Heerlijk!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
goed nieuws, er is getekend, heb net een sms gehad van Ed dat het rond is
hihihiquote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
Nou, vooruit dan maar!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, de volgende topic wordt er dus wel één met een TT lijkt me
Waar heeft die Ed het dan vandaan? Want ik zie het nog nergens staan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar heeft die Ed het dan vandaan? Want ik zie het nog nergens staan?![]()
Die schijnt weer een goede vriend van van geel te zijn of zoquote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij kan toch gewoon bij hem komen bij de kleedkamers?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef denthemen het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ajax het gaat melden eigenlijk, misschien pas morgen? Aangezien dan zijn presentatie is. Maar de bloemen liggen hier al klaarNu ff kijken of ik morgen tussen het gewone klootjes volk ga staan of dat ik hem binnen ga opwachten
![]()
Zou ie erbij geweest zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar staat dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef Radegast het volgende:
Babel naar NUFC: complete onzin volgens Glenn Roeder.
Traint ie wel al morgenochtend?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef denthemen het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ajax het gaat melden eigenlijk, misschien pas morgen? Aangezien dan zijn presentatie is. Maar de bloemen liggen hier al klaarNu ff kijken of ik morgen tussen het gewone klootjes volk ga staan of dat ik hem binnen ga opwachten
![]()
Radegast krijgt net een smsje van Glen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |