als je nu nog een keer zoekt maar dan naar een remix vanquote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik ben 'opzoek' naar een remix van the fratalis - chelsea bagger, hier zit een verdomd harde beat onder en klonk beter dan orgineel(:r) het neigt een beetje naar hardhouse maar ik kan niks vinden tot nu toe, jullie een idee?
ik noem t express baggerquote:Op zondag 4 februari 2007 18:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
als je nu nog een keer zoekt maar dan naar een remix van
the fratellis - chelsea dagger
gaat het misschien beter
Iemand? Nee, het is niet Chelsea Dagger.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Markjuh het volgende:
Ik zoek het nummer wat je steeds hoort op tv met het programma Revenge of the Nerds. Je hoort het bv als ze in de auto wegrijden. Ik dacht dat de Albert Hein het ook ooit heeft gebruikt in een reclamespotje.
Het is (voor zover ik weet) instrumentaal.
het gaat iets van tututututu. trututututurutu.![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Waarom zou je dat nummer willen vinden?![]()
Nope dit is m niet helaas, het was een vrouwelijkere stem en wat rustiger geloof ik. Misschien komt ie aankomende week nog een keer voorbij dan zal ik hem opnemen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uit numero #200 in deze reeks:
[afbeelding]
[..]
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't go
fluit het even in anders, axel F misschien van harold faltermeyer?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:43 schreef Markjuh het volgende:
[..]
Iemand? Nee, het is niet Chelsea Dagger.
nope, niet axel f. Ik zal het eens fluiten of zo. Dan post ik het morgen wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef jerver73 het volgende:
[..]
fluit het even in anders, axel F misschien van harold faltermeyer?
Kreeg net een smsje dat de titel waarschijnlijk "Kom terug" is, maar daar kom ik tot nu toe niet verder meequote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Stefkuh het volgende:
Hier komt een lekker vage omschrijving
Tijdens uitgaan een aantal een Nederlandstalig nummer voorbij horen komen met daarin het meesterlijke refrein:
tuh duh
tuh duh
tuh tuh duh tuh tuhhhh
tuh tuh tuh tuh duh tuh tuh
tuh duh duh duh duhuuhh
Uptempo en lekker vrolijk maar heb in wat aangeschoten toestandgeen tekst kunnen onthouden uit de coupletten.
ANyone?
Jan Smit - Lauraquote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef Woelli het volgende:
hoe heet dat liedje wat nu op tmf is
Is van Rec. Sound. ik kan je verder ook niet helpen. http://www.recsound.nl/flash/quote:Op maandag 5 februari 2007 13:07 schreef Wezzel het volgende:
nummer waarme snitzelparadijs eindigt? iemand?
volgens mij is datquote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef Stefkuh het volgende:
Hier komt een lekker vage omschrijving
Tijdens uitgaan een aantal een Nederlandstalig nummer voorbij horen komen met daarin het meesterlijke refrein:
tuh duh
tuh duh
tuh tuh duh tuh tuhhhh
tuh tuh tuh tuh duh tuh tuh
tuh duh duh duh duhuuhh
Uptempo en lekker vrolijk maar heb in wat aangeschoten toestandgeen tekst kunnen onthouden uit de coupletten.
ANyone?
Double Exposure - Everyman has to carry his own weight mss. Komt uit 1976.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:17 schreef Posdnous het volgende:
Ik zoek een nummer dat iets als refrein heeft als 'Every man has to carry his own weight'.
Kan het maar niet vinden via google. Het is een jaren 60/'70 nummer vermoed ik, soul/funk achtig in de stijl van Temptations/ Four Tops/ O'Jays.
bvd
Sean Paul - Send it Onquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Marioow het volgende:
Ik ben op zoek naar het nr van sean paul uit de opel corsa reclame. Iemand die weet hoe deze heet?
Artiest: The Postal Services Titel: Such great heightsquote:Op zondag 4 februari 2007 13:00 schreef Tharalom het volgende:
Weet iemand welke muziek er gebruikt is voor de nieuwe commercial van StartPeople?? Ik kan het op www.ster.nl niet vinden....
Alvast bedankt!
Wow, dat zou zomaar kunnen, zal het even checken, hoe kom je er op?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Double Exposure - Everyman has to carry his own weight mss. Komt uit 1976.
Google, en discogs ff checken, en ook in google op jouw stukje tekst kwamen maar 2 hits uit. En dat was dus Double Exposure.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wow, dat zou zomaar kunnen, zal het even checken, hoe kom je er op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |