog 5 uurtjes werken, ff kijken van hoe laat tot hoe laatquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:44 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Valt de nieuwe functie je zo zwaar dan buurman?
ja, zo helpt het sporten ook echtquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef WEST het volgende:
navond
zo eerst ff lekker gesport om vervolgens een heerlijke gehakbal met satesaus te nemenen een flinke pot bier.
wattan? moet ik afvallenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zo helpt het sporten ook echt
k had een andere psot van je verkeerd geinterpreteerd, maar hebben het er al op msn over gehad, miscommunicatie enzoquote:
is goed, ga ik zo ook nog ff wat brood naar binnen werkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k had een andere psot van je verkeerd geinterpreteerd, maar hebben het er al op msn over gehad, miscommunicatie enzo
neem jij maar lekker een gehaktbal, neem ik een appel
Trustenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef WEST het volgende:
Zwolle ik ga maffen
en morgenochtend en stukje middag Zwolle maar eens onveilig maken![]()
Dankje Syl en jij truste en veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:27 schreef Sylvana het volgende:
mogguh
succes bij het CWI WEST en sterkte met je verkoudheid
ik ga mn eigen bedje ff opzoeken en vanavond lekker uit eten omdat mn ma en stiefpa vandaag 7 jaar getrouwd zijn
Dat is een opgeblazen neanderthaler!quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is sumo worstelen
Dit is een pro-wrestler:
[afbeelding]
*sluuurp* dat is nr 5 vandaag. Klote auto, is het achterlicht kapot moet je de halve auto slopen om het lampje te vervangen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is een opgeblazen neanderthaler!![]()
(zegt descendent; die van een uurtje suashen en basketballen al spierpijn heeft; niet veel spierpijn, maar toch..)
Oh ja; goeiemorgen. Ik ga nog maar es een bakkie koffie pakken.![]()
Ik mag ook binnenkortquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:35 schreef WEST het volgende:
goeiemorgen, vanmiddag naar het CWI en daar heb ik geen zin in...., al die verplichte vragen over alles![]()
en ik heb last van de keel en ben snotter verkouden![]()
TNT; ALbert Heijn (distributiecentrum); schoonmaakbedrijven, ehmm..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
. Iemand nog tips voor dagjeswerk? Al sta ik tot mijn enkels in de bagger, ik doe het.
Senk joequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
TNT; ALbert Heijn (distributiecentrum); schoonmaakbedrijven, ehmm..
Of je kunt ook gaan schoffelen natuurlijk!![]()
![]()
je mag hier het huis wel schoon komen maken. 8 euro per uur.quote:
Ik gok dat dat zwart isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:58 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je mag hier het huis wel schoon komen maken. 8 euro per uur.
Mogguhquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:56 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is een opgeblazen neanderthaler!![]()
(zegt descendent; die van een uurtje suashen en basketballen al spierpijn heeft; niet veel spierpijn, maar toch..)
Oh ja; goeiemorgen. Ik ga nog maar es een bakkie koffie pakken.![]()
ik ookquote:
anders zet je de verwarming aan hermanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:34 schreef beelz het volgende:
Godver wat is het koudDenk dat ik zo toch echt een shirt aan moet trekken...
Trui aan is makkelijker Alwin.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
anders zet je de verwarming aan herman
ik heb vooral een hekel aan mijn bankgegevens van de laatste 3 maanden moeten overleggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik mag ook binnenkortIk heb echt een gru-we-lij-ke hekel aan je halve administratie overleggen aan vreemden. Hopelijk blijft het bij een inschrijving en verder niets, want gister kwam ik iig snugger genoeg over op mijn sollicitatiegesprek dat dat bedrijf een paar duuzend euro in me wil investeren voor een opleiding en ze verwachten me daarna redelijk snel te kunnen detacheren
![]()
Nu alleen het UWV () nog overtuigen dat die opleiding noodzakelijk is maar dat zal wel weer niet volgens hen dus wordt het houtje bijten en dagjeswerk sprokkelen gok ik. Iemand nog tips voor dagjeswerk? Al sta ik tot mijn enkels in de bagger, ik doe het.
Prima dan, Sjorsquote:
lekker bezig gerardquote:
Ik weet er alles van Borisquote:
en nog voor de juiste club ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ben vandaag verhuist! Vanuit Amersfoort naar Zwolle dus.
1 van de 4 'mooie' eengezinswoningen in de Kamperpoort. Naast de Leenbakker dus.
Perfect![]()
Welkom in ons midden!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:50 schreef Ayaxola het volgende:
1 van de 4 'mooie' eengezinswoningen in de Kamperpoort. Naast de Leenbakker dus.
Perfect![]()
Idd dat is erg...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:44 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb vooral een hekel aan mijn bankgegevens van de laatste 3 maanden moeten overleggenmaar goed we hebben het weer overleefd en alles wordt nu naar gemeente zwartewaterland gestuurd.
Succes!quote:Ik heb volgende week vrijdag een sollicitatie gesprek (geregeld via m'n neef die bij randstad techniek werkt) Ik ga voor de functie Technisch tekennaar met autocad voor een bedrijf in de marslanden.
Feestje aan de kamperpoort binnenkort dus?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:50 schreef Ayaxola het volgende:
Perfect![]()
Welke SC?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:52 schreef swollywood het volgende:
Als ik al die sollicitatieperikelen zo hoor ben ik blij dat ik al 10 jaar vaste baan heb
Het topic is al weer bijna vol. Gaat de laatste tijd snel met al die SC
Ik keek net ff naar bijv. het Amersfoort topic. Daar zitten ze sinds 25 juli 2006 pas op 3 pagina'squote:
Haha preciesquote:
Die brug in jou fotoboek trouwens, is dat in Frankrijk? Een brug waar tijdens de 2e wereldoorlog zwaar is gevochten? Die ook in de Longest Day te zien is?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Feestje aan de kamperpoort binnenkort dus?
Welkom in Zwolle; en welkom bij dit praatgrage clubje hier in t topic.
kunnen we die niet naar zwolle halen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef descendent1 het volgende:
Dat is m ja; dwz dat ding staat in een oorlogsmuseum; Picarus of zo iets; in Normandie.
wij rulen STA!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:11 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik keek net ff naar bijv. het Amersfoort topic. Daar zitten ze sinds 25 juli 2006 pas op 3 pagina's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |