1.7 vind ik toch wel een mooi bedrag hoor, alleen moeten we dan zeker nog wat nieuwe spelers hebben.quote:Juventus biedt nog één keer op Grygera
29 januari 2007, 11:12
Door: Reon Boeringa
Juventus heeft een allerlaatste poging gedaan om Zdenek Grygera nog deze maand te halen. De Bianconeri zagen al twee keer een bod afgewezen worden door Ajax, maar denkt nu wél tot een akkoord te komen met de Amsterdammers.
Channel4 meldt dat de originele vraagprijs van Ajax 2.6 miljoen euro was. Inmiddels vraagt de club van Henk ten Cate nog maar 2.3 miljoen euro. De club kan namelijk nu nog geld aan de Tsjech verdienen, in de zomer is hij transfervrij.
Om de transfer van Grygera af te ronden heeft Juventus de zaakwaarnemer van de verdediger gevraagd Ajax over te halen. Mino Raiola is in gesprek met de clubleiding om een bod van 1.7 miljoen euro geaccepteerd te krijgen.
Zeker voor een geblesseerde speler.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
1.7 vind ik toch wel een mooi bedrag hoor, alleen moeten we dan zeker nog wat nieuwe spelers hebben.
En een wisselspeler (al die jaren eigenlijk)..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeker voor een geblesseerde speler.
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En een wisselspeler (al die jaren eigenlijk)..
Cashen zeg ik...quote:Op maandag 29 januari 2007 11:25 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeker voor een geblesseerde/geschorste speler.
Ik zeg doen, hij ligt er nu toch 6 weken uitquote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
1.7 vind ik toch wel een mooi bedrag hoor, alleen moeten we dan zeker nog wat nieuwe spelers hebben.
Van mij mag hij weg, natuurlijk zou ik hem langer willen zien bij Ajax maar liever nu 1,7 dan aan het einde van het seizoen voor 0,0.. Dan kunnen we meteen een andere leuke verdediger zoeken!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit bij Ajax meer dan 20 duels heeft gespeeld in 1 seizoen is doorgaans vaak een wisselspeler toch?quote:
Hij is vaak geblesseerd geweest, anders speelde hij altijd hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 11:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit bij Ajax meer dan 20 duels heeft gespeeld is doorgaans vaak een wisselspeler toch?
Of vaak geblesseerd/ geschorst.....quote:Op maandag 29 januari 2007 11:28 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit bij Ajax meer dan 20 duels heeft gespeeld is doorgaans vaak een wisselspeler toch?
Maduro niet aubquote:Op maandag 29 januari 2007 11:30 schreef Wopper1 het volgende:
Achterin heb je toch eigenlijk voldoende rondlopen? Heitinga/Stam/Maduro/Vermealen ze kunnen allemaal centraal spelen. Strik erom en gaan voor 1,7 miljoen.
Die kikker?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef twi het volgende:
Robar, je avatar is heel grappig, maar wordt al jaar en dag gedragen door een debiele PSV'er hier op het forum genaamd leolinedance. Geen idee of je daar geassocieerd mee wilt worden.
Playoffs?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:29 schreef twi het volgende:
Robar, je avatar is heel grappig, maar wordt al jaar en dag gedragen door een debiele PSV'er hier op het forum genaamd leolinedance. Geen idee of je daar geassocieerd mee wilt worden.
1.7 miljoen pakken en Grygera laten gaan. Met het oog op de playoffs niet verstandig, maar wanneer Vermaelen klaargestoomd kan worden om rond die tijd als linker centrale verdediger in vorm te zijn mis je Grygera rond die tijd ook niet meer zo.
Chaos, crisis in de zaal!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef Jasza het volgende:
Altijd leuk die laatste dagen voor het sluiten van de transfermarkt
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef thewishmaster het volgende:
Maduro is wel geen noodoplossing hoor
Inderdaad. We worden toch kampioen?quote:
Jammer dat Chivu zelf nog niet wil..quote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Kunnen we Chivu niet terughalen als Grygera weggaat?
Tsja, totdat PSV nog ergens punten gaat laten liggen hou ik niet met meer rekening dan playoffs ja. Laten we eerst volgende week maar zien te winnen voordat we weer over het kampioenschap beginnen.quote:
Rosales? Meer vertrouwen geven en nog even laten ballen!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef koningdavid het volgende:
1,7 voor een geblesseerde Gryga zou ik ook zeggen: verkopen.
Met het geld dat we nog hebben van Rosenberg en nog krijgen van Rosales kan je best een aardige verdediger halen.
Waarom zou Cristian Chivu terugkomen?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Kunnen we Chivu niet terughalen als Grygera weggaat?
Kutjolquote:Spurs en Ajax nog niet eens over Davids
Door: Reon Boeringa
Waar diverse media al een definitieve transfer van Edgar Davids meldden, laat Martin Jol weten dat een overgang naar Ajax nog niet rond is. "In Nederland zeggen ze dat de alles klaar is, maar daar zijn wij het niet mee eens."
Een vrije transfer is volgens Jol dan ook niet een optie. "Onze voorzitter zorgt dat het een goede deal wordt", vertelt de oefenmeester aan de BBC.
Toch is Jol niet treurig over het aanstaande vertrek van Davids. "Ik heb zoveel ruzie's met hem gehad, omdat hij in Nederland een ster is. Hij vraagt dan waarom hij niet speelde, en dat legde ik dan uit. Ik zette hem op linksmidden als ik dat nodig vond."
Ach, misschien wil Chelsea Babel ook wel ruilen tegen Boulahrouz met wat geld. Doe daar Robben bij en we hebben een dealquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |