Wamdue Project - King of my Castlequote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:25 schreef centrefuge het volgende:
ik heb een nummer gehoord op TMF bij de eeuwige hits, ik ben alleen vergeten welk nummer het is:P
de clip is iig getekend, lijkt op daft punk stijl maar is volgens mij niet daft punk, er word in de clip een man achterna gezeten, en er is een gevecht met geweren enzo.
wie weet welk nummer dit is?
kan iemand me helpen
Jaar 2000quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:01 schreef centrefuge het volgende:
DANK JE
Is werkelijk nergens te vinden. Mail de gast of gastin van dat filmpje op youtube anders?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:06 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik weet het echt nieten er is inderdaad nergens een soundtrack list te vinden
![]()
Ik hoop niet dat je Chelsea Dagger van The Fratellis bedoelt...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Markjuh het volgende:
Ik zoek het nummer wat je steeds hoort op tv met het programma Revenge of the Nerds. Je hoort het bv als ze in de auto wegrijden. Ik dacht dat de Albert Hein het ook ooit heeft gebruikt in een reclamespotje.
Het is (voor zover ik weet) instrumentaal.
het gaat iets van tututututu. trututututurutu.![]()
Alweer diequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Chelsea Dagger van The Fratellis bedoelt...
Maar eens in de OP..quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef jerver73 het volgende:
Voor de vorm maar weer eens:
Die leuke getekende clip met die jongen en dat meisje en zo n leuk fluitdeuntje dat de hele tijd in je hoofd blijft zitten
peter, bjorn & john - young folks
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuh duh duh duh tuh duh duh tuh duh duh duh duh duh duh...en iets met sister overhere..
the fratellis - chelsea dagger
ook bekend van 3 fm serious request, claudia, giel beelen en alles wat maar met glazen huizen te maken heeft.
nee joh! Het is geloof ik ook volledig instrumentaal. Het klinkt als een of ander synthesyzer nummer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je Chelsea Dagger van The Fratellis bedoelt...
die weet het ook nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Is werkelijk nergens te vinden. Mail de gast of gastin van dat filmpje op youtube anders?
Waarom zou je dat nummer willen vinden?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek ook al heel lang naar de titel/artiest van een funk-nummer.
Muziek klinkt heel erg als die van de band 'slave'
In de tekst hoor je: "show ya........ ugh, don't wanna stop, dont wanna stop......ooooooooooooh-baaabay... we got a love like no other.."
[edit: Click here to Listen to audio-clip (putfile.com) ]
Blont van me.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:02 schreef Sakuraba het volgende:
[..]
die weet het ook nietVandaar dat dat filmpje er is
Klinkt als een remix van Theme From Harry's Game van Clannadquote:Op zondag 4 februari 2007 14:32 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek het nummer in deze clip! het liedje is goed hoorbaar vanaf 1min
http://www.youtube.com/watch?v=v1veEc50Fso
Klopt, en is ook gewoon met Maire Brennan.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Klinkt als een remix van Theme From Harry's Game van Clannad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |