Dat gaat dan ook helaas niet doorquote:Op maandag 29 januari 2007 03:55 schreef Consigliere het volgende:
Zo makkelijk heeft nog nooit iemand de dubbele punten weggekaapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
Ben het er totaal niet mee eens!! Morgen wordt het hopelijk aangepast. Ik ga slapenquote:Op maandag 29 januari 2007 04:15 schreef Consigliere het volgende:
Ik begrijp dat t heel flauw is ja.. Maar toch, ik heb de vraag "goed".. Ik stel dan voor om ipv 2, slechts 1 punt te krijgen.. Iedereen tevreden, en iedereen op 2 in de ranglijst.
Zullen we dan maar weer verder gaan? iig excuus voor het intermezzo
Grappig, de meesten zouden de man op de motor herkennen als zijnde Rob Halfordquote:Op maandag 29 januari 2007 08:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Het zijn dus britten, en de meest linkse man met de zonnebril en de sik herken ik. Gokje op Judas Priest.
Alegría is een.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:58 schreef Homdeck het volgende:
allegria
Geaccepteerd, en zand eroverquote:Op maandag 29 januari 2007 08:59 schreef Consigliere het volgende:
excuus voor hetgeen gisternacht gebeurde.. Ik zal het nie meer doen![]()
![]()
Wat een goede nachtrust al niet kan doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:59 schreef Consigliere het volgende:
excuus voor hetgeen gisternacht gebeurde.. Ik zal het nie meer doen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |