Denk je serieus dat van Geel tegen RTVNH gaat bevestigen dat hij vandaag gekeurd word als er niks rond isquote:Op maandag 29 januari 2007 14:25 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Nog steeds geen officieel bericht of Edgar nou komt of niet...
We zullen toch niet weer blij zijn gemaakt met een dooie mus.... ?????
Joh, Joeri Mulder neem je toch niet serieus?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:59 schreef wolferl het volgende:
Waarom moet Tottenham nou weer dwars gaan doen, die fatso van een Jol moet gewoon Davids laten gaan.
En waarom wil iedereen PSV beter maken, Youri Mulder moet eens meer zijn kop dicht houden, ras anti ajacied.
Nee ik denk niet dat Martin staat te liegen...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk je serieus dat van Geel tegen RTVNH gaat bevestigen dat hij vandaag gekeurd word als er niks rond is![]()
Bij Rosenberg kwam het ook pas rond 5 uur, dus zal wel komen zometeen of hij moet natuurlijk afgekeurd zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 14:30 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat Martin staat te liegen...
Had alleen toch wel een officieel bericht verwacht..
Davids is ontzettend fit, trainde hard bij Spurs.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef MaxC het volgende:
Wat een onzin al die opstellingen voor zondag met Davids
We mogen al blij zijn als hij 1x kan meetrainen deze week, jullie willen hem nu al meteen in de basis zetten? Hoogstens een klein invalbeurtje om spelritme op te doen en te wennen
Dat is wel ubertriest trouwens.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ten Cate, want die had een boos smsje daar Jack gestuurt
Ik snap ook niet waarom Ten Cate Perez geen basisplaats geeft. In de wedstrijden dat Perez mee mocht doen, heeft hij toch wel zijn meerwaarde bewezen dacht ik zo.
Het zou voor Maduro ontzettend goed zijn als Davids komt. Daar kan Maduro een hoop van leren. Maduro komt er echt welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Davids is ontzettend fit, trainde hard bij Spurs.
Hij moet wel spelen want we hebben niks beters hoor, of wil jij weer Maduro zien![]()
Ja maar in deze vorm moet hij niet spelenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zou voor Maduro ontzettend goed zijn als Davids komt. Daar kan Maduro een hoop van leren. Maduro komt er echt wel
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:39 schreef Jasza het volgende:
niertransplantatie is mislukt bij Klasnic
Je hoeft geen goede voetbaljournalist te zijn om te zien dat Kenneth Perez absoluut een basisplaats hoort te hebben. Hij is vrijwel iedere wedstrijd van cruciaal belang, als hij mee mag doen dan. Hij zou de selectie van PSV nog een stuk sterker maken, dus ik zie de onzin er niet van in. Dan moet Ajax hem maar beter benutten...quote:Op maandag 29 januari 2007 14:28 schreef Robar het volgende:
Joh, Joeri Mulder neem je toch niet serieus?
Ik snap niet wat ze met hem moeten.
Ik kan geen enkele eigenschap ontdekken wat nog enigszins een goede voetbal journalist van hem zou kunnen maken.
Daarom is het goed als Davids komt. Dan kan hij met Maduro aan de slag gaan en kan Maduro in alle rust aan zijn vorm werken.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar in deze vorm moet hij niet spelen![]()
Als je naar het middenveld kijkt zie je dat er al één creatieve middenvelder staat. En twee creatieve middenvelders kan niet in een 4-3-3 systeem. Dus hij heeft Sneijder voor zich en Sneijder is gewoon beter. En op linksvoor vind ik Perez ook weer niet zo goed. Dus logisch dat hij op de bank zit.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Je hoeft geen goede voetbaljournalist te zijn om te zien dat Kenneth Perez absoluut een basisplaats hoort te hebben. Hij is vrijwel iedere wedstrijd van cruciaal belang, als hij mee mag doen dan. Hij zou de selectie van PSV nog een stuk sterker maken, dus ik zie de onzin er niet van in. Dan moet Ajax hem maar beter benutten...
Waar staat dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:43 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hoe zit het nu met Babel, die wil alleen verlengen met een lage ontsnappings clausule he?
Ajax speelt de laatste duels 3-4-3 en daarin kan het zeker welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je naar het middenveld kijkt zie je dat er al één creatieve middenvelder staat. En twee creatieve middenvelders kan niet in een 4-3-3 systeem. Dus hij heeft Sneijder voor zich en Sneijder is gewoon beter. En op linksvoor vind ik Perez ook weer niet zo goed. Dus logisch dat hij op de bank zit.
Inderdaad.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax speelt de laatste duels 3-4-3 en daarin kan het zeker wel![]()
Bijna al nieuws sites toch?quote:
Stel we spelen zo tegen feyenoord:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een 4-mansmiddenveld met Perez, Sneijder, Gabri en Davids is uitstekend in balans.
Gelukkig is Huntelaar wel in vorm.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stel we spelen zo tegen feyenoord:
Ogararu-Vermaelen-Sjonnie
Gabri-Davids-Perez-Sneijder
De Mul-Huntelaar-Leo
Babel is uit vorm dus niet opstelllen wat mij betreft![]()
Als je Babel en Leo omwisselt en De Mul erin zet welquote:Op maandag 29 januari 2007 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Heitinga - Vermaelen
Davids
Gabri - Sneijder
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
Dan moet het toch wel heel raar lopen als we niet winnen
Die scoort altijd tegen feyenoord, daarnaast kan die in de kleine ruimte in de 16 altijd gevaar stichtenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gelukkig is Huntelaar wel in vorm.![]()
Dat kan ook ja. We zitten aardig op één lijn. Nu Henk nogquote:Op maandag 29 januari 2007 14:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als je Babel en Leo omwisselt en De Mul erin zet wel![]()
Ajax zal niet veel ruimte krijgen dus heb je niet zoveel aan Ryan en De Mul heeft tenminste een voorzet die nog wel is goed komt![]()
-----------Stekelenburg---------------------quote:Op maandag 29 januari 2007 14:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stel we spelen zo tegen feyenoord:
Ogararu-Vermaelen-Sjonnie
Gabri-Davids-Perez-Sneijder
De Mul-Huntelaar-Leo
Babel is uit vorm dus niet opstelllen wat mij betreft![]()
dan ken jij Harry nog nietquote:Op maandag 29 januari 2007 14:53 schreef Jasza het volgende:
Tsja maar ik zou tegen dit feyenoord altijd 3-4-3 spelen met Perez omdat je dan aanvallend ze ontzettend onder druk kan zetten en ze zijn niet de ploeg die er makkelijk uit zal komen met druk.
Harry in de diepte, kuuuut hij is net zo snel als Leo.quote:
Feyenoord?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef MaxC het volgende:
Maduro komt er wel, maar ik weet niet of Ten Cate hem de kans daarvoor geeft.
Ik denk dat hij eind van het seizoen of volgende wordt verkocht aan een middenmoter/subtopper
gevondenquote:
bron: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=22969quote:Struikelblok schijnt een, in het nieuwe contract op te nemen, gelimiteerde transfersom te zijn.
Precies, er staat nergens dat het een lage transfersom isquote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Jasza het volgende:
Gelimiteerd hoeft niet laag te zijn, kan ook 12 of 13 miljoen zijn.
maarja toch niet de jackpot he!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, er staat nergens dat het een lage transfersom is
15 miljoen voor Babel is de jackpotquote:Op maandag 29 januari 2007 15:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zal wel 15 miljoen zijn of iets dergelijks.
Dat klopt maar het lijkt me vrij sterk dat het zo'n hoog bedraf betreft.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Jasza het volgende:
Gelimiteerd hoeft niet laag te zijn, kan ook 12 of 13 miljoen zijn.
Wow, die is ook pas 12x op het grote scherm geweest dit seizoenquote:Op maandag 29 januari 2007 12:50 schreef jna het volgende:
wtf![]()
[afbeelding]
Ik speel rood, ik speel wit,
Ik ben dylan,
Ik moet naar de kapper.
jij hebt er verstand vanquote:Op maandag 29 januari 2007 15:08 schreef Radegast het volgende:
Tegen Feyenoord zonder Davids:
Stekelenburg;
Ogararu, Heitinga,Vermaelen,Emanuelson;
Gabri,Perez,Sneijder;
De Mul,Huntelaar,Leonardo
Tegen Feyenoord met Davids:
Stekelenburg;
Ogararu,Heitinga,Vermaelen;
Gabri,Sneijder,Davids,Urby;
De Mul,Huntelaar,Perez
De Mul moet je sowieso laten spelen, linksbacks van Feyenoord zijn grappig slecht...
Elke wedstrijd iddquote:Op maandag 29 januari 2007 15:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wow, die is ook pas 12x op het grote scherm geweest dit seizoen![]()
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Je hoeft geen goede voetbaljournalist te zijn om te zien dat Kenneth Perez absoluut een basisplaats hoort te hebben. Hij is vrijwel iedere wedstrijd van cruciaal belang, als hij mee mag doen dan. Hij zou de selectie van PSV nog een stuk sterker maken, dus ik zie de onzin er niet van in. Dan moet Ajax hem maar beter benutten...
Reken er maar niet opquote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Ik ging gisteren de trein uit met op de radio 1-0 achter (Groningen zal eens geen penalty krijgen) en pas s' avonds laat hoorde ik dat er toch nog gewonnen was. Geweldig! Vanavond lekker op mn gemak de samenvatting kijken.
Hoop dat de blessure van Grygera niet te ernstig is, die kun je wel gebruiken tegen Feyenoord. s
Tegen Feyenoord zal hij er niet bij zijn hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Ik ging gisteren de trein uit met op de radio 1-0 achter (Groningen zal eens geen penalty krijgen) en pas s' avonds laat hoorde ik dat er toch nog gewonnen was. Geweldig! Vanavond lekker op mn gemak de samenvatting kijken.
Hoop dat de blessure van Grygera niet te ernstig is, die kun je wel gebruiken tegen Feyenoord. s
Is maar de vraag of ie Werder haalt...quote:Op maandag 29 januari 2007 15:20 schreef Cheiron het volgende:
Weet niet waar dat fabeltje vandaan is gekomen maar dat is niet zo.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Grygera is toch ook geschorst tegen feyenoord?
Ja dan lijkt me beter 7 miljoen + die Luque, die was super goed bij Deportivo!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
15 miljoen voor Babel is de jackpot
Dan wil ik hem op de fiets wel wegbrengen. Doe ik er nog een mooie strik om ook.
Daar hadden ze het gisteren over. Volgens mij bij 10.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet niet waar dat fabeltje vandaan is gekomen maar dat is niet zo.
VI van afgelopen ff gecheckt, alleen Leo en Stam stonden op scherp.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar hadden ze het gisteren over. Volgens mij bij 10.
Maar die jongen raakt nu geen bal meer. En je hebt niet veel aan een ongemotiveerde Spanjaard.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja dan lijkt me beter 7 miljoen + die Luque, die was super goed bij Deportivo!
Maakt niet uit, hij is vier weken geblesseerd, dus een eventuele schorsing maakt niet uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Grygera is toch ook geschorst tegen feyenoord?
Verkopen dan, tegen Werder kunnen we hem hard gebruiken maar als hij dat niet haalt kan je hem wel verkopen voor die 1.8 miljoenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij is vier weken geblesseerd, dus een eventuele schorsing maakt niet uit.
bij depor was ie goed ja. Maar Kluivert was bij Barca ook goedquote:Op maandag 29 januari 2007 15:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja dan lijkt me beter 7 miljoen + die Luque, die was super goed bij Deportivo!
En we hebben Gabri en Roger
Voor iemand die 4 weken geblesseerd is, met een half jaar contract en die met zijn hoofd al in Turijn is, vind ik 1,8 miljoen veel geld. Ajax zal gek zijn als ze hem niet verkopen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verkopen dan, tegen Werder kunnen we hem hard gebruiken maar als hij dat niet haalt kan je hem wel verkopen voor die 1.8 miljoen![]()
Ajax speelde 1 op 1 ja, logisch dat er soms ruimte voor Groningen was.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
Er werden toch wel heel veel kansen weggegeven gisteren.
Ben benieuwd naar Zondag zonder Japie, wedstrijden zonder hem vergaan jullile over het algemeen niet geweldig.
Zo PyThje, ook weer op vrije voeten?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
Ben benieuwd naar Zondag zonder Japie, wedstrijden zonder hem vergaan jullile over het algemeen niet geweldig.
Ze zullen in ieder geval geen penalties mee krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo PyThje, ook weer op vrije voeten?![]()
Wat verwacht je van PSV zónder Jefferson Farfán tegen AZ?
Laten we ook niet vergeten dat Ajax nog een tijd met tien man speelde!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax speelde 1 op 1 ja, logisch dat er soms ruimte voor Groningen was.
Vorige keer viel Jaap na 20 minuten uit en wonnen we ook dik van Feyenoord.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
De eerste helft vond ik toch wel erg zwak van Ajax. We werden (voor de zoveelste keer) afgebluft op agressiviteit. Maar de tweede helft hebben we ons knap teruggevochten. Dat vond ik weer erg positief.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ajax speelde 1 op 1 ja, logisch dat er soms ruimte voor Groningen was.
En toen was feyenoord alleen de eerste 20 minuten echt gevaarlijk. Veel slechter werden we er toen niet op.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vorige keer viel Jaap na 20 minuten uit en wonnen we ook dik van Feyenoord.
Verwacht een moeilijke wedstrijd, maar toch een kleine overwinning.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Wat verwacht je van PSV zónder Jefferson Farfán tegen AZ?
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
goed nieuws, er is getekend, heb net een sms gehad van Ed dat het rond is
DENTHEMENquote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
Geniaal! Perfect als complete OP, voor het volgende topic!quote:
Schorsing, die klap uit frustratie doet zelfs KJH hem niet na!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verwacht een moeilijke wedstrijd, maar toch een kleine overwinning.
Wist niet eens dat Jeff niet van de partij is tegen AZ
Heb jij inside information ofzo![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
Zijn daar nog beelden van?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Schorsing, die klap uit frustratie doet zelfs KJH hem niet na!
Heerlijk!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
hihihiquote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
Nou, vooruit dan maar!quote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, de volgende topic wordt er dus wel één met een TT lijkt me
Waar heeft die Ed het dan vandaan? Want ik zie het nog nergens staan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:51 schreef denthemen het volgende:
quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar heeft die Ed het dan vandaan? Want ik zie het nog nergens staan?![]()
Die schijnt weer een goede vriend van van geel te zijn of zoquote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij kan toch gewoon bij hem komen bij de kleedkamers?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef denthemen het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ajax het gaat melden eigenlijk, misschien pas morgen? Aangezien dan zijn presentatie is. Maar de bloemen liggen hier al klaarNu ff kijken of ik morgen tussen het gewone klootjes volk ga staan of dat ik hem binnen ga opwachten
![]()
Zou ie erbij geweest zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar staat dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef Radegast het volgende:
Babel naar NUFC: complete onzin volgens Glenn Roeder.
Traint ie wel al morgenochtend?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:59 schreef denthemen het volgende:
ik ben benieuwd wanneer ajax het gaat melden eigenlijk, misschien pas morgen? Aangezien dan zijn presentatie is. Maar de bloemen liggen hier al klaarNu ff kijken of ik morgen tussen het gewone klootjes volk ga staan of dat ik hem binnen ga opwachten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |