Gelukkig maar, dat is me daar een killer.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:20 schreef Consigliere het volgende:
Drenthe doet ook niet mee..
Ja je hebt een punt....quote:
Denk ik ook. Feyenoord zal echt niet nog n keer zo dik willen verliezen. Dus ze zijn extra gebrand op een goed resultaat. Een 1-0 ofzo denk ik...quote:Op maandag 29 januari 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
Na hoogmoed komt de val.
Ik verwacht dat Feyenoord te kloppen is door Ajax, zeker in eigen huis. Maar om nu vooraf te spreken van een vernedering die zal gaan plaatsvinden, is me iets te enthousiast.
Leo, Charisteas en de Hunter. Dus 2-1, dat lijkt me reëel.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:34 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat we met 3-1 winnen zondagLeonardo, Huntelaar en Sneijder!
Gister was je nog zo optimistisch..quote:Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Idd, als F'noord goed heeft opgelet gisteren weten ze hoe je Ajax kan pakken, vol erop in het begin en dan hopen dattie valt, en zo moeilijk is het niet om tegen Ajax te scoren.
Dus ik verwacht echt geen 4-0 ofzo deze keer, f'noord is niet super sterk, maar Ajax is met de juiste instelling echt nog steeds te pakken, en Stam heeft gisteren weer behoorlijk lopen stofzuigen...
Ik geloof nog steeds wel dat Ajax kan en gaat winnen, maar om maar weer ff van een walkover te spreken gaat me echt tever hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Gister was je nog zo optimistisch..![]()
Ik spreek alleen maar de hoop uit op een vernedering...quote:Op maandag 29 januari 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:
Na hoogmoed komt de val.
Ik verwacht dat Feyenoord te kloppen is door Ajax, zeker in eigen huis. Maar om nu vooraf te spreken van een vernedering die zal gaan plaatsvinden, is me iets te enthousiast.
12.00 uur zal Ajax.nl wel weer vastlopen denk ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:49 schreef stefmans het volgende:
Vandaag zal het officiele bericht van Davids wel uitkomen![]()
Bron : Voetbalprimeur.nlquote:Spreekverbod voor Huntelaar
Ajax heeft Klaas-Jan Huntelaar een spreekverbod opgelegd, zo meldt het Algemeen Dagblad. Aanleiding van de maatregel is een interview dat de spits twee weken geleden had met het AD.
In dat vraaggesprek liet Huntelaar duidelijk merken dat hij het op dit moment niet erg naar zijn zin heeft bij de Amsterdammers.
De aanvaller begon het seizoen goed, maar lijkt nu enigszins de weg kwijt te zijn. De laatste keer dat Huntelaar het net vond voor Ajax was op 17 december 2006.
Och, tegen Feyenoord scoort hij wel weer en is hij weer los!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |