Tja, dat "mag" dus niet bij Ajax helaas...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
Sowieso een beetje belachelijk hoe Henk ten Cate met KJH omgaat, laatstgenoemde heeft zich vorig seizoen toch wel voldoende bewezen? Waar hij vorig seizoen vaak in de slotfase voor belangrijke treffers zorgde, moet hij nu steeds meer vroegtijdig het veld verlaten. Ook wordt hij het veld in gestuurd met vele opdrachten, terwijl hij het beste is is één (simpele) opdracht: het scoren van doelpunten, veel doelpunten!
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan ongemotiveerde Spanjaarden heeft deze jongen een broertje dood.
hebben we dames elftallen tegenwoordig?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef jna het volgende:
wtf![]()
[afbeelding]
Ik speel rood, ik speel wit,
Ik ben dylan,
Ik moet naar de kapper.
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef jna het volgende:
wtf![]()
[afbeelding]
Ik speel rood, ik speel wit,
Ik ben dylan,
Ik moet naar de kapper.
Geweldig, het hele seizoen zag je hem niet behalve als er wat te vieren was. Dan stond ie opeens vooraanquote:
Joh, die slogan is natuurlijk dramatisch.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef Aanvoerder het volgende:
En toch vind ik die slogan echt onmetelijk slecht. Talk about bad marketing.
Iedereen die erbij was zker iddquote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die foto van Montana is ook het enige waarom iedereen Juanfran herinnert
Hij wordt tenminste herinnerd, ook al zal hij vast liever door zijn voetbalkwaliteiten herinnerd worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die foto van Montana is ook het enige waarom iedereen Juanfran herinnert
Wilde het nogmaals even benadrukken.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Joh, die slogan is natuurlijk dramatisch.
Dat kan niet, want die had hij niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij wordt tenminste herinnerd, ook al zal hij vast liever door zijn voetbalkwaliteiten herinnerd worden.
Blijft prachtig!quote:
Ik herinnerde me ook nog een Celta-Ajax en toen speelde Juanfran wel erg goed. Dat heeft hij bij ons nooit laten zien helaas.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:04 schreef SiemeN het volgende:
Aan het begin van vorig seizoen was ik in de kroeg enthousiast met een vriend van me aan het praten over de komst van Juanfran..
Ik was Roger alweer bijna vergeten.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef Pritt het volgende:
Ik was die pannenkoekebakker van een Juanfran alweer bijna vergeten.
Idd, toen die transfer bekend werd was ik erg optimistisch erover, bij Celta speelde hij altijd geweldige, geweldige runs naar voren enzo maar hij was toch wel een stuk minder geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik herinnerde me ook nog een Celta-Ajax en toen speelde Juanfran wel erg goed. Dat heeft hij bij ons nooit laten zien helaas.
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zoek de verschillen.
http://marcawas5.recoletos.es/Estadisticas/LigaFutbol/Controlador?opcion=8&codJugador=2169&codEquipo=22&temporada=2006-07&jornada=20&competicion=1&grupo=0quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef BoNi het volgende:
Hoe doet Juanfran het nu eigenlijk bij Zaragoza? Volgens mij speelt hij wel vrij veel......
Je PI zegt alles inderdaad.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:11 schreef SiemeN het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Zoek de verschillen.
Ach, die man heeft in z'n leven nog nooit een prijs gewonnen. Wanneer je dan iets wint ga je los. Zelfde zal voor Roger gelden.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Geweldig, het hele seizoen zag je hem niet behalve als er wat te vieren was. Dan stond ie opeens vooraan![]()
Ben benieuwd of Roger dat ook zou doen![]()
Ten Cate, want die had een boos smsje daar Jack gestuurtquote:Op maandag 29 januari 2007 14:19 schreef Pritt het volgende:
Net of iemand luistert naar Youri Mulder.
was al gemeldquote:Op maandag 29 januari 2007 14:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ajax legt Klaasjan Huntelaar een spreekverbod op
Ajax heeft Klaas Jan Huntelaar een spreekverbod opgelegd, zo meldt het Algemeen Dagblad. Aanleiding voor de beslissing is het interview dat de aanvaller twee weken geleden gaf in diezelfde krant.
In het bewuste interview meldde Huntelaar momenteel ontevreden te zijn bij Ajax. De aanvaller stelde het vertrouwen te missen van de technische staf en dat hij het niet erg naar zijn zin heeft in Amsterdam. Deze uitspraken zijn niet goed gevallen bij zijn werkgever.
Huntelaar maakt momenteel een mindere periode door bij Ajax. De aanvaller scoorde vorig seizoen aan de lopende band, maar heeft momenteel sinds 17 december 2006 niet meer gescoord. Gisteren werd Huntelaar nog gewisseld in het competitieduel tegen FC Groningen.
bron:voetbalzone
o sorry over het hoofd gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |