Ik gok op DJ Alpha - Life Goes Onquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:36 schreef Maart85 het volgende:
Ben op zoek naar een oud dance nummer met de tekst: Every minute, every hour, every blabla. Het is een trance achtig nummer rond het jaar 2000 schat ik zo. Een beetje Silver - Turn the tide achtig.
Iemand enig idee?
groetjes
Maart
Dat is Gente Di Mare van Umberto Tozzi & Rafquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef Gappie het volgende:
en nu zoek ik het orginele nummer wat Marco Borsato zelf gejat heeft van Eros Ramazzotti volgens mij..
Marco zingt het nummer Dit was je leven.. maar het orgineel?? iemand een idee?
Manyou - Drifting away ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:36 schreef Maart85 het volgende:
Ben op zoek naar een oud dance nummer met de tekst: Every minute, every hour, every blabla. Het is een trance achtig nummer rond het jaar 2000 schat ik zo. Een beetje Silver - Turn the tide achtig.
Iemand enig idee?
groetjes
Maart
Bizzey - Still Carequote:Op woensdag 31 januari 2007 12:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zoek een r&b-achtig nummer van de laatste tijd met de volgende tekst erin:
i still care about you and all the things you do, i know it's hard but it's true i'll be there for you
weet iemand de artiest en de titel van dit nummer?
thnx
Ben vandaag bij de MM door alle intro's van Rhapsody gegaan, maar kwam 'm niet tegen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef EggsTC het volgende:
Nog maar ns proberen:
www.mijk.net/klik.wav
De eerste 20 seconden, weet iemand het origineel daarvan?
Edit, hij schijnt van Rhapsody te komen.
Uit numero #200 in deze reeks:quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet op 'Ster' en niet op 'TVReclames'te vinden: no-kidding
Iemand enig idee welk muziekje dit is?
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't goquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:13 schreef sheriff... het volgende:
Hoorde net een liejde bij deal or no deal, een dancenummertje vrouwenstem.
Verstond iets van llalalaonverstaanbaar baby don't go. en daarna nog iets wat klonk als lavita ofzoiets
knap als je daar een liedje uit kunt halen haha
Had niet teruggekeken in het vorige topic, sorry...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uit numero #200 in deze reeks:
[afbeelding]
[..]
Starting Rock ft. Diva Avari - Don't go
Maakt niet uit, beter dat je het nu wel weet dan helemaal nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:10 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Had niet teruggekeken in het vorige topic, sorry...
Okee, is dus gecomponeerd door Mickey Smid. Als je daarop googled kom je o.a. het volgende tegen:quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet op 'Ster' en niet op 'TVReclames'te vinden: no-kidding
Iemand enig idee welk muziekje dit is?
Waarschijnlijk is het dus geen nummer dat van een bestaande CD afkomt. Helaas is zijn eigen site down...quote:Mickey Smid (Nederland, 1974) is sinds 1994 verloren in verontrustende elektronische muziek
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef Hilje23 het volgende:
De afgelopen weken veel te horen op de radio/
Duo...man en vrouw
Rustig nummer
Refrein is "It s allright yeahhhhhhh....It's allright yeahhhhhh....
iemand een idee?
Meer info?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Wexs het volgende:
ik zoek dat nieuwe nummer, beetje a la freddy mercury / . hoorde het vandaag nog op de radio maar ben het weer compleet kwijt.. Iemand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |