Consigliere +2quote:Op maandag 29 januari 2007 09:26 schreef Consigliere het volgende:
Dat is voor mij een makkie door me Portugese roots --> Vreugde
Ach so be it, genoeg erover gezegd..quote:Op maandag 29 januari 2007 09:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Volgens mij wordt Consigliere nu een puntje van Marioland door zijn neus geboord.
Ik was al op zoek naar een voetbalclub met een I. Die ken ik in portugal niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:42 schreef Steincity87 het volgende:
Die is ook wel tamelijk moeilijk.....Maar als ik me niet vergis..Indepediente?
Ja goed, knap hoor! Indepediente is de Argentijnse kampioen dit jaarquote:Op maandag 29 januari 2007 09:42 schreef Steincity87 het volgende:
Die is ook wel tamelijk moeilijk.....Maar als ik me niet vergis..Indepediente?
Te makkelijk...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:54 schreef Consigliere het volgende:
Alkmaar
Je bent gewoon te goed..quote:Op maandag 29 januari 2007 09:56 schreef Consigliere het volgende:
Ja haha sorry dat ik m weer goed heb..
Voelt zich bijna schuldig
Dat had ik al gedaan, het punt dat er stond was terechtquote:Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk toch dat het Consigliere zal sieren als hij dat puntje van het voorgezegde antwoord gaat verwijderen uit de stand.![]()
Dat ene puntje is nog van voor de rel, een overspil van 579. Laten we er aub over ophouden. Dat ene punt komt hem toe, die andere twee niet, en die heeft ie ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik denk toch dat het Consigliere zal sieren als hij dat puntje van het voorgezegde antwoord gaat verwijderen uit de stand.![]()
nee dat puntje is nog van een vraag uit het vorige topic ( zie eerste paar posts ), het verwijderde puntje staat er allang niet meer bijquote:Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
ik als droge brabander wist het echter welquote:Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef Steincity87 het volgende:
Mjah..ik als droge limburger had er nog nooit van gehoord, totdat ik het gisteravond zag bij 1 tegen 100..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |